Suomirockia sekä mies ja kitara -meininkiä Costello Hautamäen konsertissa

Popeda-ikoni, kitaristi Costello Hautamäki esiintyy Kangasala-talossa mies ja kitara -meiningillä perjantaina 10.5.2018. Lavalle isänsä kanssa nousee niin ikään kitaraa soittava poika Jimi Hautamäki.
Costello Hautamäki konsertoi Kangasala-talossa pe 8.5.2019. Kuva: Nauska.

Costello Hautamäki soittaa soolokeikkoja silloin, kun Popeda pitää keikkataukoa. Suomirockin legendaa kuullaan Kangasala-talossa nyt ensimmäistä kertaa.

– Olen rundilla liikenteessä vanhemman poikani Jimin kanssa. Hän soittaa keikalla toista kitaraa, mikä tuo iltaan kivasti väriä, Costello kertoo keikasta.
– Luvassa saattaa olla muitakin yllätysvieraita, hän lupailee.

Konsertin ohjelmisto koostuu pääosin suomirockista. Illan aikana kuullaan Popedan ja Hurriganesin musiikkia sekä Costellon omia kappaleita. Settilistaan kuuluu myös Costellon muille bändeille, esimerkiksi Yö-yhtyeelle tekemää musiikkia.

– Luvassa on hieno kitaramusiikin ilta. Jos tykkää kitaran äänestä ja rock-musiikista, niin kannattaa saapua paikalle, Costello vinkkaa.

Costello Hautamäki Kangasala-talossa pe 10.5.2019 klo 19.
Liput Kangasala-talolta 22/20 €, Lippu.fi 24,50/22,50 € + toimitusmaksu

viestintä- ja markkinointipäällikkö

Costello Hautamäki konsertoi Kangasala-talossa pe 8.5.2019. Kuva: Nauska.

Kangasala-talo on maan uusin kulttuurikeskus, joka sijaitsee Kangasalan keskustassa 20 minuutin ajomatkan päässä Tampereelta. Talon avajaisviikkoa vietettiin helmikuussa 2015. Kangasala-talossa on 285-paikkainen konserttisali, Kimmo Pyykkö -taidemuseo, galleria, Kangasalan valtuustosali sekä kunnanhallituksen kokoustila.

Tinapillin alkeet vai sosiaalinen ryhmätanssi? Kangasala Irish Festival tarjoaa irlantilaisen musiikin ja tanssin opetusta aloittelijoista edistyneisiin12.4.2019 15:39:14 EEST | Tiedote

Huhtikuun lopulla 25.- 27.4.2019 järjestettävä irlantilaisen musiikin, tanssin ja kulttuurin festivaali Kangasala Irish Festival - The Spring Gathering tarjoaa ohjelmistossaan konsertteja, elokuvia, tanssia, työpajoja ja jameja. Työpajoissa kiinnostuneet pääsevät kokeilemaan mm. tinapillien alkeita, irlantilaista musiikkia viululla ja kitaralla ja sosiaalista ryhmätanssia. Työpajoja on tarjolla sekä aloittelijoille että edistyneemmille.