SUOMEN SUURIN KAUPUNKIFESTIVAALI LOST IN MUSIC TOTEUTUU LOKAKUUSSA TAMPEREELLA – TÄNÄÄN JULKISTETAAN YLI 60 ARTISTIN OHJELMISTO!

Suomen suurin ja merkittävin ympäri Tampereen lukuisia keikkapaikkoja levittäytyvä Lost In Music -showcase-festivaali julkistaa tänään yli 60 artistin ohjelmiston. 7.-9.10.2021 Tampereella hukutaan tuoreimpaan ja parhaaseen kotimaiseen musiikkiin kolmen päivän ajan. Tapahtuma jäi vuonna 2020 väliin pahentuneen koronatilanteen vuoksi. Tämän vuoden osalta järjestäjät ovat tehneet kaikkensa, että Lost In Music saadaan järjestettyä haastavista olosuhteista huolimatta. Tapahtuman merkitys niin Tampereelle, suomalaiselle musiikkialalle kuin itse artisteille on kiistattoman suuri.

Lost In Musicin tämän vuoden pääesiintyjinä nähdään kotimainen poptähti Vesta, suomirockin tulevaisuuden yksi suunnannäyttäjä Ursus Factory, kotimaisen hip hop -kentän superilmiö William, kovassa nosteessa oleva rap-artisti Yeboyah, uuden albumin julkaiseva Tiisu, kansainväliseksi kulttisuosikiksi noussut Teksti-TV 666 sekä odotetun ensimmäisen virallisen klubikeikkansa tekevä Disco Ensemblen, Lapkon ja Children Of Bodomin jäsenistä koostuva superyhtye Moon Shot.

Lost In Musicin ohjelmiston koostanut tapahtuman promoottori Pietu Sepponen on äärimmäisen tyytyväinen hedelmällisestä yhteistyöstä lähes kaksikymmenhenkisen musiikkialan ammattilaisista koostuvan työryhmän kanssa, jonka avustuksella festivaalin esiintyjät valikoitiin:Lost In Music kiinnosti jälleen reilusti yli 600 artistia, joka on niin suuri määrä, että ilman osaavaa ja kunnianhimoista artistityöryhmää monimuotoisen line-upin koostaminen olisi ollut liki mahdotonta. Pinnan alla kytee valtavasti hienoja uusia artisteja, joista ilahduttavan suuri osa esiintyy jo meillä lokakuussa.”

Lost In Musicin tapahtumapaikkoina toimivat konserttipaikat ovat tänä vuonna Tullikamari, Tampere-talo, Olympia, G Livelab, Telakka, Yo-talo, Maanalainen, O’Connell’s sekä Vapriikki. Vallitsevista koronarajoituksista johtuen jokaisessa tapahtumapaikassa on rajallinen kapasiteetti, jonka myötä tapahtuman lipunmyyntimäärää on jouduttu rajaamaan. Nyt myyntiin avautuva normaalihintainen Lost In Musicin festivaaliranneke oikeuttaa sisäänpääsyyn kaikkiin tapahtumiin, edellyttäen, että tapahtumapaikassa on tilaa saapumishetkellä. Lähipäivien aikana julkistetaan tiiviissä tahdissa päiväkohtaiset esiintymispaikat ja samalla käynnistyy yksittäisten keikkapaikkojen iltakohtainen lipunmyynti.

LOST IN MUSIC 2021, 7.-9.10.2021, Tampere

VESTA // WILLIAM // URSUS FACTORY // YEBOYAH // JESSE MARKIN // TEKSTI-TV 666 // TIISU // MOON SHOT

Festivaaliranneke 60,00e - rajallinen määrä myynnissä Tiketissä www.tiketti.fi/lostinmusic

www.lostinmusic.fi

Lisätiedot & haastattelupyynnöt:

Pietu Sepponen / Promoottori

pietu.sepponen@sunbornlive.fi puh. 044-5566113

The Hearing esiintyi Lost In Musicissa 2019 Tullikamarilla. Kuva: Jani Vuorialho
Lost In Musicin yli 60 artistin ohjelmisto julkistettiin tänään!

Useita loppuunmyytyjä tapahtumia sisältänyt Lost In Music 2021 toi ihmiset ja livemusiikin jälleen yhteen Tampereella!10.10.2021 12:44:31 EEST | Tiedote

Lost In Music palasi uudistettuna ja raikkaana yhden välivuoden jälkeen tapahtuma-alan auetessa valovoimaisena Tampereella 7.-9.10.2021. Suomen suurin kaupunki- ja showcase-festivaali Lost In Music järjestettiin nyt jo neljännentoista kerran ympäri Tampereen lukuisia keikkapaikkoja. Haastavista lähtöasetelmista huolimatta Lost In Musicin kävijämäärä nousi lopulta lähes 6000:een kävijään lokakuun alussa purkautuneiden ravintolarajoitusten myötä. Lähes 70 artistin monimuotoinen ohjelmisto nosti tänä vuonna erityisesti esiin uutta, nousevaa läpimurron kynnyksellä olevaa suomalaista musiikkia. Useat artistit soittivat tapahtumassa ensimmäisiä livekeikkojaan ja patoutunut tarve live-elämyksille niin yleisön kuin artistien välillä purkautui euforisella tunnelmalla, joka vallitsi jokaisella keikkapaikalla. Tapahtumassa vieraili runsaasti kävijöitä myös Tampereen ulkopuolelta ja myös vaihto-opiskelijat löysivät festivaalin. “Haluan erityisesti kiittää tämän vuoden Lost In Musicin onnistumisest

KESÄRAUHA PALKITTIIN VUODEN FESTIVAALINA JA VOITTI YHTEENSÄ NELJÄ PALKINTOA SUOMEN MUSIIKKIALAN INDUSTRY AWARDS -GAALASSA!9.10.2021 17:32:26 EEST | Tiedote

Kesärauha-festivaali voitti perjantaina 8.10. vuosittain järjestettävässä Musiikki & Median Industry Awards -gaalassa arvostetun vuoden festivaalin palkinnon. Yhteensä perjantaina palkittiin 33 viimeisen vuoden aikana ansioitunutta musiikki- ja media-alan toimijaa. Vuoden festivaali -palkinnon perusteluissa tuotiin esille Kesärauhan onnistumista tänä vuonna ja korostettiin festivaalin monipuolista tarjontaa sekä kauniita Linnanpuiston puitteita, jotka myös mahdollistivat väljän ja kehutun festivaalikokemuksen yleisölle. Esille tuotiin myös kuinka Kesärauhan tekijät eivät lannistuneet aivan viime hetkillä muuttuneista rajoituksista. Vuoden festivaalin palkinnon lisäksi kolme Kesärauhan tekijää palkittiin gaalassa. Pietu Sepponen palkittiin vuoden taiteellisena johtajana / promoottorina, Annakaisa Anttila vuoden livealan viestintä-/ markkinointihenkilönä ja Susse Salonen vuoden tukipilarina. “Kiitos Kesärauhan palkinnosta kuuluu koko haastavassa ajassa venyneelle upealle työryhmälle, art

TAMPERE TÄYTTYY TÄLLÄ VIIKOLLA TUOREESTA JA AJANKOHTAISESTA MUSIIKISTA – 70 ARTISTIN LOST IN MUSIC -FESTIVAALI JÄRJESTETÄÄN 7.–9.10. YMPÄRI KAUPUNKIA! 5.10.2021 14:12:29 EEST | Tiedote

Suomen suurin showcase- ja kaupunkifestivaali Lost In Music järjestetään tällä viikolla 7.–9.10. Tampereella samanaikaisesti Musiikki & Media -ammattilaistapahtuman kanssa. Monimuotoinen festivaaliohjelmisto pitää sisällään 70 artistin keikat lähes kymmenessä eri keikkapaikassa – tapahtumailtoja on yhteensä 19. Tapahtumapaikkoina toimivat Tampere-talo, Tullikamari, Olympia, Yo-talo, G Livelab, Telakka, Vapriikki, O’Connell’s ja Maanalainen. Lost In Musicin avajaistapahtumassa torstaina 7.10. Lost In Music ja Pohjoismaiden suurin hiphop-festivaali Blockfest tuovat yhdessä Tampere-talon ison salin lavalle kotimaisen hiphopin kärkinimiä ja potentiaalisimpia tulokkaita. Kyseessä on samalla ilmiömäiseen suosioon viime vuonna “Penelope”-hitillään nousseen williamin “Boy Wonder”-albumin Tampereen levynjulkaisukeikka. Illan toisena päätähtenä esiintyy tamperelaistaustainen pop-artisti Pihlaja. Illan avaavat suuremman suosion kynnyksellä olevien Rosa Costen, Pyrythekidin ja Jambon showcase-keik

Kesärauha keräsi kiitosta Linnanpuiston väljästä festivaalialueesta8.8.2021 23:30:00 EEST | Tiedote

Kesärauhan uusi alue Turun linnan puistossa keräsi vuolaasti kehuja yleisöltä. Kaunis puisto täyttyi monipuolisesta tarjonnasta ravintoloita ja taidetta sekä mahdollisti yleisölle väljän festivaalikokemuksen. Kesärauha oli ensimmäinen Linnanpuistossa järjestetyistä tapahtumista, joka hyödynsi myös viereisiä Linnankadun ja Satamakadun alueita. Turun linnan herättivät eloon iltojen hämärtyessä Niko Tiaisen ja Åbø Lit- kollektiivi Jokojon valoinstallaatiot.

Kesärauha toteutuu tiukentunein järjestelyin Varsinais-Suomen siirtyessä leviämisvaiheeseen3.8.2021 17:39:53 EEST | Tiedote

Tiistaina 3.8.2021 Lounais-Suomen aluehallintovirasto ilmoitti Varsinais-Suomen siirtymisestä leviämisvaiheeseen. Aluehallintoviraston ilmoitus sallii edelleen Kesärauha-festivaalin järjestämisen. Kesärauhaa on suunniteltu alusta alkaen hyvässä yhteistyössä viranomaisten kanssa ja nyt festivaali vielä tiukentaa terveysturvallisuuteen vaikuttavia järjestelyitään muuttuvan tilanteen mukaisesti.