Suomalainen tähtitubettaja julkaisee kesällä ensimmäisen teoksensa

Yhdeksi Suomen vaikutusvaltaisimmista naisista valittu Miisa Rotola-Pukkila eli mmiisas julkaisee heinäkuussa Inspiskalenteri by mmiisas -kirjan.

Inspiroidu arjesta supersuositun tubettaja mmiisasin kanssa. Helposti mukana kulkeva kalenteri on täynnä vinkkejä, reseptejä ja muistilistoja, joiden avulla voit seurata vuoden etenemistä ja tehdä suunnitelmia tulevaa varten. Omalla valoisalla tavallaan Miisa Rotola-Pukkila jakaa ajatuksiaan hyvinvoinnista ja neuvoo, miten arjesta saa enemmän irti. Mukana tulevien tarrojen avulla kalenterin täyttäminen on helppoa ja hauskaa.

”Tämä on minulle unelmien projekti. Olen todella suunnitelmallinen ihminen ja kannan aina paperikalenteria mukanani. On ollut aivan mahtavaa päästä suunnittelemaan juuri sellainen kalenteri kuin itse haluan. Inspiskalenterin tarkoituksena on tuoda iloa ja hymyä kiireisen arjen keskelle ja antaa voimaa jaksamiseen,” Miisa Rotola-Pukkila sanoo.

Miisa Rotola-Pukkila on suomalaisen YouTuben ehdoton tähti, jonka mmiisas-kanavalla on yli 380 000 tilaajaa ja yli 400 000 seuraajaa Instagramissa. Hän aloitti videoblogin pitämisen keväällä 2013. 23-vuotias tamperelainen puheviestinnän opiskelija haluaa jakaa palan elämästään muiden kanssa.

Kustannusosakeyhtiö Otava julkaisee Inspiskalenteri by mmiisas -teoksen heinäkuussa 2019.

Alkuvuoden himotuimmat dekkariuutuudet ovat pian täällä15.1.2019 08:46Tiedote

Ruth Ware – Rouva Westaway on kuollut (juuri ilmestynyt) Jokaisella perheellä on salaisuutensa – joidenkin salaisuuksien vuoksi ollaan valmiita vaikka tappamaan. Kansainvälisten bestsellerlistojen huippunimi Ruth Ware valloittaa uudella psykologisella trillerillä. ”Loistava trilleri” – The Washington Post Lina Bengtsdotter – Francesca (juuri ilmestynyt) Taattua skandijännitystä Ruotsista! Francescan paras ystävä kuolee, eikä kukaan usko hänen väitteitään, ettei kuolinsyy olisikaan itsemurha. Sitten Francesca katoaa. 20 vuotta myöhemmin rikostutkija Charlie Lager päätyy selvittämättä jääneen tapauksen perässä takaisin lapsuutensa Gullspångiin. Stina Jackson – Hopeatie (vk 5) Uutta verta dekkaritähtien joukossa! Parhaan ruotsalaisen dekkarin palkinnon voittanut Hopeatie on esikoisdekkaristin napakymppi. Isä oli viimeinen, joka näki Linan elossa. Hän ajaa Pohjois-Ruotsia halkovaa Hopeatietä ja koluaa joka ikisen mökki- ja metsäautotien, tutkii hylättyjä maatiloja, umpeenkasvaneita pusikoi

Tervetuloa Otavan kevätpressiin14.1.2019 13:04Tiedote

Lämpimästi tervetuloa Otavan kevätpressiin tiistaina 29.1. Tilaisuus alkaa kello 13.00 Otavan 3. kerroksessa, Uudenmaankatu 10, 00120 Helsinki. Keväällä ilmestyvistä kirjoistaan ovat kertomassa: Raija Oranen, Kati Tervo, Pertti Jarla (Like), Juhana Vartiainen, Saska Saarikoski, Veera Salmi, Ulla-Maija Paavilainen, Maija-Riitta Ollila, Suvi Ratinen, Paula Nivukoski, Liisa Seppänen, Juha Siro (Like), Heini Junkkaala ja Maria Sann sekä Ville Roponen ja Ville-Juhani Sutinen (Like). Ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt: Kirsi Tähjänjoki, Kustannusosakeyhtiö Otava, kirsi.tahjanjoki@otava.fi puh. 040-725 5374