STARK valitsi Jackon Finlandin vuoden vahvimmaksi yhteistyökumppaniksi

Stark valitsi vuoden 2021 vahvimmaksi yhteistyökumppanikseen eristevalmistaja Jackon Finlandin. Vuosittain jaettava huomionosoitus julkistettiin Starkin yhteistyökumppanipäivässä 13.10. Huomionosoituksen vastaanotti Jackon Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Tommi Palomäki. Kunniamaininnat hyvästä yhteistyöstä menivät sahayhtiö Ha-Sa Oy:lle ja kivivillaeristevalmistaja Rockwool Oy:lle.

Starkin vuoden vahvin yhteistyökumppani 2021- huomionosoituksen vastaanotti Jackon Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Tommi Palomäki. Kunniakirjan luovuttivat STARK Suomen hankintajohtaja Jari Tuomikoski ja STARK Sourcingin toimitusjohtaja Jørgen Holmgaard.

Starkin hankintajohtaja Jari Tuomikoski kertoi valinnan perusteina olleen liiketoiminnalliset ja laadulliset kriteerit;

- Jackon Finland valikoitui vuoden 2021 yhteistyökumppaniksemme paitsi liiketoiminnallisten ja myynnillisten mittarien kautta, myös laadullisilla kriteereillä; Sitoutunut, strategiaamme tukeva yhteistyö ja positiivinen, uusia toimintamalleja ja -tapoja etsivä asenne ja aktiivisuus, joka ulottuu myynnin arkeen ja asiakastyöhön yksiköissämme. Lisäksi laadukkaat ja kilpailukykyiset tuotteet ja toimitusvarmuus.

- Erityisesti koronavuoden raaka-aine saatavuuden haasteista huolimatta Jackonin toimitusvarmuus on pysynyt hyvällä tasolla ja turvannut asiakkaidemme palvelua. Molemmat osapuolet pyrkivät kohti samaa asiaa, päämääränä on turvata ja helpottaa rakentajan ja loppuasiakkaan työtä.

Tunnustuksen vastaanotti Jackon Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Tommi Palomäki

- Meillä on pitkä, nousujohteinen yhteistyö Starkin kanssa ja huomionosoitus on iso ja mieleinen kunnianosoitus Jackonille. Olemme käyneet avointa keskustelua ja pitkäjänteisellä työllä ja kumppanuusajattelulla pyrkineet pitämään huolen siitä, että Starkin myynti ja loppuasiakas palvellaan. Tänä vuonna onnistuimme erityisen hyvin ja yhteistyö on johtanut hienoihin tuloksiin, taustalla molempien osapuolten sitoutuminen, luottamus ja vahva yhteistyö.

- Kiitän Jackon Finlandin puolesta tästä huomionosoituksesta ja hyvästä yhteistyöstä. Uskon, että se kantaa ja tuo tuloksia myös jatkossa.

Huomionosoitukset jaettiin 13.10. Starkin yhteistyökumppanipäivässä, live stream – tilaisuudessa. Samassa yhteydessä sahayhtiö Ha-Sa sekä kivivillaeristevalmistaja Rockwool saivat kunniamaininnat hyvästä yhteistyöstä. Tilaisuuteen osallistujia oli yli 160.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Jari Tuomikoski, hankintajohtaja, puh. 040 551 3215

Olarinluoma 15

Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä
starklaisia on noin 1 100 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Suomalaiset luottavat omiin remonttitaitoihinsa – silti oman osaamisen, ajan ja työkalujen puute saavat suosimaan ammattilaisten apua5.7.2022 08:30:00 EEST | Tiedote

Monien suomalaisten kesälomaan kuuluu erilaisia rakennusprojekteja kotona tai kesämökillä. Lähes 40 prosenttia suomalaisista kertoo remontoivansa itse tai perheen, sukulaisten ja kavereiden avustuksella. Kaikki eivät kuitenkaan luota omiin remonttitaitoihinsa, vaan turvautuvat mieluummin ammattilaisten apuun. Tämä selviää Starkin toukokuussa 2022 teettämästä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat -kyselytutkimuksesta*.

Kuluuko lomasi remontoidessa? Puolet suomalaisista mökinomistajista remontoi mökillään vuosittain28.6.2022 08:30:00 EEST | Tiedote

Suomalaisten rakastama mökkikausi on taas alkanut, mikä näkyy paitsi liikenteen lisääntymisenä pienemmillä paikkakunnilla myös rakennustarvikekaupassa, kun mökkien pieniä ja isompia kohteita uudistetaan. Suomalaisista jopa puolet remontoi mökeillään vuosittain, selviää Starkin toukokuussa 2022 teettämästä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat -kyselytutkimuksesta*.