Stadium ulkoisti palkkapalvelunsa Siltaan

Stadium Oy kilpailutti palkkapalvelutarjoajat ja valitsi Silta Oy:n palkkapalveluiden yhteistyökumppanikseen. Sopimuksen myötä noin 600 henkilön palkat siirtyivät laskettaviksi Siltaan.

Silta Oy ja Stadium Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen toukokuussa 2014, jonka myötä Stadiumin palkanlaskenta siirtyy 1.9.2014 alkaen Siltaan. Sopimus sisältää noin 600 palkkalaskelman maksatuksen kuukaudessa. Kokonaisuus pitää sisällään myös Sillan raportointiratkaisun.

”Stadium on toiminut Suomessa vuodesta 2001 ja palkkahallintomme on ollut ulkoistettu alusta alkaen. Päätöksemme kilpailuttaa palveluntarjoajat lähti siitä, että halusimme käydä perinpohjaisesti läpi kaikki rutiinimme ja prosessimme, ja tavoitteenamme oli löytää mahdollisimman proaktiivinen kumppani – ei ainoastaan palveluntuottajaa”, kertoo Stadiumin henkilöstöpäällikkö Heidi Öller ja jatkaa: ”Valintaamme vaikuttivat arvomme, joita ovat mm. kustannustietoisuus, jatkuva kehittyminen ja joukkuehenki”.

”Olemme ylpeitä siitä, että Stadium valitsi Sillan kumppanikseen. Uskon, että vahva osaamisemme, aktiivinen asenteemme ja pitkäaikainen kokemuksemme laadukkaiden palkka- ja HR-palveluiden palveluntarjoajana takaavat hedelmällisen yhteistyön jatkossa, sanoo Silta Oy:n toimitusjohtaja Kari Partanen.

Myynti- ja ratkaisupäällikkö Merja Ylinen, puh. 040 167 6756, merja.ylinen@silta.fi

Stadium Oy
Henkilöstöpäällikkö Heidi Öller, puh. 040 532 7906, heidi.oller@stadium.fi

Silta Oy tarjoaa helpon tavan ulkoistaa palkkahallinnon prosessit, operatiivisen HR:n sekä pitkälle kehitetyn HR- ja työkykyraportoinnin. Korkea laatu ja jatkuva yhteistyön kehittäminen asiakkaan kanssa ovat toimintamme perusta. Laajan kumppaniverkoston kautta tarjoamme asiakkaillemme kattavasti myös erilaisia järjestelmäratkaisuja. Ulkoistamalla yrityksenne voi keskittyä omaan ydinosaamiseensa ja säästää kustannuksissa.