STARK Seinäjoen myymälä uudistettiin rakentajan tarpeet edellä

Stark Seinäjoki on uudistettu Starkin tuoreen konseptin mukaisesti palvelemaan noutavaa asiakasta ja rakennusliikkeitä. Kolminkertaiseksi kasvanut myymäläpinta-ala näyttelyalueineen, sekä entistä paremmin noutavaa asiakasta palveleva noutopiha avataan uudistettuna tänään Starkin valtakunnallisen Road Show -tapahtuman yhteydessä.

Stark Seinäjoki on uudistunut - Pohjanmaan vahvin rautakauppa palvelee alueen rakentajia entistä paremmin.

- Vuosi sitten Stark avasi Helsingin Suutarilassa täysin uudistetun myymälän, joka toimi uuden palvelukonseptimme lippulaivana, kertoo Starkin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Asiakaspalautteen mukaan yksikön palvelu on sujuvoittanut rakentajan asiointia. Vastaavat hankkeet olemme tänä keväänä toteuttaneet Tampereen Nekalassa ja Vantaan Martinlaaksossa. Tampereelle Nekalan myymälän yhteyteen avautuu myös jakelukeskus. Seinäjoen jälkeen lähdemme rakentaja-asiakkaan tarpeet edellä jatkamaan verkostomme kehittämistä myös muualla Suomessa.

-Myymälä sai uuden julkisivun ja sen pinta-ala kasvoi 400 neliöstä 1300 neliöön, kertoo Stark Seinäjoen yksikönpäällikkö Pauli Ojala. Yhtenäinen ja paljon entistä laajempi näyttelyalue palvelee mainiosti niin ammattirakentajien, kuin kuluttajienkin tarpeita. Esimerkkeinä kylpyhuone, maalaus ja terassit, jotka ovat hyvin esillä. Myös esimerkiksi Villeroy & Bochin laadukkaat laatat, joissa Stark on Suomessa ainoa jakelija. Rakentajan on helppo tulla asiakkaan kanssa paikan päälle valitsemaan materiaaleja. Uusien esillepanojen ansiosta myymälän rakennustarvikkeet löytyvät käyttöyhteystuotteineen helpommin.

Seinäjoen Starkissa yhdistetty kassa- ja palvelupiste on sijoitettu heti myymälän sisäänkäynnistä vasemmalle. Näin asiakas saa heti palvelua myymälään saapuessaan. Myös noutopiha on uudelleenjärjestelty, ja palvelee noutavaa asiakasta entistä paremmin.

- Noutopiha on Stark Seinäjoen sydän ja sen valikoimaa on laajennettu, toteaa Pauli Ojala. Kaikki rakentajan perustarpeet ja avaintuotteet löytyvät noutopihalta helposti mukaan. Puumaailma on siirretty noutopihalta myymälään ja nyt listat, paneelit ja saunatuotteet ovat sisätiloissa ja hyvin esillä. Ne eivät pölyynny tai ime kosteutta ulkotiloissa. Hyllymuutoksia tehtiin parantamaan tuotteiden esillepanoa ja löydettävyyttä.

- Haluan kiittää asiakkaita ja henkilökuntaa kärsivällisyydestä, sanoo Ojala. Olemme rakentamisen keskelläkin pyrkineet palvelemaan täysillä. Parkkialueen asfaltointi tapahtuu vielä kesäkuun alussa.

Harri Päiväniemi, puh. 040 643 1800
Pauli Ojala, puh. 040 096 9242

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi

STARK vahvistamaan yksinpurjehtija Ari Huuselaa – edessä maailman vaativin purjehduskilpailu20.5.2020 09:00:06 EESTTiedote

STARK on solminut pääyhteistyökumppanisopimuksen suomalaisen yksinpurjehtija Ari Huuselan kanssa. Huusela on ensimmäinen pohjoismaalainen purjehtija maailman vaativimmassa valtamerikilpailussa, jonka 43 000 km reitti purjehditaan maailman ympäri itäsuunnassa pysähtymättä, yksin ja ilman ulkopuolista apua. Huuselan Imoca-luokan vene starttaa ikoniseen Vendée Globe -kilpailuun rakennusalan vahvalla STARK-brändillä ja STARK-nimisenä marraskuun alussa.

STARK tuo Joutsenmerkityt sisäovet ensimmäisenä Suomen markkinoille30.4.2020 08:53:55 EESTTiedote

STARK tuo ensimmäisenä Suomessa markkinoille Joutsenmerkityt sisäovet RAW brändin alla. Rakentajan on helppo tehdä hyvä ympäristövalinta, kun kestävän kehityksen mukaisiin rakennuksiin asennetaan ovia. Joutsenmerkki varmistaa, että sisäovet täyttävät alan tiukimmat ympäristövaatimukset. Sisäovien puuosat ovat jäljitettävää puuta, käytetty liima ja maalit täyttävät tiukat kemikaalivaatimukset ja ovien puulevyt formaliinivaatimukset, joka myötävaikuttaa myös sisäilman laatuun.