Suomalainen Kirjakauppa

Suomalainen Kirjakauppa uudistaa brändinsä Folkin kanssa

Jaa

Uusi mainostoimistokumppani valikoitui kilpailutuksen kautta – Folkin vähittäiskaupan asiantuntijuus vakuutti.

Suomalainen Kirjakauppa on valinnut mainostoimisto Folkin uudeksi mainostoimistokumppanikseen. Suomalaisen tarkoituksena on uudistaa brändi ja brändistrategia.

”Olemme nyt tekemässä pitkäjänteistä ja -vaikutteista työtä Suomalaisen brändin kirkastamiseksi Folkin kanssa – uudistus ei siis jää pelkäksi irtonaiseksi kampanjaksi. Kilpailutuksessa Folk erottui selkeästi edukseen strategisella osaamisella sekä laajalla vähittäiskaupan tuntemuksella”, kommentoi Suomalaisen Kirjakaupan kaupallinen johtaja Reetta-Liisa Pikkola.

Lisäksi Folk suunnittelee uuden strategian mukaisen mainonnan konseptin ja visuaalisen ilmeen uudistuksen.

”Kyseessä on mielenkiintoinen ja laaja yhteistyö, johon olemme sukeltaneet innolla. Tavoitteenamme on kasvattaa Suomalaisen kävijävirtoja sekä löytää myös uusia asiakasryhmiä. Uudistus tulee näkymään kaikissa medioissa ja Suomalaisen omissa kanavissa sekä myymälöissä”, kertoo Folkin luova toimitusjohtaja Tommi Laiho.

Ensimmäiset työn tulokset tulevat kaiken kansan näkyville loppuvuodesta 2018.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tommi Laiho, toimitusjohtaja, Folk, tommi.laiho@folkfinland.fi, 050 310 0659

Tietoja julkaisijasta

Suomalainen Kirjakauppa
Suomalainen Kirjakauppa
Maistraatinportti 1
00015 OTAVAMEDIA

+358915661http://www.suomalainen.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Suomalainen Kirjakauppa

Suomalainen Kirjakauppa: Suomen paras retail -konsepti 201811.10.2018 10:42Tiedote

Suomalainen Kirjakauppa on voittanut Suomen parhaan ketjukonseptin palkinnon vuoden 2018 NCSC Awards -palkintogaalassa. Arviossa otettiin huomioon sekä myymälöiden toimivuus ja brändi, asiakaspalvelukonsepti sekä jatkuva myymäläkonseptin kehittäminen. NCSC:n tuomaristo huomioi perusteluissaan Suomalaisen Kirjakaupan kykyä kasvattaa ja uudistaa myymäläketjua digitalisaation ja verkkokaupan mullistamalla toimialalla: “Ketju on panostanut asiakaspalveluun ja onnistunut jalkauttamaan sen henkilökunnalleen erinomaisesti. Asiointikokemus ketjun liikkeissä on erittäin positiivinen. Ketju on aktiivisesti kehittänyt uusia, poikkeavia konsepteja, joista hakenut kokemuksia pilottihankkeissa. Uudistuspaineissa ketju ei kuitenkaan ole sortunut liialliseen ja turhaan rönsyilyyn vaan pysynyt uskollisena tuotteelle, jonka ympärille ketju on kehitetty. Ketju on onnistuneesti ja ansiokkaasti uudistunut verkkokaupan kasvaessa ja digitalisaation kehittyessä ja kyennyt kasvamaan, vaikka toimii alalla, joka

Suomalainen Kirjakauppa avaa toisen myymälän Jyväskylään17.9.2018 11:15Tiedote

Suomalainen Kirjakauppa panostaa edelleen myymäläverkoston laajentamiseen ja avaa uuden myymälän Jyväskylään kauppakeskus Seppään Akateemiselta Kirjakaupalta vapautuviin tiloihin. ”Kauppakeskus Seppä tarjoaa Suomalaiselle mielenkiintoisen asiakaskunnan ja ympäristön. Me haluamme palvella siellä, missä asiakkaatkin ovat arjessaan", toimitusjohtaja Minna Kokka toteaa. Akateemisen Kirjakaupan henkilökunta siirtyy Suomalaisen Kirjakaupan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Suomalainen Kirjakauppa palkittiin tänä vuonna jo kolmannen kerran peräkkäin Suomen innostavimmaksi työpaikaksi. Lisätietoja: Minna Kokka toimitusjohtaja Suomalainen Kirjakauppa minna.kokka@suomalainen.com +358 40 145 4111

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme