SUOMEN SUURIN KAUPUNKIFESTIVAALI LOST IN MUSIC TOTEUTUU LOKAKUUSSA TAMPEREELLA – TÄNÄÄN JULKISTETAAN YLI 60 ARTISTIN OHJELMISTO!

Suomen suurin ja merkittävin ympäri Tampereen lukuisia keikkapaikkoja levittäytyvä Lost In Music -showcase-festivaali julkistaa tänään yli 60 artistin ohjelmiston. 7.-9.10.2021 Tampereella hukutaan tuoreimpaan ja parhaaseen kotimaiseen musiikkiin kolmen päivän ajan. Tapahtuma jäi vuonna 2020 väliin pahentuneen koronatilanteen vuoksi. Tämän vuoden osalta järjestäjät ovat tehneet kaikkensa, että Lost In Music saadaan järjestettyä haastavista olosuhteista huolimatta. Tapahtuman merkitys niin Tampereelle, suomalaiselle musiikkialalle kuin itse artisteille on kiistattoman suuri.

Lost In Musicin tämän vuoden pääesiintyjinä nähdään kotimainen poptähti Vesta, suomirockin tulevaisuuden yksi suunnannäyttäjä Ursus Factory, kotimaisen hip hop -kentän superilmiö William, kovassa nosteessa oleva rap-artisti Yeboyah, uuden albumin julkaiseva Tiisu, kansainväliseksi kulttisuosikiksi noussut Teksti-TV 666 sekä odotetun ensimmäisen virallisen klubikeikkansa tekevä Disco Ensemblen, Lapkon ja Children Of Bodomin jäsenistä koostuva superyhtye Moon Shot.

Lost In Musicin ohjelmiston koostanut tapahtuman promoottori Pietu Sepponen on äärimmäisen tyytyväinen hedelmällisestä yhteistyöstä lähes kaksikymmenhenkisen musiikkialan ammattilaisista koostuvan työryhmän kanssa, jonka avustuksella festivaalin esiintyjät valikoitiin:Lost In Music kiinnosti jälleen reilusti yli 600 artistia, joka on niin suuri määrä, että ilman osaavaa ja kunnianhimoista artistityöryhmää monimuotoisen line-upin koostaminen olisi ollut liki mahdotonta. Pinnan alla kytee valtavasti hienoja uusia artisteja, joista ilahduttavan suuri osa esiintyy jo meillä lokakuussa.”

Lost In Musicin tapahtumapaikkoina toimivat konserttipaikat ovat tänä vuonna Tullikamari, Tampere-talo, Olympia, G Livelab, Telakka, Yo-talo, Maanalainen, O’Connell’s sekä Vapriikki. Vallitsevista koronarajoituksista johtuen jokaisessa tapahtumapaikassa on rajallinen kapasiteetti, jonka myötä tapahtuman lipunmyyntimäärää on jouduttu rajaamaan. Nyt myyntiin avautuva normaalihintainen Lost In Musicin festivaaliranneke oikeuttaa sisäänpääsyyn kaikkiin tapahtumiin, edellyttäen, että tapahtumapaikassa on tilaa saapumishetkellä. Lähipäivien aikana julkistetaan tiiviissä tahdissa päiväkohtaiset esiintymispaikat ja samalla käynnistyy yksittäisten keikkapaikkojen iltakohtainen lipunmyynti.

LOST IN MUSIC 2021, 7.-9.10.2021, Tampere

VESTA // WILLIAM // URSUS FACTORY // YEBOYAH // JESSE MARKIN // TEKSTI-TV 666 // TIISU // MOON SHOT

Festivaaliranneke 60,00e - rajallinen määrä myynnissä Tiketissä www.tiketti.fi/lostinmusic

www.lostinmusic.fi

Lisätiedot & haastattelupyynnöt:

Pietu Sepponen / Promoottori

pietu.sepponen@sunbornlive.fi puh. 044-5566113

The Hearing esiintyi Lost In Musicissa 2019 Tullikamarilla. Kuva: Jani Vuorialho
Lost In Musicin yli 60 artistin ohjelmisto julkistettiin tänään!

Kesärauha keräsi kiitosta Linnanpuiston väljästä festivaalialueesta8.8.2021 23:30:00 EEST | Tiedote

Kesärauhan uusi alue Turun linnan puistossa keräsi vuolaasti kehuja yleisöltä. Kaunis puisto täyttyi monipuolisesta tarjonnasta ravintoloita ja taidetta sekä mahdollisti yleisölle väljän festivaalikokemuksen. Kesärauha oli ensimmäinen Linnanpuistossa järjestetyistä tapahtumista, joka hyödynsi myös viereisiä Linnankadun ja Satamakadun alueita. Turun linnan herättivät eloon iltojen hämärtyessä Niko Tiaisen ja Åbø Lit- kollektiivi Jokojon valoinstallaatiot.

Kesärauha toteutuu tiukentunein järjestelyin Varsinais-Suomen siirtyessä leviämisvaiheeseen3.8.2021 17:39:53 EEST | Tiedote

Tiistaina 3.8.2021 Lounais-Suomen aluehallintovirasto ilmoitti Varsinais-Suomen siirtymisestä leviämisvaiheeseen. Aluehallintoviraston ilmoitus sallii edelleen Kesärauha-festivaalin järjestämisen. Kesärauhaa on suunniteltu alusta alkaen hyvässä yhteistyössä viranomaisten kanssa ja nyt festivaali vielä tiukentaa terveysturvallisuuteen vaikuttavia järjestelyitään muuttuvan tilanteen mukaisesti.

J. KARJALAINEN JA URSUS FACTORY ESIINTYMÄÄN KESÄRAUHAAN VIIME HETKEN ESIINTYJÄMUUTOKSISTA JOHTUEN!16.7.2021 12:00:00 EEST | Tiedote

Turun linnan puistossa 6.–8.8.2021 järjestettävä Kesärauha-festivaali ilmoittaa valitettavia uutisia kahden ulkomaisen artistin peruessa keikkansa. Englantilainen Supergrass peruu Kesärauhan esiintymisensä kiristyneisiin matkustusrajoituksisiin johtuvista syistä. Norjalainen punk rock-yhtye Honningbarna on perunut kaikki kesän keikkansa. Kummatkin yhtyeet olisivat esiintyneet sunnuntaina 8.8., joten Kesärauha tarjoaa 31.7. asti mahdollisuuden palauttaa sunnuntaille ostetun yhden päivän pääsylipun. “Kun odotettuun festivaaliin on enää kolme viikkoa, Supergrassin ja Honningbarnan peruuntumiset ovat tietysti isoja pettymyksiä, joille kovasta yrityksestä huolimatta järjestäjä ei lopulta mahtanut mitään. Olemme kuitenkin iloisia, että lyhyellä varoajalla saimme Ursus Factoryn ja J. Karjalaisen kokoluokan kotimaiset esiintyjät tilalle. Teemme jatkuvasti tiivistä yhteistyötä viranomaisten kanssa terveysturvallisuuteen liittyen. Kaikkien muiden ohjelmistossa olevien ulkomaisten artistien Kesär

LOGOMON TERASSIKESÄN OHJELMAA TÄHDITTÄVÄT BEHM, GASELLIT, VON HERTZEN BROTHERS, IDA PAUL & KALLE LINDROTH, MAIJA VILKKUMAA!12.5.2021 12:00:00 EEST | Tiedote

Logomon Terassikesä järjestetään toistamiseen 1.7.-31.7.2021 Turussa Logomon Teatron laajennetulla . Viime vuonna lyhyellä aikajänteellä koronakesää pelastamaan syntynyt ja menestykseksi osoittautunut tapahtumakonsepti on tullut jäädäkseen. Tänään julkistettava yli 20 tapahtuman ohjelmisto pitää sisällään muun muassa Behmin, Gasellien, Ida Paulin & Kalle Lindrothin, Pyhimyksen, Mariskan ja Maija Vilkkumaan kuin astetta rockimpaa puolta edustavien Herra Ylpön, Viikatteen, Von Hertzen Brothersin ja The Flaming Sideburnsin keikat. Laaja kattaus musiikkia ja komiikkaa yli 20 tapahtumaillan aikana Ensimmäisen Logomon Terassikesän menestyksen salaisuus oli tapahtumien monipuolisuus ja vallitsevan koronatilanteen mukaan toteutetut turvajärjestelyt. Tänäkin kesänä 22:ssa tapahtumaillassa on huomioitu monipuolisesti eri musiikkigenrejen ystävät. Ohjelmassa on luvassa myös kaksi eri sisältöistä Ismo Leikola stand up -keikkaa. Terassialueen laajuus ja Logomon Teatron sisätilat muodostavat kokonai