STARK Seinäjoen myymälä uudistettiin rakentajan tarpeet edellä

Stark Seinäjoki on uudistettu Starkin tuoreen konseptin mukaisesti palvelemaan noutavaa asiakasta ja rakennusliikkeitä. Kolminkertaiseksi kasvanut myymäläpinta-ala näyttelyalueineen, sekä entistä paremmin noutavaa asiakasta palveleva noutopiha avataan uudistettuna tänään Starkin valtakunnallisen Road Show -tapahtuman yhteydessä.

Stark Seinäjoki on uudistunut - Pohjanmaan vahvin rautakauppa palvelee alueen rakentajia entistä paremmin.

- Vuosi sitten Stark avasi Helsingin Suutarilassa täysin uudistetun myymälän, joka toimi uuden palvelukonseptimme lippulaivana, kertoo Starkin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Asiakaspalautteen mukaan yksikön palvelu on sujuvoittanut rakentajan asiointia. Vastaavat hankkeet olemme tänä keväänä toteuttaneet Tampereen Nekalassa ja Vantaan Martinlaaksossa. Tampereelle Nekalan myymälän yhteyteen avautuu myös jakelukeskus. Seinäjoen jälkeen lähdemme rakentaja-asiakkaan tarpeet edellä jatkamaan verkostomme kehittämistä myös muualla Suomessa.

-Myymälä sai uuden julkisivun ja sen pinta-ala kasvoi 400 neliöstä 1300 neliöön, kertoo Stark Seinäjoen yksikönpäällikkö Pauli Ojala. Yhtenäinen ja paljon entistä laajempi näyttelyalue palvelee mainiosti niin ammattirakentajien, kuin kuluttajienkin tarpeita. Esimerkkeinä kylpyhuone, maalaus ja terassit, jotka ovat hyvin esillä. Myös esimerkiksi Villeroy & Bochin laadukkaat laatat, joissa Stark on Suomessa ainoa jakelija. Rakentajan on helppo tulla asiakkaan kanssa paikan päälle valitsemaan materiaaleja. Uusien esillepanojen ansiosta myymälän rakennustarvikkeet löytyvät käyttöyhteystuotteineen helpommin.

Seinäjoen Starkissa yhdistetty kassa- ja palvelupiste on sijoitettu heti myymälän sisäänkäynnistä vasemmalle. Näin asiakas saa heti palvelua myymälään saapuessaan. Myös noutopiha on uudelleenjärjestelty, ja palvelee noutavaa asiakasta entistä paremmin.

- Noutopiha on Stark Seinäjoen sydän ja sen valikoimaa on laajennettu, toteaa Pauli Ojala. Kaikki rakentajan perustarpeet ja avaintuotteet löytyvät noutopihalta helposti mukaan. Puumaailma on siirretty noutopihalta myymälään ja nyt listat, paneelit ja saunatuotteet ovat sisätiloissa ja hyvin esillä. Ne eivät pölyynny tai ime kosteutta ulkotiloissa. Hyllymuutoksia tehtiin parantamaan tuotteiden esillepanoa ja löydettävyyttä.

- Haluan kiittää asiakkaita ja henkilökuntaa kärsivällisyydestä, sanoo Ojala. Olemme rakentamisen keskelläkin pyrkineet palvelemaan täysillä. Parkkialueen asfaltointi tapahtuu vielä kesäkuun alussa.

Harri Päiväniemi, puh. 040 643 1800
Pauli Ojala, puh. 040 096 9242

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi

Vuoden vahvin rakentaja on Pirkanmaan Pro-Rakennus Oy27.5.2019 08:39:14 EESTTiedote

Stark haluaa kehittää rakennusalaa materiaalitoimijan roolissa. Vuoden alussa Stark liittyi Aalto yliopiston Building 2030 konsortioon, jonka visiona on varautua rakentamisen toimialaan kohdistuviin tulevaisuuden muutoksiin – kuten digitalisaatioon, nopeaan kaupungistumiseen ja ilmastonmuutokseen – ja samalla varmistaa, että rakennusalan liiketoiminta on myös jatkossa kestävällä pohjalla. Myös rakentamisen laadusta puhutaan paljon. Tästä lähtökohdasta, ja ohjatakseen huomiota sille, että Suomessa on laaja joukko vahvoja, kunnianhimoisesti ja laadukkaasti rakentavia rakentajia ja rakennusliikkeitä, Stark lähti yhteistyössä Radio Novan kanssa etsimään Vuoden vahvinta rakentajaa.

STARKin naisjaosto vahvistamaan naisten jääkiekkoa – yhteistyö Kiekko-Espoon naisten liigajoukkueen kanssa alkaa25.4.2019 13:30:16 EESTTiedote

Kiekko-Espoo ja Starkin naisjaosto ovat sopineet yhteistyökumppanuudesta, jonka tavoitteena on rakentaa naisten jääkiekkoa vahvemmaksi. Blues Naiset on Suomen kaikkien aikojen menestynein naisten jääkiekkojoukkue ja hallitseva Suomen mestari. Kauden 2018 – 2019 joukkueesta viisi pelaaja oli voittamassa Suomelle historiallista MM-hopeaa Espoossa. Naisjääkiekkoilijat siirtyvät osaksi Kiekko-Espoon yhteisöä kaudelle 2019 – 2020. Starkin naisjaosto haluaa puolestaan tukea ja rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä, nostaa naisten osuutta rakennusalalla sekä lisätä alan vetovoimaa naisten parissa.