SuomiAreenan pääyhteistyökumppani DNA järjestää tapahtumassa jälleen kesäkonsertin

SuomiAreenan pääyhteistyökumppani DNA järjestää tapahtumassa aiempien vuosien tapaan näyttävän kesäkonsertin. Keskiviikkona 17. heinäkuuta Porissa järjestettävässä konsertissa yleisöä viihdyttävät Maija Vilkkumaa, Michael Monroe ja Vilma Alina. Tilaisuus on katsottavissa myös televisiosta.

DNA toimii jälleen SuomiAreenan pääyhteistyökumppanina 15.-19.7.2019 toimittaen tilaisuuteen kattavat tietoliikenneyhteydet. Lisäksi DNA toteuttaa aiempien vuosien tapaan SuomiAreenalle oman televisiokanavan, SuomiAreenaTV:n*. Tapahtumassa pääsee näyttävän kesäkonsertin lisäksi tutustumaan DNA:n Älykotiin, jossa esitellään tulevaisuuden kodin tietoliikennepalvelut.

Kesäkonsertissa luvassa kotimaisia hittejä ja kesäistä tunnelmaa

- DNA:n viihteellinen kesäkonsertti on vetänyt Porin Raatihuoneenpuiston täyteen jo neljä viimeistä vuotta ja suosittu konserttimme saa tänä kesänä jatkoa. Viime vuoden konsertin helteisestä tunnelmasta oli paikan päällä nauttimassa peräti 7 500 katsojaa. On hienoa, että MTV esittää kesäkonsertin myös kaikkien televisiokatsojien iloksi parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltana heti tapahtumaviikon päätteeksi, DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck kommentoi.

- On upeaa, että DNA:n kesäkonsertti valtaa taas SuomiAreenan. Vuodesta toiseen konsertti on kerännyt huikean määrän SuomiAreenan ja hyvän musiikin ystäviä Purje-lavalle, SuomiAreenan vastaava tuottaja, Mediahubin sisältöliiketoimintajohtaja Mari Haavisto sanoo.

DNA:n kesäkonsertti järjestetään SuomiAreenan Purje-lavalla, Porin Raatihuoneenpuistossa keskiviikkona 17. heinäkuuta klo 19. Konsertissa esiintyvät kotimaiset huippuartistit Maija Vilkkumaa, Michael Monroe ja Vilma Alina. Tilaisuuden juontavat näyttelijä, laulaja ja juontaja Roope Salminen ja DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck.

DNA:n konsertti "Roope Salminen ja tähdet Porin illassa" on katsottavissa suorana lähetyksenä SuomiAreenaTV -kanavalta 17. heinäkuuta. Tilaisuuden taltiointi esitetään MTV3-kanavalla lauantaina 20. heinäkuuta klo 20.

Kansalaistorilla esitellään tulevaisuuden kodin tietoliikennepalveluita

DNA esittelee koko SuomiAreena-viikon ajan näkemyksiään asumisen ja kodin palveluiden tulevaisuuden kehityksestä DNA Älykoti - esittelypisteellään SuomiAreenan Kansalaistorilla MTV:n päälavan vieressä.

*SuomiAreenaTV löytyy viikosta 24 alkaen DNA:n ja Finnet-yhtiöiden kaapeliverkoissa kanavapaikalta 265, antenniverkossa kanavapaikalta 29, DNA TV Hubilla kanavapaikalla 630 ja DNA TV -palvelussa puhelimella, tabletilla, tietokoneella ja television ruudulta – kanava löytyy suorien lähetysten kanavalistauksesta.Varsinainen lähetys käynnistyy viikkoa ennen SuomiAreenan alkua. Useimmat vastaanottimet löytävät kanavan automaattisesti. Jos näin ei käy, tee uusi kanavahaku. Kanavan katselu edellyttää antenniverkossa T2-vastaanotinta, jonka tunnistat Antenna Ready HD -merkinnästä ja kaapeliverkossa Cable Ready HD -merkittyä vastaanotinta. Lisäksi SuomiAreenaTV löytyy MTV Katsomosta.

viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oyj, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dna.fi

Maija Vilkkumaa
Michael Monroe
Vilma Alina
Roope Salminen
Vilhelmiina Wahlbeck

DNA on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Tehtävämme on tarjota tuotteita ja palveluita, jotka tekevät yksityis- ja yritysasiakkaidemme arjesta mutkatonta. DNA:lla on merkittävä yhteiskunnallinen rooli tärkeiden viestintäyhteyksien tarjoajana ja digitaalisen kehityksen mahdollistajana. DNA valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 912 miljoonaa euroa ja liiketuloksemme 139 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA selvitti: Lähes kaikki lasten puhelimet ovat älypuhelimia ja niiden käytöstä on sovittu pelisäännöt7.8.2019 08:00:00 EESTTiedote

Koulutiellä on jälleen joukoittain uusia ekaluokkalaisia, joiden mielessä pyörii – kaiken muun uuden muistettavan ja opittavan lisäksi – se repussa tai taskussa huomiota vaativa uusi puhelin. Tyypillisimmin lapselle hankitaan ensimmäinen oma puhelin juuri kouluunmenon kynnyksellä, mutta Lähes puolet lapsista on käyttänyt älypuhelinta jo sitä aiemmin ja lähes kaikilla ala-asteikäisillä on sovittuna kännykkään liittyviä pelisääntöjä. Muun muassa tällaista käy ilmi DNA:n teettämästä koululaistutkimuksesta.

Takaisin arkirytmiin – DNA ja SOS-Lapsikylä modernisoivat kahdeksan klassikkosatua yhteisiin perhehetkiin5.8.2019 10:00:00 EESTTiedote

DNA:n ja SOS-Lapsikylän Satuillaan-kampanjassa tunnetut klassikkosadut tuodaan nykypäivään modernisoituina versioina. Tavoitteena on mahdollistaa lapsille ja vanhemmille yhteisiä hetkiä satujen parissa ja muistuttaa satujen tärkeydestä osana lapsen kehitystä. Kampanjan aikana julkaistaan kahdeksan modernisoitua klassikkosatua äänikirjoina ja teksteinä.

DNA to launch a 5G network in Pori11.7.2019 09:00:00 EESTPress release

DNA has built a smart home complete with 5G technology for this year’s SuomiAreena public debate forum in Pori. The company has been experimenting with 5G in Pori for a while, but the latest endeavour involves building a real-life 5G network in the centre of the city. A wider range of 5G services will become available for consumers once reasonably priced and more technologically advanced 5G devices hit the market, which is expected to happen at the beginning of next year.