STARK Tuusula avautui vahvistamaan Uudenmaan rakentajien palveluja

Stark avasi tiistaina 7.12. Tuusulassa pääkaupunkiseudun seitsemännen yksikkönsä. Stark Tuusula on valmiina palvelemaan niin rakentamisen ammattilaisia kuin itse rakentavia ja remontoivia asiakkaita. Ostot Tuusulan Starkissa kerryttävät Bonusta S-ryhmän asiakasomistajille.

Starkin marraskuussa HOK-Elannon kanssa allekirjoittama sopimus Tuusulan Kodin Terran ostamisesta on toteutettu 3.12. ja Kodin Terran toiminta Tuusulassa on päättynyt. Nyt ovensa avannut Stark Tuusula on Starkin valtakunnallisen rakennustarvikeketjun 27. yksikkö. Stark Suomi Oy:n toimitusjohtaja Harri Päiväniemi toteaa Tuusulan hankinnan olevan johdonmukainen jatko yrityksen kasvustrategiassa.

– Haemme kasvun mahdollisuuksia niin yritysostoilla kuin orgaanisesti. Tuusulan yksikkö ja sen asiakaskunta sopivat erinomaisesti strategiaamme ja tavoitteisiimme. Kaupan taustalla olivat Tuusulan liikkeen hyvä sijainti ja jo ennestään vahva fokus ammattirakentajien palveluun. Stark Tuusula vahvistaa asemaamme rakentamisen markkinassa erityisesti vilkkaasti kasvavalla pääkaupunkiseudulla, jossa Tuusula on seitsemäs yksikkömme. Uudenmaan ammattilaisten ja ammattimaisesti rakentavien kuluttajien ulottuvilla ovat laaja tuotevalikoimamme ja kattavat rakentajan ja remontoijan palvelut.

Kaikki Kodin Terra Tuusulan 30 työntekijää siirtyivät kaupan yhteydessä Starkin palvelukseen.

– Toivotamme Tuusulan liikkeen henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi rakentamaan entistä vahvempaa Starkia. Heillä on vahvaa osaamista rakentajien palvelusta, mikä luo vankan perustan yhteiselle tekemiselle ja toiminnan kehittämiselle. Meillä on reilu työyhteisö ja panostamme voimakkaasti henkilöstön kasvuun ja kehitykseen. Kiitos Starkin menestyksestä kuuluu ammattitaitoiselle henkilöstöllemme, Päiväniemi jatkaa.

Asiakasomistajille Bonusta Stark Tuusulasta

Kaupan yhteydessä Stark ja HOK-Elanto solmivat paikallisen bonuspartner-sopimuksen, jonka myötä asiakasomistajat voivat kerryttää Bonusta Tuusulan Starkissa ja myöhemmin täsmennettävästä ajankohdasta lähtien myös Herttoniemen, Suutarilan, Petikon, Martinlaakson, Kivenlahden, Olarin ja Tuusulan Starkeissa.

Asiakasomistaja saa S-Etukortilla Bonusta Stark Tuusulan valikoimaan kuuluvista, myymälässä maksetuista tuotteista ja palveluista. Bonus ei kerry verkkokaupasta eikä valikoiman ulkopuolisista tehdastoimitustuotteista.

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja, Stark Suomi Oy, puh. 040 643 1800

Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä starklaisia on noin 1 000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia. www.stark-suomi.fi

Olarinluoma 15

09 3541 0000https://yritys.stark-suomi.fi/

starklaisia on noin 1 000 ympäri Suomen, ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Verkkokauppa: www.stark-suomi.fi/

Yhtiösivut: yritys.stark-suomi.fi/

Tutkimus: Mökkiä ostettaessa jätetään ”remontointivara” huomattavasti useammin kuin kotia hankittaessa17.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Vain kymmenes suomalaisista ostaisi uudeksi kodikseen oman budjettihaarukkansa alapäässä olevan kohteen, joka vaatii paljon remonttitöitä, kun taas noin seitsemän kymmenestä kallistuisi hieman kalliimpaan vaihtoehtoon, jossa ei olisi akuutteja remonttitarpeita. Mökkiä ostettaessa remontointia ei siis vieroksuta läheskään yhtä paljon, selviää Stark Suomi Oy:n teettämästä tuhannen vastaajan Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksesta.

Stark selvitti, mistä syystä suomalaiset remontoivat – kauneus on 7 kertaa tärkeämpää kuin muutokset pohjaratkaisuun4.4.2024 09:25:00 EEST | Tiedote

Tuhannesta suomalaisesta kolme neljästä vastaa asuntonsa olevan vähintäänkin pienen remontin tarpeessa, selviää Stark Suomi Oy:n teettämästä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksesta. Remontointitarve kumpuaa ensisijaisesti (63 %) halusta saada asunnosta silmää miellyttävämpi. Hieman alle puolet vastaajista puolestaan kokee paikkojen käyttöiän tulevan jo vastaan. Ainoastaan noin joka kymmenes haluaa remontoida siksi, että he kokevat asunnon pohjaratkaisun kömpelöksi.