Suomen autenttisinta thai-ruokaa Naantalissa

Naantalin Kylpylän Thai Garden -ravintola on saanut ainoana ravintolana Suomessa Thaimaan kuningaskunnan kauppaministeriön myöntämän Thai Select -tunnustuksen. Thai-ruuan laadusta ja autenttisuudesta kertova kansainvälinen sertifikaatti myönnetään aina kahdeksi vuodeksi kerrallaan.

Naantalin Kylpylän Thai Garden on saanut Thaimaan kuningaskunnan tunnustuksen laadustaan ja autenttisuudestaan.

Naantalin Kylpylän ravintola Thai Gardenille
Thai Select -tunnustus ainoana Suomessa

Ravintola Thai Gardenin keittiömestari Manit Poonhiran voi olla ylpeä tiimistään - ravintola on juuri palkittu laadustaan ja autenttisuudestaan Thai Select -tunnustuksella. Thai Garden on ainoa ravintola Suomessa, jolle kyseinen sertifikaatti on myönnetty.

Manit sanoo, että syy menestykseen on yksinkertainen – puhtaat, aidot raaka-aineet, asialleen omistautunut tiimi ja intohimo oman kotimaan ruokakulttuuria kohtaan. “Meillä ei keittiössä oiota mutkia suoriksi missään kohtaa”, hän painottaa. Yksi sertifikaatin myöntämisperusteista onkin juuri alkuperäisten, thaimaalaisten ruoanvalmistustapojen käyttäminen. “Tiimimme on erittäin ammattitaitoinen ja tarkka laadusta”, Manit kehaisee, ja esittelee taidokkaita annoksia, jotka hivelevät niin silmää kuin makunystyröitä.

Thai Select -sertifikaatti voidaan myöntää erityisen tasokkaille thai-ravintoloille ympäri maailman, ja sen tavoitteena on ylläpitää thai-ruuan tasoa ja autenttisuutta ulkomailla. Thaimaan kuningaskunnan kauppaministeriön myöntämä tunnustus on voimassa aina kaksi vuotta kerrallaan.

Ravintola Thai Garden
Naantalin Kylpylä, Matkailijantie 2, Naantali
Avoinna ke-la klo 18-23
Tiedustelut ja varaukset: p. 02 44 55 599 | restaurants@naantalispa.fi

Lisätiedot:
Ravintolatoimenpäällikkö Jarno Saarinen
Sunborn Hotels & Restaurants
jarno.saarinen@naantalispa.fi

Thai Gardenissa panostetaan aitoihin makuihin ja näyttäviin toteutuksiin.
Keittiömestari Manit Poonhiran voi olla ylpeä tiimistään, joka taitaa thai-ruuan perinteiset valmistusmenetelmät.

Naantalin Kylpylässä panostetaan pikkujouluihin17.9.2020 14:31:41 EESTTiedote

Tänäkin syksynä Naantalin Kylpylässä koetaan ennennäkemätön pikkujoulushow, joka on suunniteltu varta vasten Kylpylän Paviljongin lavalle – ja tällä kertaa myös sen ympärille. Yhdessä paikallisen tapahtuma-alan yrityksen Viihdy Turun kanssa toteutettava show tuo kylpylälle kansainvälisesti palkittua sirkusta, akrobatiaa, live-musiikkia ja tietysti yllätyksiä. XmasPERIENCE:n ensi-ilta on pe 13.11. ja tapahtumailtoja järjestetään Kylpylällä yhteensä seitsemän aina perjantaisin ja lauantaisin.

Lääkärit kokoontuvat Naantalissa jo 20. kerran6.2.2020 11:00:09 EETUutinen

TULES TURKU -seminaari järjestetään Naantalin Kylpylässä jo 20. kerran 7.-8.2.2020. Tilaisuus on käytännön tietopaketti lääkäreille, jotka hoitavat erilaisia tuki- ja liikuntaelinongelmia tai muita vaivoja potevia liikkujia ja urheilijoita. Tänä vuonna kuullaan myös poimintoja seminaarin 20-vuotisen historian ajalta. Seminaarin kotipaikka on ollut alusta lähtien Naantalin Kylpylä, ja senjärjestää Paavo Nurmi -keskus yhteistyössä Turunmaan Duodecim-seuran kanssa.