Stam1na järjestää virtuaalisen moshpitin ja soittaa livestream-keikan Kulttuuritalolla!

Sunborn Live Stream-keikat jatkuvat menestykkään avausviikonlopun jälkeen toukokuun lopussa yhden Suomen suosituimman metalliyhtyeen, Stam1nan, merkeissä. Äitienpäiväviikonloppuna konseptin ensimmäisinä esiintyjinä nähtiin Waltteri Torikka, Tuure Kilpeläinen, Costee & Tippa sekä Ali Ihmemaassa. Kaikkien keikkojen tallenteet ovat tämän viikon ajan myynnissä Ticketmasterissa.

Lauantaina 30.5. lemiläinen metalliyhtye Stam1na soittaa live stream-keikan Helsingin Kulttuuritalosta käsin. Ympäri maailmaa striimattava keikka on interaktiivinen elämys. Heti keikan jälkeen on luvassa meet & greet-osio, jossa fanit pääsee chatin avulla juttelemaan bändin kanssa. Illan juontajana toimii stand up-koomikko Ali Jahangiri. Keikkatallenne tulee katsottavaksi kaikille lipunostaneille su 31.5. klo 9.00 alkaen 48 tunnin ajaksi.

"Yrittivät bannata julkiset esiintymiset mutta mepä tullaan läpi palomuurista ja digi-ikkunoista! Pitäkää saunanpuhdas tukka auki ja mosh-lihakset lämpiminä, koska meno ei ole yhtään sen laimeampaa kotosohvillakaan. Keikan jälkeen vielä meet&greet päälle niin alkaa olla nousukas kesäfiilis hollilla. Mahtava päästä soittamaan, nähdään Kultsalla! See you soon on True Cult Tour!", fiilistelee Stam1nan solisti-kitaristi Antti Hyyrynen.

Sunborn Live Stream on konsepti, joka tuottaa monipuolisia & interaktiivisia virtuaalitapahtumia. Sunborn Live Streamin tekee yhteistyössä Sunborn Live sekä RajuLive.

www.stam1na.com

www.sunbornlive.fi

www.rajulive.fi

www.ticketmaster.fi/sunbornlivestream

Tapahtuman tiedot:

Sunborn Live Stream
STAM1NA + meet & greet
LA 30.5.2020
Kulttuuritalo, Helsinki
Showtime klo 20.00
Keikkatallenne katsottavisssa 48h ajan lipunostaneille 31.5. klo 9.00 alkaen.

Liput:
9,90e

Haastattelupyynnöt ja lisätiedot:

Pietu Sepponen / Sunborn Live
pietu.sepponen@sunborn.fi

LOST IN MUSIC SIIRTYY VUODELLA ETEENPÄIN 18.8.2020 11:00:09 EESTTiedote

Suomen suurinta klubifestivaalia Lost In Musicia ei järjestetä tänä syksynä. Festivaali oli tarkoitus järjestää 14:sta kerran 8.-10.10.2020 ympäri Tampereen keikkapaikkoja. Tapahtuma järjestetään seuraavan kerran lokakuussa 2021 ja samalla juhlitaan Lost In Musicin 15-vuotista taivalta. Vuodelle 2020 ostetut Blind bird -liput käyvät vuoden 2021 tapahtumaan sellaisenaan. Mikäli uusi ajankohta ei sovi, voit palauttaa liput Tiketin verkkosivuilta löytyvällä lomakkeella www.tiketti.fi/palautalippuja 18.10.2020 mennessä. Tapahtuman promoottorina ensimmäistä vuotta ollut Pietu Sepponen pahoittelee harmillisia olosuhteita, mutta näkee tulevaisuudessa siintävän juhlavuoden valoisana: ”Koimme, ettei näissä vallitsevissa olosuhteissa lopulta ollut mahdollista järjestää riittävän täysipainoista ympäri kaupunkia levittäytyvää festivaalia, joka on tullut tutuksi täyteen pakkautuneista keikkapaikoista ja hikisistä livekeikoistaan. Katseet on luotu kohti syksyn 2021 Lost In Musicin 15-vuotisjuhlia, j