STARK Rent konevuokraamo avautuu uudistuneessa Tampere Nekalan toimipisteessä

Stark avaa tänään Tampereen Nekalaan verkostonsa neljännen konevuokraamon. Vuokraamo sijoittuu myymälän yhteyteen, helposti myös noutoasiakkaita palvelevaan noutopisteeseen. Starkin suurin myymälä Tampereen Nekalassa avautui keväällä uudistuneena. Nekalassa käynnistyi hiljattain myös seudun jakelukeskus, josta alueen kaikki toimitukset hoidetaan. Uudistuksilla tähdätään rakentavan asiakkaan kokonaispalvelun paranemiseen, palvelun sujuvoittamiseen ja asioinnin nopeuttamiseen.

- Konevuokraustoiminta istuu tänne mainiosti. Se on rakentajalle hyvä lisäpalvelu ja olen tyytyväinen, että voimme sen nyt myös Tampereella asiakkaillemme tarjota, iloitsee Stark Tampere Nekalan yksikönpäällikkö Janne Merikoski, vierellään Rentin avainasiakaspäällikkö Petri Kankkonen.

Starkin omat konevuokraamot ovat Suomessa ainoita rautakaupan yhteydessä toimivia ja palvelevia konevuokraamoja. Ennen Tamperetta konevuokraamot on avattu Helsingin Suutarilassa ja Herttoniemessä, sekä Turun Skanssissa.

- Kokemukset vuokraamotoiminnasta ovat olleet positiivisia, sanoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Asiakastyytyväisyys on strategiassamme keskeistä ja kehitämme rakentajan palveluja valikoimiemme ja uusien palvelumalliemme kautta eteenpäin. Haluamme vastata entistä paremmin meille tärkeiden asiakasryhmien, kuten rakentamisen ammattilaisten muuttuviin tarpeisiin myös muilla paikkakunnilla ja verkossa. Konsepti on ollut toimiva. Konevuokraamon kautta tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisempaa ja tehokkaampaa palvelua; Lisäpalvelua ja vaihtoehdon rakentajan oman tekemisen tueksi.

Vuokraamopalvelu helpottamaan rakentajan arkea

- Tampereella rakennetaan vilkkaasti ja koen, että uudistustemme myötä rakentavan asiakkaan palvelut paranevat, toteaa yksikönpäällikkö Janne Merikoski.  Esimerkiksi noutavan asiakkaan palvelu sujuvoittuu ja ajankäyttö tehostuu muutosten kautta, kun ammattiasiakkaiden jakelu on erotettu noutopihasta. Konevuokraustoiminta istuu tänne mainiosti. Se on rakentajalle hyvä lisäpalvelu ja olen tyytyväinen, että voimme sen nyt myös Tampereella asiakkaillemme tarjota.

Stark-myymälässä sijaitsevassa vuokraamossa on runsas valikoima, joka palvelee alueen rakennusliikkeitä ja samalla kaikkia asiakkaita. Laajan valikoiman konevuokraamossa rakentajia ja kuluttajia palvelee aina ammattilainen.

-Myös Tampereen myymälässä rakentajan apuna ovat ammattitaitoiset ja kokeneet vuokraamomyyjät, kertoo Merikoski. Vuokrauksen kautta rakentajalla ei aina ole tarvetta investoida koneisiin, vaan hän saa Starkilta käyttöönsä korkealaatuiset ja käyttöturvalliset tuotteet ilman huolto- ja varastointikustannuksia sekä ammattilaisen opastuksen laitteen käyttöön. Vuokrausajat ovat meillä joustavia ja samalla käynnillä rakentaja voi hankkia myymälästä muut työmaalla tarvitsemansa rakennustarvikkeet. Tämä tehostaa rakentajan omaa ajankäyttöä.

STARK Rent konevuokraamon ammattiasiakasavajaisia vietetään uudistuneessa Stark Tampere Nekalan myymälässä keskiviikosta perjantaihin.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Harri Päiväniemi, puh. 040 643 1800
Janne Merikoski, puh. 044 773 0463

www.starkrent.fi

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

STARK vahvistamaan yksinpurjehtija Ari Huuselaa – edessä maailman vaativin purjehduskilpailu20.5.2020 09:00:06 EESTTiedote

STARK on solminut pääyhteistyökumppanisopimuksen suomalaisen yksinpurjehtija Ari Huuselan kanssa. Huusela on ensimmäinen pohjoismaalainen purjehtija maailman vaativimmassa valtamerikilpailussa, jonka 43 000 km reitti purjehditaan maailman ympäri itäsuunnassa pysähtymättä, yksin ja ilman ulkopuolista apua. Huuselan Imoca-luokan vene starttaa ikoniseen Vendée Globe -kilpailuun rakennusalan vahvalla STARK-brändillä ja STARK-nimisenä marraskuun alussa.

STARK tuo Joutsenmerkityt sisäovet ensimmäisenä Suomen markkinoille30.4.2020 08:53:55 EESTTiedote

STARK tuo ensimmäisenä Suomessa markkinoille Joutsenmerkityt sisäovet RAW brändin alla. Rakentajan on helppo tehdä hyvä ympäristövalinta, kun kestävän kehityksen mukaisiin rakennuksiin asennetaan ovia. Joutsenmerkki varmistaa, että sisäovet täyttävät alan tiukimmat ympäristövaatimukset. Sisäovien puuosat ovat jäljitettävää puuta, käytetty liima ja maalit täyttävät tiukat kemikaalivaatimukset ja ovien puulevyt formaliinivaatimukset, joka myötävaikuttaa myös sisäilman laatuun.

Starkin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät työtehtävien vähennyksiin11.12.2019 15:45:28 EETTiedote

Stark Suomi Oy:n lokakuussa aloittamat yhteistoimintaneuvottelut henkilöstön edustajien kanssa ovat päättyneet. Päätöksensä myötä Stark vähentää enintään 50 työntekijää, joista osalle voidaan tarjota osa-aikaista työtä. Osa irtisanomisista pyritään välttämään luonnollisen poistuman, kuten eläköitymisen avulla. Starkin palveluksessa on noin 1000 työntekijää 26 toimipisteessä sekä ketjuohjauksessa ja jakelukeskuksissa.