SUPERFINNS 2023: QuietOn uskoo, että hyvä ja rauhallinen uni kuuluu kaikille

QuietOn valittiin SUPERFINNS 2023 -ohjelman lupaavimmaksi yritykseksi. QuietOn valmistaa melua vaimentavia korvatulppia, jotka on suunniteltu nukkumiseen.
QuietOn ratkaisee globaalia ongelmaa ja sillä on jo kannattavia kasvulukuja, perusteli tuomaristo SUPERFINN 2023 -valintaa.

SUPERFINNS-ohjelman tuomaristo uskoo, että QuietOnilla on oikea tahtotila ja erinomaiset edellytykset hurmata globaalit markkinat.

QuietOnin aktiivinen melunvaimennusteknologia torjuu tehokkaasti melua koko taajuusalueella, mutta vaimentaa erityisesti matalia ääniä. Mukavat tulpat on suunniteltu nukkumiseen ja levollisiin yöuniin.

– Tämä on kolmas vuosi, kun toteutamme SUPERFINNS-ohjelman ja yritysten laatu paranee joka kerta. Meillä oli haastava tehtävä valita vain yksi SUPERFINN. QuietOn ratkaisee globaalia ongelmaa ja sillä on jo kannattavia kasvulukuja – tämä oli voittava ominaisuus, sanoo Nordea Startup & Growth -kasvuyrityspankin johtaja ja tuomariston puheenjohtaja Vesa Riihimäki.

Tuomaristo antoi lisäksi kunniamaininnat Whitepoint Opticsille ja Sisko Healthille positiivisuudesta, asenteesta ja halusta oppia.

SUPERFINNS- YHTEISTYÖSSÄ KASVU OPEN, NORDEA JA PARTNERIT

SUPERFINN 2023 -tittelin saaja saa Nordean Personal Advisorin vuodeksi 2023, mahdollisuuden osallistua Slush 2023 -tapahtumaan Nordean kanssa sekä paikan Kasvu Openin ja Nordean Tarinoita yrittäjistä -sarjaan vuonna 2024.

SUPERFINN 2023 -yrityksen valitsi Nordea ja ohjelman partnereista koostuva tuomaristo. Ohjelman partnerit ovat Kovanen Capital, Nordic Foodtech VC, Saari Partners, Superhero Capital, Voima Ventures, Voland Partners ja businessenkeli Noora Fagerström.

SUPERFINNS ON YRITYKSILLE, JOILLA ON GLOBAALIN KASVUN NÄLKÄ

SUPERFINNS-sparrausohjelma syntyi, kun Kasvu Open ja Nordea huomasivat tarpeen sparrata suomalaisten pk-yritysten kunnianhimoa ja kansainvälistymissuunnitelmia. Ohjelma on englanninkielinen. Lue lisää

Inka Hyvönen
inka.hyvonen@kasvuopen.fi

Vesa Riihimäki
Nordea Startup & Growth
+358 40 826 2009
vesa.riihimaki@nordea.com

Katja Siberg
QuietOn
katja.siberg@quieton.com

Kasvu Open yhdistää kasvuhaluiset yritykset ja kasvun sparraajat. Visiomme on auttaa jokaista suomalaista yritystä tavoittamaan omat hullunrohkeat unelmansa.

Kasvu Openilla on Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Yhteiskunnallinen Yritys -merkki.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, Business Jyväskylä, If, Inhouse Group, BioPaavo, Suomalaisen Työn Liitto, Technopolis, Varma, Yksityisyrittäjäin säätiö ja Yritysjuristi.