SSO:n ravintola Antonio ja kahvila Figaro kauppakeskus Plazassa avattiin täysin uudistuneina

Kun Antonio saapui Suomeen reilu parikymmentä vuotta sitten, kirjattiin uusi menu SSO:n ravintolahistoriaan. Antonio syntyi palosta luoda jotain uutta ja erilaista siihen maailmaan. Meksikolainen ruokakulttuuri ja sen lämminhenkisyys kiehtoi suomalaisia, ja näin Salon Seudun Osuuskauppa perusti oman pienen ”casan” Plazan kauppakeskukseen. Antonio on jakanut suomalais-meksikolaista ravintolan ilosanomaa vuodesta 1992. Vuosien saatossa Antonio löysi paikkansa paikallisten ja matkailijoiden sydämissä.

Antonio oli remontissa kesäkuun alusta lähtien. Tänä aikana kaivettiin lattiat ylös, kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia. Remontille oli tilausta jo pelkästään ilmeen päivittämisen takia. Baaritiski on kutsuvasti keskeisellä paikalla ravintolasalia. Keskeisyydessä tärkeintä on ollut asiakkaan tavoitettavuus ja idea siitä, että haluamme olla keskellä elämää, lähellä ja avoin kaikille. Samalla uudistui kauppakeskuksen keskeinen kahvila Figaro.

Istuinalueiden suunnittelussa haluttiin rakentaa hieman erilaisia maailmoja. Tilasta löytyy erilaisia seinä-, sohva- sekä tuolimateriaaleja ja tyylejä, jotka sointuvat kuitenkin saumattomasti yhteen. Tavallisuudesta poikkeavaa on esimerkiksi pyöreät sohvaryhmät takasalissa. Viihtyvyyttä lisää tunnelmallinen valaistus sekä iloiset värit, joita on käytetty luovasti pitkin tilaa.

”Keskeinen sijainti kaupungin sydämessä sekä kauppakeskuksessa tuo Antonion lähelle jokaista vierastamme. Meille on helppo tulla ja kokoontua, on kyseessä juhlat tai ystävien treffit. Haluamme olla mukana ihmisten arjessa ja tarjota paikan, jossa voi nauttia yhteisöllisyydestä. Puheensorina ja lämminhenkisyys kertoo välittömästä ja rennosta tunnelmasta. Tämä on aistittavissa niin ruokalistassa kuin palvelussammekin. Haluamme olla mukana arjessa, josta voimme tehdä vieraillemme juhlaa”, kertoo asiakkuuspäällikkö Marja Pekola.

”Olemme äärettömän innoissamme, että voimme nyt taas kutsua kaikki ystävät viettämään kanssamme siestaa ja tila alkaa elämään ihmisten myötä. Uhkumme intoa saadessamme jälleen tuntea iloisen fiiliksen ja toivottaa kaikki tervetulleeksi uusittuun ravintolaamme. Tänään ja huomenna avaamme poikkeuksellisesti klo 12.00 ja keskitymme a´la carte myyntiin. Seuraavasta viikosta alkaen meillä myös tarjolla maukasta lounasta buffapöydästä viikolla 10.30-14.00. Tsekkaa lounas- ja ruokalistamme osoitteesta www.raflaamo.fi”, vinkkaa Marja.

Lisätiedot: asiakkuuspäällikkö SSO:n monitoimiravintolat, Marja Pekola, p. 044 7705 403

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää

SSO ei kysy työnhakijoilta ikää: ”Tiedostamattomasti tapahtuvaa ikäsyrjintää kitkettävä”26.11.2020 10:34:35 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO ei kysy enää työnhakijoilta työhakemuksissa syntymävuotta tai ikää. SOK:n aloittama pilotti ulotettiin tämän vuoden alusta koko S-ryhmään myymälöiden, ravintoloiden ja esimerkiksi ABC-liikennemyymälöiden rekrytointeihin. Tavoitteena on, että asenteet eivät pääse vaikuttamaan työhaastattelukutsun saavien joukkoon – edes tiedostamattomasti.