SSO:n autotalojen toimitusjohtajiksi Petteri Heiskanen ja Niko Kähkönen

SSO:n autokauppojen toimitusjohtaja, toimialajohtaja Tom Mörckin siirtyessä uusiin haasteisiin S-ryhmän ulkopuolelle, on PP-auto Oy:n toimitusjohtajaksi nimitetty Petteri Heiskanen ja Lohjan Autokeskus Oy:n toimitusjohtajaksi Niko Kähkönen.

Heiskanen ja Kähkönen ottavat vastuun uusista tehtävistä 1.3.2020 alkaen ja raportoivat suoraan SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finérille. ”SSO:n autokaupat menestyvät tällä hetkellä markkina- ja kilpailutilanteeseen nähden hyvin. Autokauppa on SSO:lle tärkeä toimiala ja tulevaisuutta lähdetään viemään vahvasti asiakkaiden ja muuttuvan ympäristön tarpeita silmällä pitäen”, kertoo Finér.

Heiskanen siirtyy toimitusjohtajaksi PP-auto Oy:n Lohjan toimipisteen autotalonjohtajan tehtävistä, ja Kähkönen Lohjan Autokeskuksen autotalonjohtajan tehtävistä.

”Mörck on johtanut SSO:n autotaloja ansiokkaasti toista vuosikymmentä siten, että SSO:n autokauppa nykypäivänä on kannattavaa liiketoimintaa, jollaautoalan vallitseviin suhdanteisiin nähden menee varsin myönteisesti. Kiitos Tompalle ansiokkaasta työstä ja menestystä tulevaan”, kiittää Finér.

____________

PP-auto Oy ja Lohjan Autokeskus Oy ovat Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n omistamia tytäryhtiöitä ja täyden palvelun autotaloja. PP-auto Oy on vuonna 1968 perustettu autotalo, jonka toimipisteet sijaitsevat Salossa Meriniityssä sekä Lohjalla Tynninharjulla. PP-auton myyntiedustuksessa on Ford, Hyundai, Opel sekä Peugeot. Lohjan Autokeskus on Lohjalla ja Tammisaaressa toimiva Toyota-jälleenmyyjäliike, joka on tarjonnut luotettavaa autokauppaa jo vuodesta 1962 lähtien.

SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér, p. 040 540 2006

SSO palasi uuden mission myötä juurilleen – ”tehdään yhdessä parempi paikka elää”21.9.2020 14:32:27 EESTTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO palaa juurilleen uudistaessaan strategisen perustehtävän eli mission, joka on nyt ”tehdään yhdessä parempi paikka elää”. Uutta missiota toteutetaan nykyaikaisin keinoin uutta tekniikkaa ja innovaatioita hyödyntäen. SSO:n juuret ulottuvat vuoteen 1903, kun paikalliset maanviljelijät toivat omat tuotteensa paikalliseen osuuskauppaan myyntiin ja samalla tulivat perustaneeksi osuuskaupan. Juurille palaaminen tarkoittaakin ennen kaikkea yhdessä tekemistä - yhteistyötä asiakkaiden ja henkilökunnan sekä paikallisten toimijoiden kanssa. Se tarkoittaa myös ympäristön huomioimista enemmän kuin koskaan. ”Mission ytimessä on ajatus siitä, että osuuskaupan toiminnassa tärkeintä on asiakkaan saama paras mahdollinen hyöty - ei niinkään aina maksimaalinen tulos. Paikallisena toimijana haluamme vahvasti olla mukana voimistamassa alueen elinvoimaa, jotta kilpailukykyiset palvelut pysyvät alueella myös tulevaisuudessa”, kertoo SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér.

SSO:n ravintola Antonio ja kahvila Figaro kauppakeskus Plazassa avattiin täysin uudistuneina17.9.2020 13:58:38 EESTTiedote

Kun Antonio saapui Suomeen reilu parikymmentä vuotta sitten, kirjattiin uusi menu SSO:n ravintolahistoriaan. Antonio syntyi palosta luoda jotain uutta ja erilaista siihen maailmaan. Meksikolainen ruokakulttuuri ja sen lämminhenkisyys kiehtoi suomalaisia, ja näin Salon Seudun Osuuskauppa perusti oman pienen ”casan” Plazan kauppakeskukseen. Antonio on jakanut suomalais-meksikolaista ravintolan ilosanomaa vuodesta 1992. Vuosien saatossa Antonio löysi paikkansa paikallisten ja matkailijoiden sydämissä. Antonio oli remontissa kesäkuun alusta lähtien. Tänä aikana kaivettiin lattiat ylös, kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia. Remontille oli tilausta jo pelkästään ilmeen päivittämisen takia. Baaritiski on kutsuvasti keskeisellä paikalla ravintolasalia. Keskeisyydessä tärkeintä on ollut asiakkaan tavoitettavuus ja idea siitä, että haluamme olla keskellä elämää, lähellä ja avoin kaikille. Samalla uudistui kauppakeskuksen keskeinen kahvila Figaro. Istuinalueiden suunnittelussa haluttiin rakent