STARK ja Suomen Ampumahiihtoliitto yhteistyöhön

Stark Suomi Oy ja Suomen Ampumahiihtoliitto ovat aloittaneet yhteistyön. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneita innostamaan suomalaisia mukaan ampumahiihdon pariin, parantamaan lajin harrastamismahdollisuuksia sekä edistämään lajin arvostusta, houkuttelevuutta ja näkyvyyttä.

- Toivomme sopimuksen osaltaan myötävaikuttavan siihen, että ampumahiihto Euroopan katsotuimpana, meilläkin perinteikkäänä ja seurattuna urheilulajina, saa enemmän näkyvyyttä ja arvostusta Suomessa. Parhaimmillaan yhteistyö edesauttaa myös yhä useamman nuoren mukaantulon tämän hienon harrastuksen pariin, toteaa Starkin kaupallinen johtaja Jarmo Salmi ja jatkaa;

-”Ampumahiihto on onnistumisia ja elämyksiä yhdessä -  ja urheilun parasta draamaa” sanotaan Suomen Ampumahiihtoliiton visiossa. Näissä elämyksissä ja suurissa tunteissa haluamme Starkissa olla vahvasti mukana. Aktiivisen yhteistyön kautta saavutamme myös oman tärkeän kohdeyleisömme ja saamme lisänäkyvyyttä. Ampumahiihdon näkyvyys on korkealla tasolla ja brändimme kytkeminen siihen jatkuu myös omissa asiakastapahtumissamme.

- Olemme tyytyväisiä alkavasta yhteistyöstä Starkin kanssa, joka on oman alansa erittäin vahva osaaja. Ampumahiihto on laji, jossa huippujen edellytyksiä rakennetaan pitkällä aikajänteellä ja Stark kumppanina tuo meille myös suoraa lisäarvoa. Uskomme, että yhteistyömme tuo niin ampumahiihdolle kuin Starkille lisää seuraajia, harrastajia ja asiakkaita, toteaa Ampumahiihtoliiton toiminnanjohtaja Tapio Pukki.

Lisätietoja Stark Suomi Oy: Jarmo Salmi, puh. 0500 970 950
Lisätietoja Suomen Ampumahiihtoliitto: Tapio Pukki, puh. 046 878 2200

www.biathlon.fi

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

STARK vahvistamaan yksinpurjehtija Ari Huuselaa – edessä maailman vaativin purjehduskilpailu20.5.2020 09:00:06 EESTTiedote

STARK on solminut pääyhteistyökumppanisopimuksen suomalaisen yksinpurjehtija Ari Huuselan kanssa. Huusela on ensimmäinen pohjoismaalainen purjehtija maailman vaativimmassa valtamerikilpailussa, jonka 43 000 km reitti purjehditaan maailman ympäri itäsuunnassa pysähtymättä, yksin ja ilman ulkopuolista apua. Huuselan Imoca-luokan vene starttaa ikoniseen Vendée Globe -kilpailuun rakennusalan vahvalla STARK-brändillä ja STARK-nimisenä marraskuun alussa.

STARK tuo Joutsenmerkityt sisäovet ensimmäisenä Suomen markkinoille30.4.2020 08:53:55 EESTTiedote

STARK tuo ensimmäisenä Suomessa markkinoille Joutsenmerkityt sisäovet RAW brändin alla. Rakentajan on helppo tehdä hyvä ympäristövalinta, kun kestävän kehityksen mukaisiin rakennuksiin asennetaan ovia. Joutsenmerkki varmistaa, että sisäovet täyttävät alan tiukimmat ympäristövaatimukset. Sisäovien puuosat ovat jäljitettävää puuta, käytetty liima ja maalit täyttävät tiukat kemikaalivaatimukset ja ovien puulevyt formaliinivaatimukset, joka myötävaikuttaa myös sisäilman laatuun.

Starkin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät työtehtävien vähennyksiin11.12.2019 15:45:28 EETTiedote

Stark Suomi Oy:n lokakuussa aloittamat yhteistoimintaneuvottelut henkilöstön edustajien kanssa ovat päättyneet. Päätöksensä myötä Stark vähentää enintään 50 työntekijää, joista osalle voidaan tarjota osa-aikaista työtä. Osa irtisanomisista pyritään välttämään luonnollisen poistuman, kuten eläköitymisen avulla. Starkin palveluksessa on noin 1000 työntekijää 26 toimipisteessä sekä ketjuohjauksessa ja jakelukeskuksissa.