Wolfcom

Super Bowl käyntiin suomalaisen veden voimin

Jaa
Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi. Perinteisesti tuhansia VIP-vieraita keräävässä tapahtumassa on mukana useita urheilu- ja viihdemaailman tähtiä ja maailmanluokan huippuesiintyjiä. Vellamon näkyvä mukanaolo tapahtumassa on merkittävä askel heinolalaisen mineraalivesiyhtiön Pohjois-Amerikan markkinoiden avauksessa.
Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi.
Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi.

Heinolassa Viikinnäisissä sijaitsevasta syväkaivosta pumpattavan Vellamo-mineraaliveden osallistuminen maailman seuratuimpiin kuuluvan urheilutapahtuman avajaisgaalaan on osa pullottajansa Ice Age Water Oy:n strategiaa viedä suomalaisvesi kansainvälisille vesimarkkinoille eksklusiivisena design-tuotteena.

Viime vuonna lanseerattu ja arvostetun kansainvälisen Pentawards-muotoilupalkinnon jo voittanut Vellamo kutsuttiin Super Bowl -viikonloppuun paitsi makunsa, ainutlaatuisen tarinansa ja myös vesimarkkinalla erottuvan muotoilunsa ansiosta. 

USA:n TV-historian perinteisesti katsotuinta tapahtumaa juhlistava Super Saturday kerää miljoonien kuluttajien huomion paikalla olevien supertähtien ja tapahtumasta raportoivan median kautta. Super Saturday -gaalan aiempina esiintyjinä on nähty mm. Red Hot Chili Peppers, Taylor Swift, Katy Perry ja Justin Timberlake. Tämän vuoden Super Saturday -esiintyjistä on julkistettu Foo Fighters ja hip-hop -duo Run the Jewels, joiden konsertin Twitter esittää suorana lähetyksenä.

“Olemme luonnollisesti äärimmäisen innoissamme, että tulimme kutsutuksi näin ainutlaatuiseen tapahtumaan. Vaikka meillä onkin jo kokemusta F1:n VIP-juhlista, on NFL-finaalin Super Saturday meille kaikkien aikojen unelmatapahtuma. On myös hieno nähdä, että mitä tärkeämpi juhla, sitä enemmän maailmalla kiinnitetään huomiota myös siellä tarjottavaan veteen. Super Saturdayn järjestäjät kertoivat haluavansa Vellamoa, koska olivat vaikuttuneita paitsi mausta myös tarinastamme ja pullon ulkonäöstä”, iloitsee Ice Age Waters Oy:n toimitusjohtaja Petteri Ahonen ja jatkaa:

”Tämän tason tapahtumassa aivan kaikki järjestelyt ja yksityiskohdat ovat maailman huippuluokkaa, joten myös me panostamme Vellamon esillepanoon juhlassa. Aiempien vuosien tapahtumista materiaalia nähneenä odotamme todella innolla, että pullomme osuisi jonkin kansainvälisen supertähden somekuvaan. Sellaisella on loppujen lopuksi ihan merkittävää vaikutusta uusien ovien avaukseen kansainvälisillä markkinoilla.”

Supertähtiä kuhiseva Super Saturday -juhla vietetään perinteisesti Super Bowl -finaalin kanssa kiertävässä kolmikerroksisessa tapahtumakompleksissa, joka nousee tänä vuonna Atlantaan. Vellamon uudet 0,75l -kokoiset neliskanttiset lasipullot sijoitetaan noin 7 000 neliömetrin kokoisen juhlatilan jokaiseen VIP-pöytään, juhlatelttaan nousee Vellamon omia promootiopisteitä ja alueella kiertää myös promootiohenkilöitä tarjoilemassa Vellamo-pulloja janoiselle juhlakansalle sekä kannustamalla heitä some-kuviin. Super Bowl pelataan tulevana sunnuntaina Atlantan uudella Mercedes-Benz stadionilla ja NFL-finaalissa kohtaavat New England Patriots ja Los Angeles Rams.

Ice Age Waters on vuonna 2017 perustettu panimoalan toimija, jonka pullottama mineraalivesi pumpataan Heinolan Viikinnäisissä. Ala-Räävelin järven alla sijaitseva Vellamon luonnollinen mineraalivesiesiintymä on laadukkuudessaan ainutlaatuinen koko maailmassa. Esiintymän pienen koon vuoksi Vellamon veden saatavuus on rajoitettua, joten sen kansainvälisesti palkittu pakkaus viestii suomalaisveden eksklusiivisuudesta. Vellamon päämarkkina on tällä hetkellä Pohjois-Amerikka ja kotimaista luonnollista kivennäisvettä on Suomessa saatavilla rajoitetusti. Vellamo Still PET-pullon rinnalle lanseerattiin loppuvuodesta myös Super Saturday -tapahtumassa nyt nähtävä huomiota herättävän tyylikäs lasipullo.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Petteri Ahonen, CEO, Ice Age Waters Oy
+358 50 5817293
petteri.ahonen@vellamo.com


Laura Salonen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 45 8966 399, laura.kyntola@wolfcom.fi


Huom. Kuvia tapahtumasta saa pyydettäessä!

Kuvat

Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi.
Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi.
Lataa
"Super Saturdayn järjestäjät kertoivat haluavansa Vellamoa, koska olivat vaikuttuneita paitsi mausta myös tarinastamme ja pullon ulkonäöstä”, iloitsee Ice Age Waters Oy:n toimitusjohtaja Petteri Ahonen.
"Super Saturdayn järjestäjät kertoivat haluavansa Vellamoa, koska olivat vaikuttuneita paitsi mausta myös tarinastamme ja pullon ulkonäöstä”, iloitsee Ice Age Waters Oy:n toimitusjohtaja Petteri Ahonen.
Lataa
Vellamo-mineraaliveden osallistuminen maailman seuratuimpiin kuuluvan urheilutapahtuman avajaisgaalaan on osa pullottajansa Ice Age Water Oy:n strategiaa viedä suomalaisvesi kansainvälisille vesimarkkinoille eksklusiivisena design-tuotteena.
Vellamo-mineraaliveden osallistuminen maailman seuratuimpiin kuuluvan urheilutapahtuman avajaisgaalaan on osa pullottajansa Ice Age Water Oy:n strategiaa viedä suomalaisvesi kansainvälisille vesimarkkinoille eksklusiivisena design-tuotteena.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Korkeavuorenkatu 1 B 11
00140 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Näyttelijä Peter Franzénille uusi rooli juoma-alalla25.4.2024 12:22:27 EEST | Tiedote

Vuosi sitten esitelty suomalainen Lingoncello-käsityölikööri panostaa kansainvälistymiseen näyttelijätähti Peter Franzénin avulla. Lingoncello kuuluu kansainvälisessä kasvussa olevaan cello-juomien kategoriaan, jonka tunnetuin edustaja on italialainen limoncello. Suomessa keksitty ja kotimaisista puolukoista valmistettu likööri haastaa markkinaa pohjoisen tyylikkyydellä, laadulla ja ainutlaatuisella maulla. Suomen kansainvälisesti menestyneimpiin kuuluva näyttelijä Peter Franzén tulee vauhdittamaan Lingoncellon koti- ja kansainvälistä kasvua liittymällä juoman innovoineen Mother’s Milk Beveragesin osakkaaksi. Yhtiö on kehittänyt myös kulttimainetta nauttivan Puolustuslaitos-juomaperheen.

Keväisiä elämyksiä Virossa10.4.2024 13:00:41 EEST | Tiedote

Keväällä luonto herää eloon ja ensimmäiset auringonsäteet kutsuvat ulkoilmaan pitkän ja pimeän talven jälkeen. Muuttolinnut palaavat pohjoiseen etsimään kumppania ja pesäpaikkaa tositarkoituksella. Keväisin myös viherpeukaloa syyhyttää päästä työntämään sormensa multaan ja seuraamaan uuden kasvun ihmettä. Mutta ennen varsinaisen kevään tuloa Viron alavat suomaat käyvät läpi niin kutsutun viidennen vuodenajan, joka on täynnä luonnonihmeitä. Kokosimme vinkkejä ainutlaatuisiin luontoelämyksiin keväisessä Virossa.

Menevä sähköisti Tampereen taksimarkkinan Tesloilla ja 5€ kyydeillä4.4.2024 10:00:12 EEST | Tiedote

Kotimainen Menevä taksipalvelu aloitti toiminnan Tampereella ja toi kaupungin katukuvaan sähköautoista koostuvan taksilaivueen. 12 Teslan voimin Tampereella huhtikuun 4. aloittanut Suomen suurin taksialan yhtiö on uusi vaihtoehto vähäpäästöistä ja laadukasta kyytiä arvostavalle matkustajalle. Menevän voi helpoiten tilata sovelluksella, jossa Tampereen kyytien kiinteät hinnat alkavat viidestä eurosta ja ovat kiireisimpäänkin aikaan kaupungin keskustan alueen taksitolppia edullisempi.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye