SSO:n autotalojen toimitusjohtajiksi Petteri Heiskanen ja Niko Kähkönen

SSO:n autokauppojen toimitusjohtaja, toimialajohtaja Tom Mörckin siirtyessä uusiin haasteisiin S-ryhmän ulkopuolelle, on PP-auto Oy:n toimitusjohtajaksi nimitetty Petteri Heiskanen ja Lohjan Autokeskus Oy:n toimitusjohtajaksi Niko Kähkönen.

Heiskanen ja Kähkönen ottavat vastuun uusista tehtävistä 1.3.2020 alkaen ja raportoivat suoraan SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finérille. ”SSO:n autokaupat menestyvät tällä hetkellä markkina- ja kilpailutilanteeseen nähden hyvin. Autokauppa on SSO:lle tärkeä toimiala ja tulevaisuutta lähdetään viemään vahvasti asiakkaiden ja muuttuvan ympäristön tarpeita silmällä pitäen”, kertoo Finér.

Heiskanen siirtyy toimitusjohtajaksi PP-auto Oy:n Lohjan toimipisteen autotalonjohtajan tehtävistä, ja Kähkönen Lohjan Autokeskuksen autotalonjohtajan tehtävistä.

”Mörck on johtanut SSO:n autotaloja ansiokkaasti toista vuosikymmentä siten, että SSO:n autokauppa nykypäivänä on kannattavaa liiketoimintaa, jollaautoalan vallitseviin suhdanteisiin nähden menee varsin myönteisesti. Kiitos Tompalle ansiokkaasta työstä ja menestystä tulevaan”, kiittää Finér.

____________

PP-auto Oy ja Lohjan Autokeskus Oy ovat Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n omistamia tytäryhtiöitä ja täyden palvelun autotaloja. PP-auto Oy on vuonna 1968 perustettu autotalo, jonka toimipisteet sijaitsevat Salossa Meriniityssä sekä Lohjalla Tynninharjulla. PP-auton myyntiedustuksessa on Ford, Hyundai, Opel sekä Peugeot. Lohjan Autokeskus on Lohjalla ja Tammisaaressa toimiva Toyota-jälleenmyyjäliike, joka on tarjonnut luotettavaa autokauppaa jo vuodesta 1962 lähtien.

SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér, p. 040 540 2006

Suur-Seudun Osuuskaupan edustajistovaalien ehdokasasettelu alkaa – nyt on aika edistää uusia paikallistoiveita6.1.2020 19:58:24 EETTiedote

Nuorten liikkumisen mahdollistavat Ässäkentät, punalapputuotteet, Nosto-automaatit, laaja palveluvalikoima ja verkosto – osuuskauppa näkyy jo nyt monella tavalla asiakasomistajiensa arjessa. Mitä muuta osuuskaupan asiakasomistajat odottavat omalta kaupaltaan? Mikä rooli osuuskaupalla voisi olla läntisen Uudenmaan ja Salon seutukunnan kehityksessä? Näihin kysymyksiin haetaan vastauksia Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n pian alkavissa vaaleissa.