STARK ja Suomen Ampumahiihtoliitto yhteistyöhön

Stark Suomi Oy ja Suomen Ampumahiihtoliitto ovat aloittaneet yhteistyön. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneita innostamaan suomalaisia mukaan ampumahiihdon pariin, parantamaan lajin harrastamismahdollisuuksia sekä edistämään lajin arvostusta, houkuttelevuutta ja näkyvyyttä.

- Toivomme sopimuksen osaltaan myötävaikuttavan siihen, että ampumahiihto Euroopan katsotuimpana, meilläkin perinteikkäänä ja seurattuna urheilulajina, saa enemmän näkyvyyttä ja arvostusta Suomessa. Parhaimmillaan yhteistyö edesauttaa myös yhä useamman nuoren mukaantulon tämän hienon harrastuksen pariin, toteaa Starkin kaupallinen johtaja Jarmo Salmi ja jatkaa;

-”Ampumahiihto on onnistumisia ja elämyksiä yhdessä -  ja urheilun parasta draamaa” sanotaan Suomen Ampumahiihtoliiton visiossa. Näissä elämyksissä ja suurissa tunteissa haluamme Starkissa olla vahvasti mukana. Aktiivisen yhteistyön kautta saavutamme myös oman tärkeän kohdeyleisömme ja saamme lisänäkyvyyttä. Ampumahiihdon näkyvyys on korkealla tasolla ja brändimme kytkeminen siihen jatkuu myös omissa asiakastapahtumissamme.

- Olemme tyytyväisiä alkavasta yhteistyöstä Starkin kanssa, joka on oman alansa erittäin vahva osaaja. Ampumahiihto on laji, jossa huippujen edellytyksiä rakennetaan pitkällä aikajänteellä ja Stark kumppanina tuo meille myös suoraa lisäarvoa. Uskomme, että yhteistyömme tuo niin ampumahiihdolle kuin Starkille lisää seuraajia, harrastajia ja asiakkaita, toteaa Ampumahiihtoliiton toiminnanjohtaja Tapio Pukki.

Lisätietoja Stark Suomi Oy: Jarmo Salmi, puh. 0500 970 950
Lisätietoja Suomen Ampumahiihtoliitto: Tapio Pukki, puh. 046 878 2200

www.biathlon.fi

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

Starkin ja Kiekko-Espoon työ vahvemman naisjääkiekon puolesta jatkuu11.9.2021 15:49:17 EEST | Tiedote

Starkin naisjaosto ja Kiekko-Espoon naisten liigajoukkue jatkavat yhteistyötään. Kumppanuuden jatko julkistettiin tänään Naisten Liigan kauden avausottelussa Espoon Tapiolassa. Starkin tavoitteena on rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä ja nostaa naisten osuutta rakentamisen toimialalla. Samalla tavoin naisjääkiekko tähtää houkuttelevuuden lisäämiseen – niin pelaaja- kuin katsojamäärissä. Muutos luodaan sitkeällä työllä ja vahvan yhteistyön kautta.

STARK ja Fira kehittävät yhteistyössä sujuvampaa linjasaneerauksen tavaralogistiikkaa7.9.2021 15:31:35 EEST | Uutinen

Rakennustarvikeketju STARK ja Fira kehittävät yhteistyössä Firan tavaralogistiikkaa Pohjois-Haagassa sijaitsevassa mittavassa linjasaneerauskohteessa, tavoitteena sujuvampi rakentaminen. Rakennusliike Fira panostaa laadukkaaseen suoritukseen ja pitävään aikatauluun linjasaneerausurakoissaan. Yhteinen pilottihanke hyödyntää digitaalisia ratkaisuja, joilla järkeistetään tavaralogistiikkaa ja helpotetaan asentajan työtä, ja samalla edistetään työmaan tehokkuutta.