STT

STT-Lehtikuva uudisti brändinsä: STT-Lehtikuvasta STT

Jaa

STT-Lehtikuva on uudistanut konsernibrändinsä. Konsernin nimi ja brändi on tästä lähtien STT.

STT on tänään julkaissut uuden logon, visuaalisen ilmeen sekä verkkosivut. Uusi ilme tulee näkyviin konsernin palveluissa ja muilla sivustoilla alkuvuoden aikana.

Lehtikuva säilyy konsernin kuvaliiketoiminnassa kuvien itsenäisenä tuotemerkkinä. Lehtikuvan oma, perinteinen logokin säilytetään.

STT: monipuolinen tietotoimisto

STT:n visiona on kasvaa digitaalisena tietotoimistona. Nimenmuutos on osa brändityötä, jonka tarkoitus on kirkastaa brändiä viestimään uutis- ja kuvatoimiston muutoksesta digitalisoituvan mediamaailman tarpeisiin vastaavaksi tietotoimistoksi.

Uusi STT:n brändi kattaa tietotoimiston koko osaamisen. Uutiset ja journalistinen osaaminen ovat STT:n ydintä, mutta konsernin tarjonta kattaa lisäksi monipuolisen valikoiman myös muita mediasisältö- sekä viestinnän palveluita. Näitä ovat esimerkiksi erilaiset suunnittelutietopalvelut sekä viestinnän mittaamiseen tarkoitetut mediaseuranta- ja analyysipalvelut.

STT:n toiminnan ja brändin keskiössä on luotettavuus. ”Uutistoiminnan ytimessä oleva luotettavuuden kriteeri koskee kaikkea muutakin konsernin toimintaa. Luotettavuus on STT:n brändin keskeinen vahvuus”, STT:n vastaava päätoimittaja ja toimitusjohtaja Mika Pettersson sanoo.

Uusi yritysilme ja uudet verkkosivut

STT:n uusi logo viestii suunnasta tulevaan. ”Symbolin viivat ja nuoli kuvaavat tiedon suuntaa: tieto vie eteenpäin”, sanoo markkinointipäällikkö ja STT:n brändityöryhmän vetäjä Liina Nelimarkka.

Uudessa yritysilmeessä näkyy myös kunnioitus STT:n pitkää historiaa kohtaan. Muotokielen lähtökohtana käytettiin STT:n aiempien logojen joukosta löytynyttä muotoa. Jotta tunnistettavuus säilyisi, viimeisimmästä logosta säilytettiin nuolen kärki, mutta uudelleen mukailtuna. Logon ja yritysilmeen värimaailma on sininen.

Konsernin tytäryhtiön, ruotsinkielisiä uutisia tuottavan Nyhetsbyrån FNB:n logo uudistui vastaavasti uuden ilmeen mukaisesti.

Uusi yritysilme näkyy brändiuudistuksen yhteydessä julkistetuilla STT:n uusilla verkkosivuilla. STT:n uuden yritysilmeen ja verkkosivut on suunnitellut ja toteuttanut digitoimisto Bureau Little Oy.

”Sivustosta suunniteltiin ja rakennettiin STT:n käyttöön työkalu, joka mahdollistaa monipuolisen ja STT:n brändin mukaisen viestinnän tietotoimiston laajasta osaamisesta”, kertoo toimitusjohtaja Richard Hagert Bureau Littlestä.

 

Lisätietoja:
Mika Pettersson
Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja, 040 5078803
www.stt.fi

Kuvat

STT:n uusi logo
STT:n uusi logo
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

STT
STT
Malminkatu 16 A
00100 Helsinki

09 695 811http://www.stt.fi
STT (Oy Suomen Tietotoimisto - Finska Notisbyrån Ab) on media- ja viestintätalo, joka koostuu kolmesta liiketoimintalinjasta: mediapalveluista, viestintäpalveluista sekä kuvamyynnistä. Mediapalvelut-linjan alle kuluu myös tytäryhtiö Nyhetsbyrån FNB.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta STT

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme