Sunborn Hotels

Sunborn Yacht Hotels ehdolla kansainvälisessä palkintogaalassa

Sunborn Yacht Hotels on ehdolla palkittavaksi parhaasta innovaatiosta hotelli- ja matkailualan arvostetussa The Worldwide Hospitality Awards® -palkintogaalassa. Best Innovation in Hotel Concept -kategoriassa palkitaan uusi konsepti tai palvelu, jossa ilmenee erityisen hyvin alan uudistumiskyky ja kehityspotentiaali. Kilpailussa on mukana runsaasti tasokkaita ja innovatiivisia hotelleja ympäri maailman, ja parhaat palkitaan 7. marraskuuta järjestettävässä gaalassa Pariisissa.
Sunborn Gibraltar on aiemmin palkittu mm. sisustussuunnittelustaan.

Turkulainen hotellilaivakonseptin pioneeri ehdolla innovaatiopalkinnon saajaksi

Worldwide Hospitality Awards® on arvostettu hotelli- ja matkailualan palkintogaala, jonka tavoitteena on tuoda esiin kansainvälisen hospitality-toimialan monipuolisuutta ja innovatiivisuutta. Palkintoja on jaettu vuodesta 2000 lähtien yhteensä 15 kategoriassa. Sunborn Yacht Hotels on tänä vuonna ehdolla Best Innovation in Hotel Concept -palkinnon saajaksi. Kategoriassa palkitaan uusi konsepti tai palvelu, jossa ilmenee erityisen hyvin alan uudistumiskyky ja kehityspotentiaali.

"Kilpailussa on mukana runsaasti tasokkaita ja innovatiivisia hotelleja ympäri maailman, joten pääsy 16 parhaan joukkoon ja kilpailun finaaliin on meille suuri ilonaihe", kertoo yrityksen Executive Director Hans Niemi. Turkulainen perheyritys Sunborn on tunnettu laivahotellikonseptin pioneerina - tällä hetkellä yritys omistaa kaksi luksusluokan laivahotellia, toisen Lontoossa ja toisen Gibraltarilla, ja tähtäimessä on laajentuminen uusiin, maailman johtaviin kaupunkeihin.

Jännitys huipentuu Pariisissa

Kilpailu huipentuu 7. marraskuuta Pariisissa pidettävään palkintogaalaan. Valinnat 15 kategorian voittajista tekee kansainvälinen tuomaristo, joka koostuu liikemaailman, turismin ja markkinoinnin huippuammattilaisista. Niemi kertoo, että hän odottaa gaalaa jännityksellä mutta luottavaisin mielin - Sunbornin laivahotellit ovat nimittäin menestyneet aiemminkin kansainvälisillä areenoilla. Molemmat hotellit ovat segmenttinsä markkinajohtajia, ja Sunborn Gibraltar on mm. palkittu alueensa parhaana hotellina ja konferenssihotellina (World Travel Awards 2018) sekä parhaasta sisustussuunnittelusta (European Property Awards 2016).

Lisätietoja kilpailusta sekä kategorian kaikki ehdokkaat:

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Hans Niemi, Executive Director, Sunborn Yacht Hotels
Email: hans.niemi@sunborn.com | Puh: +358 2 44 54 513

Sunborn Gibraltar on aiemmin palkittu mm. sisustussuunnittelustaan.
Lataa
Sunborn Gibraltar on viiden tähden luksuskohde Gibraltarilla.
Lataa
Sunborn London sijaitsee Lontoon konferenssikeskusalueella Royal Victoria Dockissa.
Lataa
Sunborn Gibraltarilta löytyy mm. spa, useita ravintoloita sekä kasino.

Sunborn Hotels

Sunborn on turkulainen perheyritys, jolla on yli 40 vuoden kokemus hotelli- ja ravintola-alalta. Yritys keskittyy pääasiassa kylpylöiden ja -laivahotellien, ravintoloiden ja muiden arvokiinteistöjen kehittämiseen sekä catering- ja tapahtumatuotantotoimintaan. Konserni työllistää maailmanlaajuisesti n. 800 työntekijää kiinteistökehitystoiminnoissa sekä majoitus-, terveydenhuolto- ja media-aloilla.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sunborn Hotels

Sunborn Yacht Hotels candidate for an innovation award in the 2018 Worldwide Hospitality Awards®18.10.2018 10:53:38 EEST | News

The yacht hotel, an innovation of the Finnish company Sunborn, has been nominated for an award in the category "Best Innovation in Hotel Concept" at this year's Worldwide Hospitality Awards. The award will be attributed to a new concept, service or a particular initiative, which reflects the capacity of the hospitality sector to innovate and renew itself. An international jury composed of about forty renowned figures will announce their decision at the award ceremony on the 7th of November in Paris.

Sunborn Oy:n varaslähtö Suomi 100 -vuoteen – juhlaillallinen 5.12.201617.11.2016 09:22:16 EET | Tiedote

Turkulainen perheyritys Sunborn Oy aikoo osallistua näyttävästi Suomen satavuotisjuhlintaan. Varaslähtö juhlallisuuksiin otetaan jo tulevana itsenäisyyspäivän aattona 5.12., jolloin Naantalin Kylpylän Seaview Loungeen katetaan ensi kertaa Suomi 100 -vuotta varten suunniteltu juhlamenu. Menu on osa yrityksen Suomi 100 -ohjelmaa, johon sisältyy monipuolista tarjontaa näyttelyistä ja juhlista aina teemaleivokseen ja perinnehoitoihin.