STARK valitsi vuoden vahvimmaksi yhteistyökumppaniksi Fesconin

Stark huomioi vuoden 2022 vahvimpana yhteistyökumppaninaan suomalaisen rakennusalan laasti- ja hiekkatuotteiden sekä -ratkaisujen valmistajan Fescon Oy:n. Tunnustus luovutettiin Stark Suomen pääkonttorissa 16.12. Fesconin toimitusjohtaja Kimmo Peltolalle ja liiketoimintajohtaja Heikki Rämölle.
Tunnustuksen vastaanottivat Fesconin toimitusjohtaja Kimmo Peltola (kesk.  ja liiketoimintajohtaja Heikki Rämö (vas.).
Tunnustuksen vastaanottivat Fesconin toimitusjohtaja Kimmo Peltola (kesk. ja liiketoimintajohtaja Heikki Rämö (vas.). Stark Suomen hankintajohtaja Jari Tuomikoski (oik.) kertoi valinnan perusteiksi liiketoiminnalliset ja laadulliset kriteerit sekä sitoutumisen yhteisiin tavoitteisiin.

Vuoden yhteistyökumppanin valinnasta on Starkilla muodostunut jo tärkeä perinne ja se tehdään vakiintuneen prosessin mukaisesti. Stark Suomen hankintajohtaja Jari Tuomikoski kertoo Fesconin valinnan perusteiksi liiketoiminnalliset ja laadulliset kriteerit sekä sitoutumisen yhteisiin tavoitteisiin.

- Starkin toimipisteiden käytännön kokemukset Fesconin sujuvasta ja hyvähenkisestä yhteistyöstä sekä myynnin arviot palvelun tasosta ja tuesta ovat etenkin kuluneena vuotena olleet erittäin myönteiset. Ammattirakentaja-asiakkaan kauppaa tukeva Fesconin myyntiorganisaatio on ollut myös tärkeässä osassa ja toiminut kanssamme hyvässä ja alati kehittyvässä yhteistyössä. Valinnassa painoivat myös muut tärkeät syyt: Ennustettavuus niin saatavuuden kuin hintakehityksen suhteen on todella tärkeä kriteeri meille ja etenkin loppuasiakkaillemme. Fesconin toiminta on ollut mielestäni läpinäkyvää ja proaktiivista.

Fesconin toimitusjohtaja Kimmo Peltola ja liiketoimintajohtaja Heikki Rämö iloitsivat tunnustuksesta:

- Arvostamme suuresti tätä huomionosoitusta sillä se kertoo, että olemme Fesconilla edelleen säilyttäneet sen tekemisen hengen, joka antaa lisäarvoa Starkin ammattilaisille ja asiakkaalle. Olemme yhdessä rakentaneet kumppanuuttamme pitkäjänteisesti ja luottamuksella ja pystyneet luomaan kilpailukykyisen toimitusketjun asiakkaalle. Meillä on pitkä historia Starkin kanssa ja yhteistyöllä on ollut ratkaiseva merkitys Fesconin laastiliiketoiminnan menestykselle, Kimmo Peltola toteaa.

- Vuosien aikana Starkin ja Fesconin henkilöstön välille on muodostunut saumaton yhteistyö, joka on avain myös tämän vuoden onnistumiselle. Meillä on aina ollut ilo tehdä töitä starklaisten kanssa ja kiitänkin sekä Starkin että Fesconin henkilökuntaa vahvasta ja hyvästä yhteisestä tekemisestä, josta tämä palkintokin hyvin kertoo. Jatketaan eteenpäin hyvällä sykkeellä ja tarjotaan yhdessä alan parasta asiakaspalvelua rakennusalan ammattilaisille, liiketoimintajohtaja Heikki Rämö sanoo.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Jari Tuomikoski, hankintajohtaja, puh. 040 551 3215

Kysely: nuoret aikuiset haluavat nyt tehdä rahaa asuntoflippauksella – ammattilainen antaa 5 vinkkiä remonttiin ja varoittaa kalliista virheistä10.9.2024 08:40:00 EEST | Tiedote

Asunnon ostaminen, remontoiminen ja myyminen voitolla kiinnostaa tällä hetkellä selvästi eniten nuoria aikuisia, selviää Stark Suomen teettämästä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -kyselytutkimuksessa. Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi neuvoo etenkin kokemattomille asuntoflippausta harkitseville, mitä tulee ottaa huomioon ja varoittaa sortumasta oikoteihin.

Nuoret aikuiset yllättivät remonttikyselyssä – uskomus nykynuorison kädettömyydestä on katteeton26.8.2024 10:25:00 EEST | Tiedote

Starkin teettämässä tutkimuksessa selvitettiin eri-ikäisten ja -taustaisten suomalaisten halukkuutta ryhtyä remontointi- ja nikkarointipuuhiin. Yllättäen kyselyn nuorin vastaajaryhmä oli kaikkein innokkain tekemään itse remonttia ja eniten haluttomuutta ilmeni yli 40-vuotiaissa. Nikkarointi-intoon vaikutti selvästi myös se, minkälaisessa asunnossa asutaan. Tutkimuksessa haastateltiin tuhat 18–76-vuotiasta suomalaista ympäri maan.

Suomalaiset ovat puhuneet: Nämä työkalut pitäisi löytyä jokaisesta taloudesta – asiantuntija vinkkaa tuparilahjasta oman polkunsa kohta aloittavalle nuorelle9.7.2024 08:50:00 EEST | Tiedote

Vasara ja ruuvimeisseli kuuluvat jokaisen kodin perusvarustukseen, arvioivat suomalaiset Stark Suomi Oy:n teettämässä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksessa. Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi kehottaa jokaista pitämään huolen siitä, että pikkunikkarointiin tarvittavat välttämättömyysesineet löytyvät käden ulottuvilta.