Wolfcom

Super Bowl käyntiin suomalaisen veden voimin

Jaa
Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi. Perinteisesti tuhansia VIP-vieraita keräävässä tapahtumassa on mukana useita urheilu- ja viihdemaailman tähtiä ja maailmanluokan huippuesiintyjiä. Vellamon näkyvä mukanaolo tapahtumassa on merkittävä askel heinolalaisen mineraalivesiyhtiön Pohjois-Amerikan markkinoiden avauksessa.
Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi.
Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi.

Heinolassa Viikinnäisissä sijaitsevasta syväkaivosta pumpattavan Vellamo-mineraaliveden osallistuminen maailman seuratuimpiin kuuluvan urheilutapahtuman avajaisgaalaan on osa pullottajansa Ice Age Water Oy:n strategiaa viedä suomalaisvesi kansainvälisille vesimarkkinoille eksklusiivisena design-tuotteena.

Viime vuonna lanseerattu ja arvostetun kansainvälisen Pentawards-muotoilupalkinnon jo voittanut Vellamo kutsuttiin Super Bowl -viikonloppuun paitsi makunsa, ainutlaatuisen tarinansa ja myös vesimarkkinalla erottuvan muotoilunsa ansiosta. 

USA:n TV-historian perinteisesti katsotuinta tapahtumaa juhlistava Super Saturday kerää miljoonien kuluttajien huomion paikalla olevien supertähtien ja tapahtumasta raportoivan median kautta. Super Saturday -gaalan aiempina esiintyjinä on nähty mm. Red Hot Chili Peppers, Taylor Swift, Katy Perry ja Justin Timberlake. Tämän vuoden Super Saturday -esiintyjistä on julkistettu Foo Fighters ja hip-hop -duo Run the Jewels, joiden konsertin Twitter esittää suorana lähetyksenä.

“Olemme luonnollisesti äärimmäisen innoissamme, että tulimme kutsutuksi näin ainutlaatuiseen tapahtumaan. Vaikka meillä onkin jo kokemusta F1:n VIP-juhlista, on NFL-finaalin Super Saturday meille kaikkien aikojen unelmatapahtuma. On myös hieno nähdä, että mitä tärkeämpi juhla, sitä enemmän maailmalla kiinnitetään huomiota myös siellä tarjottavaan veteen. Super Saturdayn järjestäjät kertoivat haluavansa Vellamoa, koska olivat vaikuttuneita paitsi mausta myös tarinastamme ja pullon ulkonäöstä”, iloitsee Ice Age Waters Oy:n toimitusjohtaja Petteri Ahonen ja jatkaa:

”Tämän tason tapahtumassa aivan kaikki järjestelyt ja yksityiskohdat ovat maailman huippuluokkaa, joten myös me panostamme Vellamon esillepanoon juhlassa. Aiempien vuosien tapahtumista materiaalia nähneenä odotamme todella innolla, että pullomme osuisi jonkin kansainvälisen supertähden somekuvaan. Sellaisella on loppujen lopuksi ihan merkittävää vaikutusta uusien ovien avaukseen kansainvälisillä markkinoilla.”

Supertähtiä kuhiseva Super Saturday -juhla vietetään perinteisesti Super Bowl -finaalin kanssa kiertävässä kolmikerroksisessa tapahtumakompleksissa, joka nousee tänä vuonna Atlantaan. Vellamon uudet 0,75l -kokoiset neliskanttiset lasipullot sijoitetaan noin 7 000 neliömetrin kokoisen juhlatilan jokaiseen VIP-pöytään, juhlatelttaan nousee Vellamon omia promootiopisteitä ja alueella kiertää myös promootiohenkilöitä tarjoilemassa Vellamo-pulloja janoiselle juhlakansalle sekä kannustamalla heitä some-kuviin. Super Bowl pelataan tulevana sunnuntaina Atlantan uudella Mercedes-Benz stadionilla ja NFL-finaalissa kohtaavat New England Patriots ja Los Angeles Rams.

Ice Age Waters on vuonna 2017 perustettu panimoalan toimija, jonka pullottama mineraalivesi pumpataan Heinolan Viikinnäisissä. Ala-Räävelin järven alla sijaitseva Vellamon luonnollinen mineraalivesiesiintymä on laadukkuudessaan ainutlaatuinen koko maailmassa. Esiintymän pienen koon vuoksi Vellamon veden saatavuus on rajoitettua, joten sen kansainvälisesti palkittu pakkaus viestii suomalaisveden eksklusiivisuudesta. Vellamon päämarkkina on tällä hetkellä Pohjois-Amerikka ja kotimaista luonnollista kivennäisvettä on Suomessa saatavilla rajoitetusti. Vellamo Still PET-pullon rinnalle lanseerattiin loppuvuodesta myös Super Saturday -tapahtumassa nyt nähtävä huomiota herättävän tyylikäs lasipullo.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Petteri Ahonen, CEO, Ice Age Waters Oy
+358 50 5817293
petteri.ahonen@vellamo.com

Laura Salonen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 45 8966 399, laura.kyntola@wolfcom.fi

Huom. Kuvia tapahtumasta saa pyydettäessä!

Kuvat

Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi.
Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi.
Lataa
"Super Saturdayn järjestäjät kertoivat haluavansa Vellamoa, koska olivat vaikuttuneita paitsi mausta myös tarinastamme ja pullon ulkonäöstä”, iloitsee Ice Age Waters Oy:n toimitusjohtaja Petteri Ahonen.
"Super Saturdayn järjestäjät kertoivat haluavansa Vellamoa, koska olivat vaikuttuneita paitsi mausta myös tarinastamme ja pullon ulkonäöstä”, iloitsee Ice Age Waters Oy:n toimitusjohtaja Petteri Ahonen.
Lataa
Vellamo-mineraaliveden osallistuminen maailman seuratuimpiin kuuluvan urheilutapahtuman avajaisgaalaan on osa pullottajansa Ice Age Water Oy:n strategiaa viedä suomalaisvesi kansainvälisille vesimarkkinoille eksklusiivisena design-tuotteena.
Vellamo-mineraaliveden osallistuminen maailman seuratuimpiin kuuluvan urheilutapahtuman avajaisgaalaan on osa pullottajansa Ice Age Water Oy:n strategiaa viedä suomalaisvesi kansainvälisille vesimarkkinoille eksklusiivisena design-tuotteena.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Tehtaankatu 40 B
00150 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Tehtaankatu 40 B 21, 00150 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Helsinki Citycopter laajentaa toimintaansa lentäjien koulutukseen22.3.2023 09:07:57 EET | Tiedote

Lentoyhtiö Helsinki Citycopter on ostanut Suomen vanhimpiin lentokouluihin kuuluvan Salpauslennon. Ilmailualalla arvostettu koulu jatkaa toimintaansa Helsinki Citycopterin rinnalla tutulla SL Flight Training -nimellään tarjoten monipuolista lentokoulutusta yksityislentäjästä liikennelentäjätasolle asti. Kannattavaa ydinliiketoimintaansa tilauslentoliikennettä edelleen kasvattava Helsinki Citycopter kartoittaa myös sähkötoimisten lentokoneiden ja eVTOL -ilma-alusten koulutus- ja operointimahdollisuuksia Suomessa.

Suomalainen mediarahastoyhtiö yhteistyöhön Bonnier Newsin kanssa9.2.2023 10:52:21 EET | Tiedote

Yksityinen kotimainen mediarahastoyhtiö 8 Media Ventures on solminut yhteistyösopimuksen Pohjoismaiden johtavan mediatalon Bonnier Newsin kanssa. Aluevaltauksen myötä suomalaisyhtiö tuo sijoituspalvelunsa myös ruotsalaisille startup- ja kasvuyrityksille sekä Ruotsin markkinoilla toimiville ja sinne pyrkiville suomalaisyrityksille. Jatkossa 8 Media Ventures tarjoaa sijoituksensa vastineeksi mediatilaa kaikissa Bonnier Newsin ruotsalaisissa mediatuotteissa.

Viro valmistautuu matkailun uuteen ennätysvuoteen20.1.2023 13:51:48 EET | Tiedote

Viron matkailusektori valmistautuu tänä vuonna vastaanottamaan ennätysmäärän suomalaisia vieraita. Visit Estonian mukaan maa on varautunut matkailun uuteen aaltoon paremmin kuin koskaan. Siellä tehtiin kansainvälisen matkailun pysäyttäneen pandemian aikana paljon töitä sen eteen, että Viroon on taas hyvä tulla. Ympäristötietoisuuden kasvaessa lähialuematkailutrendi vahvistuu ja suomalaisen laivamatkailun kärkikohteena Viro tulee vankistamaan asemaansa entisestään.

Finnjävelin perinnereseptikilpailun voittaja on Hilja-mummin maksapiiras19.1.2023 09:20:33 EET | Tiedote

Suomalaiseen ruokaperinteeseen erikoistunut Finnjävel haastoi kaikki perinneruuan ystävät ja taitajat etsimään unohdettuja entisajan makuja. Kilpailun avulla löydetyistä resepteistä keittiömestari Tommi Tuominen luo modernisoituja versiota Michelin-tähtiravintola Finnjävelin ruokalistalle. Reseptiehdotuksia tuli runsain mitoin, mutta voittajaresepti erottui heti edukseen: ”Tämän on pakko olla hyvää!”

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme