Basam BooksBasam Books

Suomen Aavemetsästäjät -kirjailija Mika Nikkilä mukana Helsingin Kirjamessuilla | Basam Books

Oletko sinä kohdannut yliluonnollisia ilmiöitä? Olet tai et, tämä kirja saattaa muuttaa täysin käsityksesi elämästä kuoleman jälkeen. Haluatko tietää mitä tapahtui esimerkiksi Lapinlahden vanhassa mielisairaalassa tai Kytäjän kartanossa?

Kirjan mukana pääset niiden ohella myös Hämeen linnan, Hatanpään kartanon ja yli kahdenkymmenen muun paikan tapahtumiin ilman, että joudut itse kokemaan paikan päällä sitä jännitystä ja kauhua, joka kirjassa hyvin nousee esiin. Luettuasi kirjan tiedät käytännönläheisesti, millaista on suomalaisen aavetutkijan elämä.

Kirjan on kirjoittanut valkeakoskelainen rajatiedon tutkija Mika Nikkilä. Hän toimii päätutkijana Paranormal Investigations Group Finland - tutkimusryhmässä. Nikkilän
motto on ”jos sinulla on sydämessäsi jokin asia, niin tee sitä”, ja se näkyy
myös hänen hyvin ihmisläheisessä tavassaan kertoa asioista turhia
kiertelemättä.

Klo 12.00 Mika Nikkilä  - Suomen aavemetsästäjät /  7 m 108

Klo 13.30 Mika Nikkilä - Suomen aavemetsästäjät / 6 f 48

Pike Hilakari
pike@basambooks.fi

Meritullinkatu 21

040 500 8695, asiakaspalvelu@basambooks.fihttps://basambooks.fi

Helsinkiläinen erikoiskustantamo Basam Books on palannut juurilleen filosofian, kaunokirjallisten klassikkojen, runojen ja suurten hahmojen elämäkertojen pariin. Vanha kunnon Basam Books jatkaa tutulla laadusta tinkimättömällä linjallaan ja kustantamon puikkoihin on palannut yli 20 vuotta alalla toiminut kustannusjohtaja Batu Samaletdin. Jatkossa kustannusohjelmaamme kuuluvat vahvasti myös äänikirjat, tavoitteena on tuoda kaikki Basam Booksin mestariteokset kuunneltavaksi myös äänikirjoina!

Basam Books kirjaklubi - Muutoksentekijät ja vastuullinen huominen6.11.2019 15:33:46 EETTiedote

Oodissa järjestettävässä Basam Books kirjaklubissa keskustellaan perjantaina 8.11. ihmisyydestä, vastuullisuudesta, kestävästä huomisesta ja hyvinvoinnin edellytyksistä. Mili Kaikkosen haastattelussa ovat mukana Basam Books kirjailijat Johanna Linner Matikka #muutoksentekijä (YTM), Mika Pekkola (filosofian tohtori), joka on toinen yhteisteos Tämä - Matka ei mihinkään -kirjoittajista sekä Apuna ryn toiminnanjohtaja Heidi Jaari, jonka esikoiskirja Äiti minulla on nälkä julkaistaan ensi vuonna.