STARK valitsi Makitan vuoden vahvimmaksi yhteistyökumppaniksi

Stark valitsi vuoden 2020 vahvimmaksi yhteistyökumppanikseen sähkötyökalutoimittaja Makitan. Vuosittain jaettava tunnustus julkistettiin Starkin yhteistyökumppanipäivässä 9. syyskuuta. Huomionosoituksen vastaanottivat Makitan Suomen maajohtaja Tommi Lindgren ja asiakkuudesta vastaava myyntipäällikkö Timo Arasalo.

Starkin hankintajohtaja Jari Tuomikoski kertoo, että huomionosoituksen perusteita punnittiin monelta kulmalta;

- Valinnan ratkaisi aktiivinen, Starkin strategiaa tukeva ja sitoutunut yhteistyö, joka ei ole rajoittunut pelkästään toimittajan ja hankinnan välille, vaan laajemmin eri toimintoihin. Valintaan vaikutti myös se, miten yhteistyökumppani panostaa myynnin arkeen ja asiakastyöhön yksiköissämme. Tuomikoski jatkaa;

-  Hyvä kumppanuus kattaa myös kaupalliset ja valikoimaan liittyvät asiat, ja Stark arvioi Makitan toiminnan vahvaksi myös tällä alueella. Toki myös liiketoiminnallisia mittareita katsotaan ja kehitys on ollut hyvää myös indeksien valossa. Makitan sähkötyökalut ovat laadukkaita ja kilpailukykyisiä ja toimitusvarmuus on ollut hyvä.

Tunnustuksen vastaanottivat Makitan maajohtaja Tommi Lindgren ja Starkin asiakkuudesta ja käytännön yhteistyöstä vastaava myyntipäällikkö Timo Arasalo.

- Tämä on iso kunnianosoitus Makitalle. Kaksi vuotta sitten aloitettu yhteistyö on johtanut hienoihin tuloksiin ja sen taustalla on molempien osapuolten sitoutuminen ja vahva yhteistyö. Kiitän Makitan puolesta tästä huomionosoituksesta ja hyvästä yhteisestä tekemisestä, joka varmasti kantaa ja tuo tulosta myös tulevaisuudessa. Molempien osapuolten tähtäin on sama - rakentajan työn helpottaminen, toteaa Makitan maajohtaja Tommi Lindgren.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Jari Tuomikoski, puh. 040 551 3215

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta.

www.stark-suomi.fi.

Makita Oy on suomalainen yritys, joka maahantuo ja myy Makitan tuotteita sekä tukee ja kouluttaa valtuutettuja jälleenmyyjiä.

www.makita.fi

STARK vahvistamaan yksinpurjehtija Ari Huuselaa – edessä maailman vaativin purjehduskilpailu20.5.2020 09:00:06 EESTTiedote

STARK on solminut pääyhteistyökumppanisopimuksen suomalaisen yksinpurjehtija Ari Huuselan kanssa. Huusela on ensimmäinen pohjoismaalainen purjehtija maailman vaativimmassa valtamerikilpailussa, jonka 43 000 km reitti purjehditaan maailman ympäri itäsuunnassa pysähtymättä, yksin ja ilman ulkopuolista apua. Huuselan Imoca-luokan vene starttaa ikoniseen Vendée Globe -kilpailuun rakennusalan vahvalla STARK-brändillä ja STARK-nimisenä marraskuun alussa.

STARK tuo Joutsenmerkityt sisäovet ensimmäisenä Suomen markkinoille30.4.2020 08:53:55 EESTTiedote

STARK tuo ensimmäisenä Suomessa markkinoille Joutsenmerkityt sisäovet RAW brändin alla. Rakentajan on helppo tehdä hyvä ympäristövalinta, kun kestävän kehityksen mukaisiin rakennuksiin asennetaan ovia. Joutsenmerkki varmistaa, että sisäovet täyttävät alan tiukimmat ympäristövaatimukset. Sisäovien puuosat ovat jäljitettävää puuta, käytetty liima ja maalit täyttävät tiukat kemikaalivaatimukset ja ovien puulevyt formaliinivaatimukset, joka myötävaikuttaa myös sisäilman laatuun.

Starkin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät työtehtävien vähennyksiin11.12.2019 15:45:28 EETTiedote

Stark Suomi Oy:n lokakuussa aloittamat yhteistoimintaneuvottelut henkilöstön edustajien kanssa ovat päättyneet. Päätöksensä myötä Stark vähentää enintään 50 työntekijää, joista osalle voidaan tarjota osa-aikaista työtä. Osa irtisanomisista pyritään välttämään luonnollisen poistuman, kuten eläköitymisen avulla. Starkin palveluksessa on noin 1000 työntekijää 26 toimipisteessä sekä ketjuohjauksessa ja jakelukeskuksissa.