SUPERFINNS buustaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisille markkinoille - valmentajina Nordea ja Suomen johtavat pääomasijoittajat

Kasvu Openin ja Nordean SUPERFINNS-ohjelma on yrityksille, joille Suomi ei yksinkertaisesti riitä. Kv-kahvassa kiinni oleville yrityksille suunnatussa ohjelmassa yritys jalostetaan kuntoon, jolla maailmanvalloitus on tekemistä vaille valmis.
SUPERFINNS-ohjelma perustuu henkilökohtaisiin tapaamisiin sekä työpajoihin yrittäjien, pääomasijoittajien ja asiantuntijoiden kesken. Ohjelma on maksuton.

Ensimmäistä kertaa järjestettävän SUPERFINNS-ohjelman kautta Kasvu Open ja Nordea haluavat kannustaa suomalaisia yrittäjiä tavoittelemaa röyhkeää kansainvälistä kasvua.

Kasvu Openin ja Nordean lisäksi yritysten kasvukykyä ovat hiomassa SUPERFINNS partnereina Suomen johtavat pääomasijoittajat Inventure, Nordic FoodTech, Superhero, Voima Ventures ja Takoa Invest.

”Ohjelman avulla nostamme panoksia ja haemme poikkeuksellisen laadukasta vaikuttavuutta ohjelmaan valituille yrityksille tiellä maailmanvalloitukseen ja räjähtävään kasvuun. Kasvu Openin, Nordean ja erityisesti mukana olevien johtavien pääomasijoittajien oman ja menestyksekkään yrittäjäverkostonsa kompetenssin valjastaminen yrityksesi kasvukyvyn nostamiseksi on se millä voit nousta tasolle, jossa kaikki on mahdollista,” kertoo Vesa Riihimäki, Nordean Startup & Growth-tiimin johtaja.

MITÄ SAAT?

• tapaa Suomen johtavien pääomasijoittajien Inventure, Nordic FoodTech, Superhero, Voima Ventures, Takoa Invest edustajia
  • kisaa mahdollisuudesta päästä kansainvälisten sijoittajien puheille Nordea Investor Speed Dating -tapahtumassa
  • tapaa sijoittajia, kokemusjohtajia ja yrittäjiä työpajoissa ja henkilökohtaisissa tapaamisissa
  • verkostoidu maailman valloittaneiden asiantuntijoiden ja muiden isoon markkinaan tähtäävien yritysten kanssa
  • jalostu sijoituskelpoiseksi maailmanvalloittajaksi
  • saa näkyvyyttä kasvuyritystapahtuma Kasvu Open Karnevaalissa 27.-28.10.2021.

MITÄ TARVITAAN?

• kasvutahtoa
  • kunnianhimoiset kansainvälistymistavoitteet – Suomi ei riitä!
  • timanttista osaamistasoa
  • nopeasti skaalautuvan ja kansainvälistyvän liiketoimintamallin
  • markkinapotentiaalin lisäksi näyttöjä yrityksen kasvukyvystä – esimerkiksi asiakaskuntaa tai toistuvaa liikevaihtoa
  • kovan kasvuvauhdin – nostatte liikevaihdon uudelle tasolle joka vuosi kasvaen kansainvälisillä markkinoilla
  • tavoitteen – kymmenien miljoonien eurojen liikevaihto tulevina vuosina
  • valmiuden kommunikoida sujuvasti englannin kielellä

SUPERFINNS - Hae mukaan, jos kantti kestää. Hakuaika 24.2.-31.3.2021

Täytä hakemus: https://kasvuopen.fi/superfinns/

LISÄTIEDOT & MATERIAALIPYYNNÖT:

Jaana Seppälä
toimitusjohtaja, Kasvu Open
jaana.seppala@kasvuopen.fi

Vesa Riihimäki
Head of Startup & Growth, Nordea
040 826 2009

Kasvu Open on kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, KPMG, Kauppakamari ja AWS.