STARK ja Suomen Ampumahiihtoliitto yhteistyöhön

Stark Suomi Oy ja Suomen Ampumahiihtoliitto ovat aloittaneet yhteistyön. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneita innostamaan suomalaisia mukaan ampumahiihdon pariin, parantamaan lajin harrastamismahdollisuuksia sekä edistämään lajin arvostusta, houkuttelevuutta ja näkyvyyttä.

- Toivomme sopimuksen osaltaan myötävaikuttavan siihen, että ampumahiihto Euroopan katsotuimpana, meilläkin perinteikkäänä ja seurattuna urheilulajina, saa enemmän näkyvyyttä ja arvostusta Suomessa. Parhaimmillaan yhteistyö edesauttaa myös yhä useamman nuoren mukaantulon tämän hienon harrastuksen pariin, toteaa Starkin kaupallinen johtaja Jarmo Salmi ja jatkaa;

-”Ampumahiihto on onnistumisia ja elämyksiä yhdessä -  ja urheilun parasta draamaa” sanotaan Suomen Ampumahiihtoliiton visiossa. Näissä elämyksissä ja suurissa tunteissa haluamme Starkissa olla vahvasti mukana. Aktiivisen yhteistyön kautta saavutamme myös oman tärkeän kohdeyleisömme ja saamme lisänäkyvyyttä. Ampumahiihdon näkyvyys on korkealla tasolla ja brändimme kytkeminen siihen jatkuu myös omissa asiakastapahtumissamme.

- Olemme tyytyväisiä alkavasta yhteistyöstä Starkin kanssa, joka on oman alansa erittäin vahva osaaja. Ampumahiihto on laji, jossa huippujen edellytyksiä rakennetaan pitkällä aikajänteellä ja Stark kumppanina tuo meille myös suoraa lisäarvoa. Uskomme, että yhteistyömme tuo niin ampumahiihdolle kuin Starkille lisää seuraajia, harrastajia ja asiakkaita, toteaa Ampumahiihtoliiton toiminnanjohtaja Tapio Pukki.

Lisätietoja Stark Suomi Oy: Jarmo Salmi, puh. 0500 970 950
Lisätietoja Suomen Ampumahiihtoliitto: Tapio Pukki, puh. 046 878 2200

www.biathlon.fi

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

Starkin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät työtehtävien vähennyksiin11.12.2019 15:45:28 EETTiedote

Stark Suomi Oy:n lokakuussa aloittamat yhteistoimintaneuvottelut henkilöstön edustajien kanssa ovat päättyneet. Päätöksensä myötä Stark vähentää enintään 50 työntekijää, joista osalle voidaan tarjota osa-aikaista työtä. Osa irtisanomisista pyritään välttämään luonnollisen poistuman, kuten eläköitymisen avulla. Starkin palveluksessa on noin 1000 työntekijää 26 toimipisteessä sekä ketjuohjauksessa ja jakelukeskuksissa.

STARK Rent konevuokraamo avautuu uudistuneessa Tampere Nekalan toimipisteessä6.11.2019 08:49:00 EETTiedote

Stark avaa tänään Tampereen Nekalaan verkostonsa neljännen konevuokraamon. Vuokraamo sijoittuu myymälän yhteyteen, helposti myös noutoasiakkaita palvelevaan noutopisteeseen. Starkin suurin myymälä Tampereen Nekalassa avautui keväällä uudistuneena. Nekalassa käynnistyi hiljattain myös seudun jakelukeskus, josta alueen kaikki toimitukset hoidetaan. Uudistuksilla tähdätään rakentavan asiakkaan kokonaispalvelun paranemiseen, palvelun sujuvoittamiseen ja asioinnin nopeuttamiseen.

Stark aloittaa yhteistoimintaneuvottelut – taustalla suunnitelmat strategian mukaisesta toimintojen tehostamisesta21.10.2019 15:09:02 EESTTiedote

Stark Suomi Oy suunnittelee toimintojensa uudelleenjärjestelemistä ja aloittaa yhteistoimintaneuvottelut, jotka voivat johtaa tehtävämuutoksiin ja henkilöstövähennyksiin Starkin toimipisteissä. Suunniteltujen toimenpiteiden henkilövaikutukset voivat toteutuessaan olla enimmillään 68 henkilöä. Stark työllistää noin 1000 henkilöä 26 toimipisteessään sekä ketjuohjauksessaan ja jakelukeskuksessaan.