SuomiAreenan pääyhteistyökumppani DNA järjestää tapahtumassa jälleen kesäkonsertin

SuomiAreenan pääyhteistyökumppani DNA järjestää tapahtumassa aiempien vuosien tapaan näyttävän kesäkonsertin. Keskiviikkona 17. heinäkuuta Porissa järjestettävässä konsertissa yleisöä viihdyttävät Maija Vilkkumaa, Michael Monroe ja Vilma Alina. Tilaisuus on katsottavissa myös televisiosta.

DNA toimii jälleen SuomiAreenan pääyhteistyökumppanina 15.-19.7.2019 toimittaen tilaisuuteen kattavat tietoliikenneyhteydet. Lisäksi DNA toteuttaa aiempien vuosien tapaan SuomiAreenalle oman televisiokanavan, SuomiAreenaTV:n*. Tapahtumassa pääsee näyttävän kesäkonsertin lisäksi tutustumaan DNA:n Älykotiin, jossa esitellään tulevaisuuden kodin tietoliikennepalvelut.

Kesäkonsertissa luvassa kotimaisia hittejä ja kesäistä tunnelmaa

- DNA:n viihteellinen kesäkonsertti on vetänyt Porin Raatihuoneenpuiston täyteen jo neljä viimeistä vuotta ja suosittu konserttimme saa tänä kesänä jatkoa. Viime vuoden konsertin helteisestä tunnelmasta oli paikan päällä nauttimassa peräti 7 500 katsojaa. On hienoa, että MTV esittää kesäkonsertin myös kaikkien televisiokatsojien iloksi parhaaseen katseluaikaan lauantai-iltana heti tapahtumaviikon päätteeksi, DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck kommentoi.

- On upeaa, että DNA:n kesäkonsertti valtaa taas SuomiAreenan. Vuodesta toiseen konsertti on kerännyt huikean määrän SuomiAreenan ja hyvän musiikin ystäviä Purje-lavalle, SuomiAreenan vastaava tuottaja, Mediahubin sisältöliiketoimintajohtaja Mari Haavisto sanoo.

DNA:n kesäkonsertti järjestetään SuomiAreenan Purje-lavalla, Porin Raatihuoneenpuistossa keskiviikkona 17. heinäkuuta klo 19. Konsertissa esiintyvät kotimaiset huippuartistit Maija Vilkkumaa, Michael Monroe ja Vilma Alina. Tilaisuuden juontavat näyttelijä, laulaja ja juontaja Roope Salminen ja DNA:n viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck.

DNA:n konsertti "Roope Salminen ja tähdet Porin illassa" on katsottavissa suorana lähetyksenä SuomiAreenaTV -kanavalta 17. heinäkuuta. Tilaisuuden taltiointi esitetään MTV3-kanavalla lauantaina 20. heinäkuuta klo 20.

Kansalaistorilla esitellään tulevaisuuden kodin tietoliikennepalveluita

DNA esittelee koko SuomiAreena-viikon ajan näkemyksiään asumisen ja kodin palveluiden tulevaisuuden kehityksestä DNA Älykoti - esittelypisteellään SuomiAreenan Kansalaistorilla MTV:n päälavan vieressä.

*SuomiAreenaTV löytyy viikosta 24 alkaen DNA:n ja Finnet-yhtiöiden kaapeliverkoissa kanavapaikalta 265, antenniverkossa kanavapaikalta 29, DNA TV Hubilla kanavapaikalla 630 ja DNA TV -palvelussa puhelimella, tabletilla, tietokoneella ja television ruudulta – kanava löytyy suorien lähetysten kanavalistauksesta.Varsinainen lähetys käynnistyy viikkoa ennen SuomiAreenan alkua. Useimmat vastaanottimet löytävät kanavan automaattisesti. Jos näin ei käy, tee uusi kanavahaku. Kanavan katselu edellyttää antenniverkossa T2-vastaanotinta, jonka tunnistat Antenna Ready HD -merkinnästä ja kaapeliverkossa Cable Ready HD -merkittyä vastaanotinta. Lisäksi SuomiAreenaTV löytyy MTV Katsomosta.

viestintäjohtaja Vilhelmiina Wahlbeck, DNA Oyj, puh. 044 040 1671, vilhelmiina.wahlbeck@dna.fi

Maija Vilkkumaa
Michael Monroe
Vilma Alina
Roope Salminen
Vilhelmiina Wahlbeck

DNA on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Tehtävämme on tarjota tuotteita ja palveluita, jotka tekevät yksityis- ja yritysasiakkaidemme arjesta mutkatonta. DNA:lla on merkittävä yhteiskunnallinen rooli tärkeiden viestintäyhteyksien tarjoajana ja digitaalisen kehityksen mahdollistajana. DNA valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 912 miljoonaa euroa ja liiketuloksemme 139 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

Finns prefer to watch streaming services on a TV screen15.9.2020 11:51:59 EESTPress release

A TV screen is still the most popular choice for keeping up with the content in paid streaming services. This is what DNA’s Digital Lifestyle survey*) reveals. DNA Hubi device, based on the open Android ecosystem, combines various streaming services in one place and enables you to watch shows on the large TV screen you have at home in the best possible quality. The latest application compatible with DNA Hubi is the new streaming service Disney+, which was launched in Finland today.

Suomessa katsotaan suoratoistopalveluja mieluiten tv-ruudulta – uusi Disney+ televisioon myös DNA Hubi -laitteella15.9.2020 11:51:09 EESTTiedote

Televisioruutu on edelleen suosituin valinta, kun halutaan seurata maksullisten suoratoistopalvelujen tarjontaa. Tämä selviää DNA:n Digitaaliset elämäntavat -kyselytutkimuksesta. *) Avoimeen Android-ekosysteemiin perustuva DNA TV Hubi -palvelu kokoaa erilaiset suoratoistopalvelut yhteen paikkaan ja mahdollistaa ohjelmien katselun kodin isolta tv-ruudulta parhaalla mahdollisella laadulla. Uusimpana sovelluksena DNA Hubi -laitteelle on saatavissa tänään Suomessa aloittanut uusi suoratoistopalvelu Disney+.

DNA examined the level of digitalisation in Nordic municipalities — Finland has a way to go when compared to its Nordic neighbours10.9.2020 12:00:00 EESTPress release

DNA examined Nordic municipalities’ capacity to launch and deploy new digital services in the era of 5G connections. In a comparison of 60 municipalities, the Danish town Aalborg was the most digitally advanced of the compared locations. Tampere was the only Finnish municipality to reach the top 10, while Oulu and Helsinki reached the top 20.