Suomen suurin Prisma avaa polkupyörien huoltopisteen

Suomen suurin Prisma, Prisma Kaari Kannelmäki laajentaa polkupyörävalikoimaansa, ja avaa kaivatun huoltopisteen myymälän yhteyteen. Tulevalla kaudella polkupyörämyyntiin odotetaan reilua kasvua, ja etenkin kotimaiset sähköpyörät tulevat nousemaan kesän hittituotteiksi.

Prisma Kaari laajentaa polkupyöräosaston palvelutarjontaa avaamalla uuden huoltopisteen myymälään.

Prisma Kaari laajentaa polkupyöräosaston palvelutarjontaa avaamalla uuden huoltopisteen myymälään. Huoltopiste vastaa asiakkaiden toiveisiin hankkia polkupyörän tarvitsemat huollot polkupyöräoston yhteydessä. Myymälän pyörävalikoima on kasvanut yli 250 eri malliin, ja tarvikevalikoima on täydentynyt varaosilla ja työkaluilla.

- Ennen pisteen avaamista rekrytoimme huoltopisteelle uutta henkilökuntaa, ja pystymme nyt huoltamaan kaikki polkupyörämerkit. Uusi huoltopiste mahdollistaa polkupyörän oston yhteydessä myytävät huollot, joiden avulla myös polkupyörän elinkaari pitenee, Prisma Kaaren käyttötavarakaupan päällikkö Päivi Valtonen toteaa.

Huoltopiste tulee tarjoamaan käyttöönotto- ja kausihuoltojen lisäksi myös laajempia täyshuoltoja. Myymälän henkilökunta antaa myös vinkkejä omatoimisia huoltoja varten, ja neuvoo tarvittavien työkalujen ja varaosien hankinnassa. Varaosien lisäksi Kaaresta löytyy myös kattava valikoima pyöräilykypäriä ja -tarvikkeita.

Sähköpyörien kysyntä jatkaa kasvua

Sähköpyörien kasvava kysyntä on huomattu myös Prismassa, ja valikoimasta löytyy tällä hetkellä noin 20 erilaista sähköpyörämallia. Pyörämyynti käy juuri nyt kuumimmillaan, ja lisää tavaraa saapuu jatkuvasti myymälään. Odotamme kuluvalle kaudelle merkittävää myynninkasvua, ja uskomme Prisman myynnin kasvavan markkinaa nopeammin.

- Kaaren valikoima on laajentunut uusilla malleillaja koko polkupyörävalikoimasta löytyy nyt yli 250 erilaista vaihtoehtoa aina kaupunkipyöräilystä vaativampaankin ajoon. Viime vuosien aikana sähköpyörien kysyntä on kasvanut tasaisesti, ja uskon, että tämänkin kesän hittituotteina tulevat olemaan kotimaiset Hangossa valmistetut Helkama-sähköpyörät, kertoo Prisma-ketjun ryhmäpäällikkö Tommi Korhonen

Verkkokauppa tukee kivijalkakauppaa, polkupyörän valintakone auttaa valinnassa

- Polkupyörää valittaessa toivottujen ajo-ominaisuuksien lisäksi myös pyörän kokoon kannattaa kiinnittää huomiota. Etenkin lastenpyörissä valinnanvaraa löytyy, ja eri vaihtoehtoja on reilusti kaikenikäisille pyöräilijöille. Osastolta löytyy erillinen pyörien ominaisuuksien vertailua helpottava digitaalinen valintakone, jonka avulla pyörän voi myös tilata prisma.fi-verkkokaupasta kotiovelle kuljetettuna, Valtonen kertoo.

Valtonen suosittelee asiakkaita tutustumaan pyöriin yhdessä henkilökunnan kanssa. Oston yhteydessä myyjät opastavat pyörän käyttöönotossa, sekä kertovat pyörän tulevista huolloistaPalvelevan ostokokemuksen lisäksi tavoitteena on myös pidentää pyörien elinkaarta erillisen ostajan muistilistan avullaHuoltovinkkien ohella asiakkaille tarjotaan mahdollisuus ostaa pyörän kausi- tai laajemmat täyshuollot samalla asiointikerralla.

Päivi ValtonenKT-päällikköPrisma Kaari Kannelmäki

Puh:010 76 68055

Osaston valikoima on täydentynyt myös varaosilla ja työkaluilla.
Prisma Kaaren polkupyörävalikoimasta löytyy nyt yli 250 erilaista vaihtoehtoa.
Kaaresta löytyy myös kattava valikoima pyöräilykypäriä ja -tarvikkeita.