Suomen Kiinteistönvälittäjät rySuomen Kiinteistönvälittäjät ry

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry SKVL julkisti 2021 Vuoden Parhaiden finalistit

Vuoden finalistit 2021

Tänä vuonna 75-vuotias Suomen Kiinteistönvälittäjät ry (SKVL) koostuu lähes 500 toimistosta ja lähes 1600 välittäjästä. Suomen suurin asuntokaupan verkosto SKVL valitsee jäsentensä joukosta finalistit tarkan esikarsinnan perusteella. Vuoden Parhaat valitaan jäsenäänestyksellä. Voittajat vuodelle 2021 julkistetaan 12.11.2021 SKVL 75-vuotisjuhlassa.

Esikarsinnassa on painotettu välittäjän kokemusta, koulutusta ja toimintatapoja sekä menestystä edeltävän vuoden aikana. SKVL:n Vuoden kiinteistönvälittäjä on palkittu 1980-luvulta lähtien.

Tänä vuonna valitaan voittajat kolmesta kategorista: Vuoden Välittäjä, Vuoden Markkinoija ja Vuoden Yritys.

SKVL Vuoden 2021 Kiinteistönvälittäjä -finalistit:

Aija Varjonen, LKV, YKV, KiAT, kaupanvahvistaja, Solid House Oy LKV, Turku
Anette Koskinen, LKV, YKV, Anette K. LKV, Nurmijärvi
Jaana Patrakka-Suomala, LKV, YKV, kaupanvahvistaja, Suomala LKV, Jyväskylä
Merja Kausto, LKV, YKV, AKA-arvioija, Kaikki Kotona Oy, Mikkeli
Mirkka Morri, LKV, YKV, AITO Asuntokauppa LKV, Hämeenkyrö

SKVL Vuoden 2021 Kiinteistönvälitysyritys -finalistit:

Kiinteistönvälitys Enberg Oy LKV, Jyväskylä
Kiinteistönvälitys Terhi K LKV, Hämeenlinna
Asuntopalvelu Peurala / Ylöjärven Asuntopalvelu Oy LKV, Ylöjärvi

SKVL Vuoden 2021 Markkinoija -finalistit:

House Asunnot Lahti, Lahti
Tunne Kodit, Asikkala
Kiinteistönvälitys Otso LKV Oy, Pori

www.skvl.fi/vuoden-finalistit

Vuoden finalistit 2021

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry on Suomen suurin ja vanhin kiinteistönvälityksen verkosto, joka koostuu lähes 500 paikallisesta toimistosta ja 1600 välittäjästä ympäri Suomen.

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry SKVL:n asuntomarkkinaennuste alkuvuodelle 20214.1.2021 06:00:00 EET | Tiedote

Suomen suurimman ja vanhimman alan toimijan Suomen Kiinteistönvälittäjien lähes 1600 välittäjästä ja yli 475 toimipisteestä koostuvat asuntokaupan asiantuntijat ovat antaneet markkinaennusteensa alkuvuodelle 2021. Katsaus sisältää ennusteen vuokra-asuntomarkkinoista. Ennuste sisältää myös SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerbergin kommentit asuntomarkkinoista. Kyselyyn vastasi yli 70% SKVL:n jäsenyrityksistä.

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry SKVL on julkistanut vuoden parhaiden finalistit16.10.2020 12:34:13 EEST | Tiedote

Vuonna 2021 75 vuotta täyttävä Suomen suurin asuntokaupan verkosto SKVL valitsee vuosittain yli 470 yrityksen ja yli 1600 välittäjän joukostaan finalistit tarkan esikarsinnan perusteella. Vuoden parhaat valitaan jäsenäänestyksellä. Voittajat vuodelle 2020 julkistetaan 27.11. SKVL 2020 -tapahtumassa. Esikarsinnassa painotetaan välittäjän kokemusta, koulutusta ja toimintatapoja sekä menestystä edeltävän vuoden aikana. SKVL:n Vuoden kiinteistönvälittäjä on palkittu 1980-luvulta lähtien. ”Olen todella iloinen kaikkien finalistien puolesta. He kaikki ovat jo voittajia. He edustavat kovia paikallisia ammattilaisia ympäri Suomen”, kommentoi SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerberg. SKVL Vuoden 2020 Kiinteistönvälittäjä -finalistit: Pekka Tähtinen, LKV, Turun Talokulma Oy LKV, Turku Mauri Ahvalo, LKV, kaupanvahvistaja, Kiinteistönvälitys Mauri Ahvalo Oy LKV, Joensuu Marjo Lehtinen, LKV, KiAT, kaupanvahvistaja, Aninkaisten kiinteistönvälitys Oy, Turku Tanja Komulainen, LKV, kaupanvahvistaja, Kii