Naantalin Kylpylä Oy

Suomen autenttisinta thai-ruokaa Naantalissa

Naantalin Kylpylän Thai Garden -ravintola on saanut ainoana ravintolana Suomessa Thaimaan kuningaskunnan kauppaministeriön myöntämän Thai Select -tunnustuksen. Thai-ruuan laadusta ja autenttisuudesta kertova kansainvälinen sertifikaatti myönnetään aina kahdeksi vuodeksi kerrallaan.

Naantalin Kylpylän Thai Garden on saanut Thaimaan kuningaskunnan tunnustuksen laadustaan ja autenttisuudestaan.

Naantalin Kylpylän ravintola Thai Gardenille
Thai Select -tunnustus ainoana Suomessa

Ravintola Thai Gardenin keittiömestari Manit Poonhiran voi olla ylpeä tiimistään - ravintola on juuri palkittu laadustaan ja autenttisuudestaan Thai Select -tunnustuksella. Thai Garden on ainoa ravintola Suomessa, jolle kyseinen sertifikaatti on myönnetty.

Manit sanoo, että syy menestykseen on yksinkertainen – puhtaat, aidot raaka-aineet, asialleen omistautunut tiimi ja intohimo oman kotimaan ruokakulttuuria kohtaan. “Meillä ei keittiössä oiota mutkia suoriksi missään kohtaa”, hän painottaa. Yksi sertifikaatin myöntämisperusteista onkin juuri alkuperäisten, thaimaalaisten ruoanvalmistustapojen käyttäminen. “Tiimimme on erittäin ammattitaitoinen ja tarkka laadusta”, Manit kehaisee, ja esittelee taidokkaita annoksia, jotka hivelevät niin silmää kuin makunystyröitä.

Thai Select -sertifikaatti voidaan myöntää erityisen tasokkaille thai-ravintoloille ympäri maailman, ja sen tavoitteena on ylläpitää thai-ruuan tasoa ja autenttisuutta ulkomailla. Thaimaan kuningaskunnan kauppaministeriön myöntämä tunnustus on voimassa aina kaksi vuotta kerrallaan.

Ravintola Thai Garden
Naantalin Kylpylä, Matkailijantie 2, Naantali
Avoinna ke-la klo 18-23
Tiedustelut ja varaukset: p. 02 44 55 599 | restaurants@naantalispa.fi

Lisätiedot:
Ravintolatoimenpäällikkö Jarno Saarinen
Sunborn Hotels & Restaurants
jarno.saarinen@naantalispa.fi

Thai Gardenissa panostetaan aitoihin makuihin ja näyttäviin toteutuksiin.
Keittiömestari Manit Poonhiran voi olla ylpeä tiimistään, joka taitaa thai-ruuan perinteiset valmistusmenetelmät.

Naantalin Kylpylä Oy

Lue lisää julkaisijalta Naantalin Kylpylä Oy

Kreisideittailua ja hääkomediaa Naantalissa - Kylpyläteatteri sai jatkoa20.10.2017 13:55Tiedote

Viime vuonna Naantalin Kylpylän ja Linnateatterin aloittama yhteistyö saa jatkoa tänä syksynä - Kylpylän tapahtumaravintola Paviljongissa nähdään peräti kaksi näytelmää, Sinisilmäisyydestä sakotetaan sekä uutuuskomedia Kaaso & Bestman pulassa. Tarkoituksena on tarjota teatteria sekä syysiltojen piristykseksi että pikkujoulurientoihin. Erityistä huomiota on kiinnitetty näytösten osallistavuuteen, ja marraskuun ensimmäisenä päivänä kokeillaan myös ihan uutta konseptia, teatteritreffejä.

Taistele aikaa vastaan Naantalin Kylpylässä - Naantalin ensimmäiset huonepakopelit avataan helmikuussa13.1.2017 08:21Tiedote

Naantalin Kylpylän elämystarjonta monipuolistuu entisestään, kun Naantalin ensimmäiset huonepakopelit avataan Kylpylässä 17.2.2017. Jännitystä ja onnistumisen riemua tarjoavat pulmahuoneet toteutetaan yhteistyössä valtakunnallisesti toimivan Escape Events Finland Oy:n kanssa. Naantali on laadukkaista ja monipuolisista peleistään tunnetun yrityksen ensimmäinen aluevaltaus Lounais-Suomessa. Pelaamaan ovat tervetulleita niin kaveriporukat, perheet kuin yritysryhmätkin. Kolmen pulmahuoneen kokonaisuus mahdollistaa samanaikaisen pelin ja leikkimielisen kisailun isommallekin porukalle.