STARK Seinäjoen myymälä uudistettiin rakentajan tarpeet edellä

Stark Seinäjoki on uudistettu Starkin tuoreen konseptin mukaisesti palvelemaan noutavaa asiakasta ja rakennusliikkeitä. Kolminkertaiseksi kasvanut myymäläpinta-ala näyttelyalueineen, sekä entistä paremmin noutavaa asiakasta palveleva noutopiha avataan uudistettuna tänään Starkin valtakunnallisen Road Show -tapahtuman yhteydessä.
Stark Seinäjoki on uudistunut - Pohjanmaan vahvin rautakauppa palvelee alueen rakentajia entistä paremmin.

- Vuosi sitten Stark avasi Helsingin Suutarilassa täysin uudistetun myymälän, joka toimi uuden palvelukonseptimme lippulaivana, kertoo Starkin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Asiakaspalautteen mukaan yksikön palvelu on sujuvoittanut rakentajan asiointia. Vastaavat hankkeet olemme tänä keväänä toteuttaneet Tampereen Nekalassa ja Vantaan Martinlaaksossa. Tampereelle Nekalan myymälän yhteyteen avautuu myös jakelukeskus. Seinäjoen jälkeen lähdemme rakentaja-asiakkaan tarpeet edellä jatkamaan verkostomme kehittämistä myös muualla Suomessa.

-Myymälä sai uuden julkisivun ja sen pinta-ala kasvoi 400 neliöstä 1300 neliöön, kertoo Stark Seinäjoen yksikönpäällikkö Pauli Ojala. Yhtenäinen ja paljon entistä laajempi näyttelyalue palvelee mainiosti niin ammattirakentajien, kuin kuluttajienkin tarpeita. Esimerkkeinä kylpyhuone, maalaus ja terassit, jotka ovat hyvin esillä. Myös esimerkiksi Villeroy & Bochin laadukkaat laatat, joissa Stark on Suomessa ainoa jakelija. Rakentajan on helppo tulla asiakkaan kanssa paikan päälle valitsemaan materiaaleja. Uusien esillepanojen ansiosta myymälän rakennustarvikkeet löytyvät käyttöyhteystuotteineen helpommin.

Seinäjoen Starkissa yhdistetty kassa- ja palvelupiste on sijoitettu heti myymälän sisäänkäynnistä vasemmalle. Näin asiakas saa heti palvelua myymälään saapuessaan. Myös noutopiha on uudelleenjärjestelty, ja palvelee noutavaa asiakasta entistä paremmin.

- Noutopiha on Stark Seinäjoen sydän ja sen valikoimaa on laajennettu, toteaa Pauli Ojala. Kaikki rakentajan perustarpeet ja avaintuotteet löytyvät noutopihalta helposti mukaan. Puumaailma on siirretty noutopihalta myymälään ja nyt listat, paneelit ja saunatuotteet ovat sisätiloissa ja hyvin esillä. Ne eivät pölyynny tai ime kosteutta ulkotiloissa. Hyllymuutoksia tehtiin parantamaan tuotteiden esillepanoa ja löydettävyyttä.

- Haluan kiittää asiakkaita ja henkilökuntaa kärsivällisyydestä, sanoo Ojala. Olemme rakentamisen keskelläkin pyrkineet palvelemaan täysillä. Parkkialueen asfaltointi tapahtuu vielä kesäkuun alussa.

Harri Päiväniemi, puh. 040 643 1800
Pauli Ojala, puh. 040 096 9242

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi

Näin lemmikin omistaminen vaikuttaa asunnon remonttitarpeeseen – kissat ”johtavat” koiria19.3.2024 08:42:00 EET | Tiedote

Koti kaipaisi pientä remonttia, näin arvioi yli puolet Stark Suomi Oy:n teettämään Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimukseen vastanneista. Tuloksista selviää kiinnostavia yksityiskohtia asunnon omistajien kokemasta remontointitarpeesta – muun muassa se, että niinkin uusiin kuin 2000-luvun asuntoihin kaivataan jo muutoksia. Lisäksi käy ilmi, kuinka kotieläimettömillä asunto on kaksi kertaa useammin vailla mitään remonttitarpeita kuin lemmikin omistajilla.

Mikko Pitkänen on nimitetty Etelä-Suomen aluejohtajaksi1.3.2024 13:00:00 EET | Tiedote

STARK Suomi on nimittänyt Mikko Pitkäsen Etelä-Suomen aluejohtajaksi ja kaupallisen johtoryhmän jäseneksi 1.3. alkaen. Pitkänen siirtyy tehtävään asiakkuusjohtajan roolista, jossa hän on mm. kehittänyt Starkille keskeisiä asiakkuuteen liittyviä strategisia hankkeita vuodesta 2022. Hän työskenteli aiemmin Starkilla yksikönpäällikkönä ja vastasi sittemmin S-ryhmän kenttäpäällikkönä ja myyntiryhmän päällikkönä rakennustarvikekaupan myynnin johtamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä.