STARK ja Suomen Ampumahiihtoliitto yhteistyöhön

Stark Suomi Oy ja Suomen Ampumahiihtoliitto ovat aloittaneet yhteistyön. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneita innostamaan suomalaisia mukaan ampumahiihdon pariin, parantamaan lajin harrastamismahdollisuuksia sekä edistämään lajin arvostusta, houkuttelevuutta ja näkyvyyttä.

- Toivomme sopimuksen osaltaan myötävaikuttavan siihen, että ampumahiihto Euroopan katsotuimpana, meilläkin perinteikkäänä ja seurattuna urheilulajina, saa enemmän näkyvyyttä ja arvostusta Suomessa. Parhaimmillaan yhteistyö edesauttaa myös yhä useamman nuoren mukaantulon tämän hienon harrastuksen pariin, toteaa Starkin kaupallinen johtaja Jarmo Salmi ja jatkaa;

-”Ampumahiihto on onnistumisia ja elämyksiä yhdessä -  ja urheilun parasta draamaa” sanotaan Suomen Ampumahiihtoliiton visiossa. Näissä elämyksissä ja suurissa tunteissa haluamme Starkissa olla vahvasti mukana. Aktiivisen yhteistyön kautta saavutamme myös oman tärkeän kohdeyleisömme ja saamme lisänäkyvyyttä. Ampumahiihdon näkyvyys on korkealla tasolla ja brändimme kytkeminen siihen jatkuu myös omissa asiakastapahtumissamme.

- Olemme tyytyväisiä alkavasta yhteistyöstä Starkin kanssa, joka on oman alansa erittäin vahva osaaja. Ampumahiihto on laji, jossa huippujen edellytyksiä rakennetaan pitkällä aikajänteellä ja Stark kumppanina tuo meille myös suoraa lisäarvoa. Uskomme, että yhteistyömme tuo niin ampumahiihdolle kuin Starkille lisää seuraajia, harrastajia ja asiakkaita, toteaa Ampumahiihtoliiton toiminnanjohtaja Tapio Pukki.

Lisätietoja Stark Suomi Oy: Jarmo Salmi, puh. 0500 970 950
Lisätietoja Suomen Ampumahiihtoliitto: Tapio Pukki, puh. 046 878 2200

www.biathlon.fi

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

Historiallinen purjehdus on päätöksessä - Yksinpurjehtija Ari Huusela ja STARK Imoca saapuivat maaliin5.3.2021 11:06:50 EET | Tiedote

Yksinpurjehtija Ari Huusela ja STARK Imoca ovat juuri saapuneet Vendée Globe -kilpailun maaliin Ranskassa. Huuselan vastaanottivat Les Sables d’Olonnessa hänen tiiminsä, kisajärjestäjien tervetuloseremoniat sekä kansainvälinen lehdistö. Ensimmäisenä suomalaisena ja pohjoismaalaisena maailman vaativimpaan yksinpurjehtijoiden valtamerikilpailuun osallistuneen Huuselan matka maailman ympäri kesti 116 päivää ja se kirjoitetaan osaksi suomalaisen merenkulun historiaa. Neljän vuoden välein purjehdittava Vendée Globe starttasi 8. marraskuuta Ranskan Les Sables d’Olonnesta.