Stark aloittaa yhteistoimintaneuvottelut – taustalla suunnitelmat strategian mukaisesta toimintojen tehostamisesta

Stark Suomi Oy suunnittelee toimintojensa uudelleenjärjestelemistä ja aloittaa yhteistoimintaneuvottelut, jotka voivat johtaa tehtävämuutoksiin ja henkilöstövähennyksiin Starkin toimipisteissä. Suunniteltujen toimenpiteiden henkilövaikutukset voivat toteutuessaan olla enimmillään 68 henkilöä. Stark työllistää noin 1000 henkilöä 26 toimipisteessään sekä ketjuohjauksessaan ja jakelukeskuksessaan.

Neuvotteluesityksen taustalla on suunnitelmat strategian mukaisesta toimintojen tehostamisesta.

- Haluamme kehittää toimintamallejamme vastataksemme entistä paremmin meille tärkeiden asiakasryhmien, kuten rakentamisen ammattilaisten tarpeisiin, toteaa toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Asiakkaiden palvelun tarpeet muuttuvat ja jatkuva toimintojen ja prosessien kehittäminen on kilpailukyvyn säilymisen kannalta tärkeää. Olemme uudistaneet konseptiamme, kehittäneet logistisia palvelujamme sekä laajentaneet ammattirakentajien palvelua avaamalla esimerkiksi STARK Rent – konevuokraamoja toimipisteidemme yhteyteen. Jatkamme toiminnan kehittämistä ammattirakentajalähtöisesti.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Toimitusjohtaja Harri Päiväniemi, puh. 040 643 1800

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

Hinta, laatu vai kestävyys? 1 000 suomalaista remontoijaa paljastaa, mihin materiaaleissa nyt panostetaan8.5.2024 09:50:00 EEST | Tiedote

Suomea kiusannut takatalvi on antautumassa keväälle, mikä herättää eloon paitsi luonnon myös kevään remontointiprojektit. Stark Suomi Oy selvitti Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksessaan, mitkä tekijät vaikuttavat eniten rakennus- ja remontointimateriaalien valintaan. Kolme kriteeriä erottuu selvästi: hinta, tuotteen laatu sekä hankintojen kestävyys ja pitkäikäisyys.