STARK Tuusula avautui vahvistamaan Uudenmaan rakentajien palveluja

Stark avasi tiistaina 7.12. Tuusulassa pääkaupunkiseudun seitsemännen yksikkönsä. Stark Tuusula on valmiina palvelemaan niin rakentamisen ammattilaisia kuin itse rakentavia ja remontoivia asiakkaita. Ostot Tuusulan Starkissa kerryttävät Bonusta S-ryhmän asiakasomistajille.

Starkin marraskuussa HOK-Elannon kanssa allekirjoittama sopimus Tuusulan Kodin Terran ostamisesta on toteutettu 3.12. ja Kodin Terran toiminta Tuusulassa on päättynyt. Nyt ovensa avannut Stark Tuusula on Starkin valtakunnallisen rakennustarvikeketjun 27. yksikkö. Stark Suomi Oy:n toimitusjohtaja Harri Päiväniemi toteaa Tuusulan hankinnan olevan johdonmukainen jatko yrityksen kasvustrategiassa.

– Haemme kasvun mahdollisuuksia niin yritysostoilla kuin orgaanisesti. Tuusulan yksikkö ja sen asiakaskunta sopivat erinomaisesti strategiaamme ja tavoitteisiimme. Kaupan taustalla olivat Tuusulan liikkeen hyvä sijainti ja jo ennestään vahva fokus ammattirakentajien palveluun. Stark Tuusula vahvistaa asemaamme rakentamisen markkinassa erityisesti vilkkaasti kasvavalla pääkaupunkiseudulla, jossa Tuusula on seitsemäs yksikkömme. Uudenmaan ammattilaisten ja ammattimaisesti rakentavien kuluttajien ulottuvilla ovat laaja tuotevalikoimamme ja kattavat rakentajan ja remontoijan palvelut.

Kaikki Kodin Terra Tuusulan 30 työntekijää siirtyivät kaupan yhteydessä Starkin palvelukseen.

– Toivotamme Tuusulan liikkeen henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi rakentamaan entistä vahvempaa Starkia. Heillä on vahvaa osaamista rakentajien palvelusta, mikä luo vankan perustan yhteiselle tekemiselle ja toiminnan kehittämiselle. Meillä on reilu työyhteisö ja panostamme voimakkaasti henkilöstön kasvuun ja kehitykseen. Kiitos Starkin menestyksestä kuuluu ammattitaitoiselle henkilöstöllemme, Päiväniemi jatkaa.

Asiakasomistajille Bonusta Stark Tuusulasta

Kaupan yhteydessä Stark ja HOK-Elanto solmivat paikallisen bonuspartner-sopimuksen, jonka myötä asiakasomistajat voivat kerryttää Bonusta Tuusulan Starkissa ja myöhemmin täsmennettävästä ajankohdasta lähtien myös Herttoniemen, Suutarilan, Petikon, Martinlaakson, Kivenlahden, Olarin ja Tuusulan Starkeissa.

Asiakasomistaja saa S-Etukortilla Bonusta Stark Tuusulan valikoimaan kuuluvista, myymälässä maksetuista tuotteista ja palveluista. Bonus ei kerry verkkokaupasta eikä valikoiman ulkopuolisista tehdastoimitustuotteista.

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja, Stark Suomi Oy, puh. 040 643 1800

Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä starklaisia on noin 1 000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia. www.stark-suomi.fi

Olarinluoma 15

Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä starklaisia on noin 1 100 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

STARK ja Treeva Rakennus Oy rakentavat ekologisen Lounatuulen Tiiran Naantalin asuntomessujen merelliseen saaristoluontoon4.11.2021 10:00:08 EET | Tiedote

Stark ja rakennusliike Treeva Rakennus rakentavat yhteistyössä Naantalin asuntomessuille ekologista kahden paritalon kokonaisuutta, jossa upea merimaisema on aina vahvasti läsnä. Kohteeseen rakentuu neljä asuntoa, joihin kaikkiin Stark toimittaa rakennusmateriaalit ja yhteen pinta- ja sisustusmateriaalit. Lopputuloksena syntyy laadukkaita koteja, joissa messujen teemat inspiroiva saaristoluonto, terveellinen asuminen, aurinkoenergian hyödyntäminen sekä muut ekologiset ratkaisut yhdistyvät.

STARK valitsi Jackon Finlandin vuoden vahvimmaksi yhteistyökumppaniksi14.10.2021 09:00:38 EEST | Tiedote

Stark valitsi vuoden 2021 vahvimmaksi yhteistyökumppanikseen eristevalmistaja Jackon Finlandin. Vuosittain jaettava huomionosoitus julkistettiin Starkin yhteistyökumppanipäivässä 13.10. Huomionosoituksen vastaanotti Jackon Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Tommi Palomäki. Kunniamaininnat hyvästä yhteistyöstä menivät sahayhtiö Ha-Sa Oy:lle ja kivivillaeristevalmistaja Rockwool Oy:lle.

Starkin ja Kiekko-Espoon työ vahvemman naisjääkiekon puolesta jatkuu11.9.2021 15:49:17 EEST | Tiedote

Starkin naisjaosto ja Kiekko-Espoon naisten liigajoukkue jatkavat yhteistyötään. Kumppanuuden jatko julkistettiin tänään Naisten Liigan kauden avausottelussa Espoon Tapiolassa. Starkin tavoitteena on rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä ja nostaa naisten osuutta rakentamisen toimialalla. Samalla tavoin naisjääkiekko tähtää houkuttelevuuden lisäämiseen – niin pelaaja- kuin katsojamäärissä. Muutos luodaan sitkeällä työllä ja vahvan yhteistyön kautta.