Isobar

STUKin valvova silmä -logo uudistui

Jaa

Säteilyturvakeskus STUK on uudistanut ilmeensä yhteistyössä Isobar Finlandin kanssa. Suunnittelu vietiin läpi niin, että STUKin henkilöstö osallistui työhön alusta alkaen.

STUKin vanha silmää esittänyt logo vaihtuu atomia ja sydäntä symboloivaksi pyöreälinjaiseksi merkiksi. Uusi tunnus viestii rohkeasta ja uskottavasta virastosta, jonka tavoitteena on edistää ihmisten hyvinvointia.

”Strategiamme uudistuksen yhteyteen oli järkevää nivoa kokonaisvaltainen ilmeuudistus, joka yhdenmukaistaa viestintämme eri kanavissa ja toimii hyvin myös kansainvälisessä ympäristössä”, kertoo STUKin viestintäpäällikkö Kaisa Raitio.

Tunnuksen ja ilmeen suunnittelusta vastasivat Isobar Finlandissa Micael Nikander ja Suvi Segercrantz. Yhteistyö Dentsu Aegis Networkiin kuuluvan Isobarin kanssa alkoi Hansel-kilpailutuksen kautta. Säteilyturvakeskuksen uutta ilmettä etsittiin yhdessä asiakkaan kanssa workshopeissa, ja ideoita validoitiin kuluttajatesteillä.

”STUKilla oli selkeä visio siitä mitä logon tulisi viestiä, ja asiakas olikin vahvasti mukana suunnitteluprosessin eri vaiheissa”, sanoo suunnittelija Micael Nikander.

”Tärkeä suunnittelua ohjannut teema oli ihmisläheisyys. Pyrimme luomaan logon, joka kuvaa STUKia vuorovaikutteisena ja suuntaa näyttävänä toimijana, ei vain valvovana virastona.”

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Mikko Rissanen
Managing Director, Isobar Finland
+358 400 358 108
mikko.rissanen@isobar.com

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Isobar
Isobar
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

020 1230 530http://www.isobar.com/fi/en/

Isobar on asiakaslähtöinen digitoimisto, jonka visiona on olla Suomen halutuin tarinan, datan ja teknologian luova yhdistäjä. Isobar tarjoaa asiakkailleen luovan konseptoinnin, asiakasdialogien ja sisältömarkkinoinnin palvelut strategioista suunnitteluun ja monipuolisiin tuotantoihin. Isobar on kansainvälinen ketju, joka toimii yli 6 000 asiantuntijan voimin 85 toimistossa 45 maassa osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.

Dentsu Aegis Networkiin kuuluu Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Browm Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, datayksikkö DDS sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Isobar

Pohjoismaiden suurin digitoimistoketju laajentaa dialogistrategian ja markkinoinnin automaation palvelut Suomeen19.6.2017 13:28:42 EESTTiedote

Luova digitoimisto Isobar Finland tuo Suomen markkinoille tanskalaisen sisartoimistonsa Magnetixin palvelut dialogistrategiaan ja markkinoinnin automaatioon liittyen. Markkinoinnin automaatiossa Isobarin erikoisosaaminen laajenee asiakkuusohjelmiin, sisällöntuotantoon, CRM-ratkaisuihin sekä verkkokauppa-alustoihin. Isobarin muita palveluita ovat muun muassa digitaaliset markkinointistrategiat, sisältömarkkinointi sekä luova suunnittelu.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme