STARK valitsi Jackon Finlandin vuoden vahvimmaksi yhteistyökumppaniksi

Stark valitsi vuoden 2021 vahvimmaksi yhteistyökumppanikseen eristevalmistaja Jackon Finlandin. Vuosittain jaettava huomionosoitus julkistettiin Starkin yhteistyökumppanipäivässä 13.10. Huomionosoituksen vastaanotti Jackon Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Tommi Palomäki. Kunniamaininnat hyvästä yhteistyöstä menivät sahayhtiö Ha-Sa Oy:lle ja kivivillaeristevalmistaja Rockwool Oy:lle.

Starkin vuoden vahvin yhteistyökumppani 2021- huomionosoituksen vastaanotti Jackon Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Tommi Palomäki. Kunniakirjan luovuttivat STARK Suomen hankintajohtaja Jari Tuomikoski ja STARK Sourcingin toimitusjohtaja Jørgen Holmgaard.

Starkin hankintajohtaja Jari Tuomikoski kertoi valinnan perusteina olleen liiketoiminnalliset ja laadulliset kriteerit;

- Jackon Finland valikoitui vuoden 2021 yhteistyökumppaniksemme paitsi liiketoiminnallisten ja myynnillisten mittarien kautta, myös laadullisilla kriteereillä; Sitoutunut, strategiaamme tukeva yhteistyö ja positiivinen, uusia toimintamalleja ja -tapoja etsivä asenne ja aktiivisuus, joka ulottuu myynnin arkeen ja asiakastyöhön yksiköissämme. Lisäksi laadukkaat ja kilpailukykyiset tuotteet ja toimitusvarmuus.

- Erityisesti koronavuoden raaka-aine saatavuuden haasteista huolimatta Jackonin toimitusvarmuus on pysynyt hyvällä tasolla ja turvannut asiakkaidemme palvelua. Molemmat osapuolet pyrkivät kohti samaa asiaa, päämääränä on turvata ja helpottaa rakentajan ja loppuasiakkaan työtä.

Tunnustuksen vastaanotti Jackon Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Tommi Palomäki

- Meillä on pitkä, nousujohteinen yhteistyö Starkin kanssa ja huomionosoitus on iso ja mieleinen kunnianosoitus Jackonille. Olemme käyneet avointa keskustelua ja pitkäjänteisellä työllä ja kumppanuusajattelulla pyrkineet pitämään huolen siitä, että Starkin myynti ja loppuasiakas palvellaan. Tänä vuonna onnistuimme erityisen hyvin ja yhteistyö on johtanut hienoihin tuloksiin, taustalla molempien osapuolten sitoutuminen, luottamus ja vahva yhteistyö.

- Kiitän Jackon Finlandin puolesta tästä huomionosoituksesta ja hyvästä yhteistyöstä. Uskon, että se kantaa ja tuo tuloksia myös jatkossa.

Huomionosoitukset jaettiin 13.10. Starkin yhteistyökumppanipäivässä, live stream – tilaisuudessa. Samassa yhteydessä sahayhtiö Ha-Sa sekä kivivillaeristevalmistaja Rockwool saivat kunniamaininnat hyvästä yhteistyöstä. Tilaisuuteen osallistujia oli yli 160.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Jari Tuomikoski, hankintajohtaja, puh. 040 551 3215

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Olemme palvelleet suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Starkin ja Kiekko-Espoon työ vahvemman naisjääkiekon puolesta jatkuu11.9.2021 15:49:17 EEST | Tiedote

Starkin naisjaosto ja Kiekko-Espoon naisten liigajoukkue jatkavat yhteistyötään. Kumppanuuden jatko julkistettiin tänään Naisten Liigan kauden avausottelussa Espoon Tapiolassa. Starkin tavoitteena on rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä ja nostaa naisten osuutta rakentamisen toimialalla. Samalla tavoin naisjääkiekko tähtää houkuttelevuuden lisäämiseen – niin pelaaja- kuin katsojamäärissä. Muutos luodaan sitkeällä työllä ja vahvan yhteistyön kautta.

STARK ja Fira kehittävät yhteistyössä sujuvampaa linjasaneerauksen tavaralogistiikkaa7.9.2021 15:31:35 EEST | Uutinen

Rakennustarvikeketju STARK ja Fira kehittävät yhteistyössä Firan tavaralogistiikkaa Pohjois-Haagassa sijaitsevassa mittavassa linjasaneerauskohteessa, tavoitteena sujuvampi rakentaminen. Rakennusliike Fira panostaa laadukkaaseen suoritukseen ja pitävään aikatauluun linjasaneerausurakoissaan. Yhteinen pilottihanke hyödyntää digitaalisia ratkaisuja, joilla järkeistetään tavaralogistiikkaa ja helpotetaan asentajan työtä, ja samalla edistetään työmaan tehokkuutta.