Suomalainen Kirjakauppa uudistaa brändinsä Folkin kanssa

Uusi mainostoimistokumppani valikoitui kilpailutuksen kautta – Folkin vähittäiskaupan asiantuntijuus vakuutti.

Suomalainen Kirjakauppa on valinnut mainostoimisto Folkin uudeksi mainostoimistokumppanikseen. Suomalaisen tarkoituksena on uudistaa brändi ja brändistrategia.

”Olemme nyt tekemässä pitkäjänteistä ja -vaikutteista työtä Suomalaisen brändin kirkastamiseksi Folkin kanssa – uudistus ei siis jää pelkäksi irtonaiseksi kampanjaksi. Kilpailutuksessa Folk erottui selkeästi edukseen strategisella osaamisella sekä laajalla vähittäiskaupan tuntemuksella”, kommentoi Suomalaisen Kirjakaupan kaupallinen johtaja Reetta-Liisa Pikkola.

Lisäksi Folk suunnittelee uuden strategian mukaisen mainonnan konseptin ja visuaalisen ilmeen uudistuksen.

”Kyseessä on mielenkiintoinen ja laaja yhteistyö, johon olemme sukeltaneet innolla. Tavoitteenamme on kasvattaa Suomalaisen kävijävirtoja sekä löytää myös uusia asiakasryhmiä. Uudistus tulee näkymään kaikissa medioissa ja Suomalaisen omissa kanavissa sekä myymälöissä”, kertoo Folkin luova toimitusjohtaja Tommi Laiho.

Ensimmäiset työn tulokset tulevat kaiken kansan näkyville loppuvuodesta 2018.

Tommi Laiho, toimitusjohtaja, Folk, tommi.laiho@folkfinland.fi, 050 310 0659