Best-Caravan Oy

SuomiAreena Goes Matkailun ilmastovaikutukset -keskustelutilaisuus Hyvinkäällä

Best-Caravan järjestää yhteistyössä SuomiAreenan kanssa SuomiAreena Goes Matkailun ilmastovaikutukset keskustelutilaisuuden. Panelisteina nähdään kuuden suurimman puolueen edustajat.

Keskustelutilaisuus matkailun ilmastovaikutuksista järjestetään 3.4.2019 klo 17.30 - 19.30 Hyvinkäällä Best-Caravanin toimitiloissa.

Kuuden suurimman puolueen (SDP, KOK, KESK, VIHR, PS, VAS) edustajat keskustelevat matkailun ilmastovaikutuksista ja vastaavat yleisön kysymyksiin. Tilaisuuden moderoi MTV Uutisten uutisankkurinakin tunnettu toimittaja Keijo Leppänen.

Tilaisuudessa keskustellaan muun muassa matkailun ilmastovaikutuksista ja tulevaisuuden ilmastoystävällisistä matkailumuodoista sekä kysytään, millaisia valintoja nuorempi tiedostava sukupolvi tekee matkailun osalta. Panelistit pohtivat myös, miten matkailun hiilijalanjälkeä voi kompensoida. Lisäksi käsitellään matkailun kansantaloudellisia vaikutuksia sekä kotimaan matkailun ja automatkailun tulevaisuutta.

Tilaisuus striimataan suorana lähetyksenä suomiareena.fi -sivulle / mtv.fi -palveluun, iltalehti.fi etusivulle, sekä Best-Caravanin omiin some-kanaviin. Tilaisuuteen odotetaan paikan päälle runsaasti yleisöä

Yleisöksi ja median edustajaksi tilaisuuteen voi ilmoittautua täältä.

Tilaisuuden järjestävät Best-Caravan Oy ja SuomiAreena.

Aika: 3.4.2019 17.30 - 19.30

Paikka: Best-Caravan, Avainkierto 11, 05840 HYVINKÄÄ

Lisätietoja:

BEST-CARAVAN
Tuomas Salminen
Markkinointipäällikkö
tuomas.salminen@bestcaravan.fi

SUOMIAREENA
Salla Paalanen
Tuottaja
salla.paalanen@mtv.fi

Best-Caravan Oy
Avainkierto 11
05840 Hyvinkää

Best-Caravan on Suomen merkittävin matkailuajoneuvoalan yritys. Yrityksen toimipisteet sijaitsevat Hyvinkäällä, Espoossa, Turussa, Tampereella Kuopiossa ja Oulussa. Best-Caravan edustaa alan parhaita tuotemerkkejä ja palvelutarjontaan sisältyvät ajoneuvomyynnin lisäksi Caravan Market, varaosa- ja tarvikemyynti sekä huoltopalvelut. Best-Caravanin liikevaihto oli vuonna 2018 n. 40 milj. euroa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Best-Caravan Oy

Hymer-konsernin lippulaivan Niesmann+Bischoffin maahantuonti Best-Caravanille25.4.2019 15:33:35 EEST | Tiedote

Best-Caravanin tuoteperhe täydentyy Hymer-Groupin Niesmann+Bischoff matkailuautoilla. Euroopan johtava matkailuajoneuvoja valmistava Erwin Hymer Group -konserni laajentaa merkkivalikoimaansa Suomessa. Suomen merkittävin matkailuajoneuvoketju Best-Caravan Oy aloittaa konsernin “lippulaiva” Niesmann+Bischoff maahantuonnin mallivuodesta 2020 alkaen. Uuden edustuksen ensimmäisiä ajoneuvoja odotetaan Best-Caravanilla saapuvaksi elokuussa 2019.