HAPPYMOORHAPPYMOOR

Supermarsu-seikkailuja tarjolla hotellissa, ravintoloissa ja elämyskohteissa

Jiihaa! Supermarsu pelastaa Itämeren -seikkailut ovat vallanneet Helsingin. Perheet pääsevät seikkailemaan Supermarsuina jo nyt Original Sokos Hotel Triplassa ja Superparkissa. Toukokuun alussa joukkoon liittyy vegaaniravintola Junk y Vegan ja myöhemmin toukokuussa virtuaalisia kaupunkikierroksia tarjoava Flying Cinema.
Supermarsu pelastaa Itämeren

Paula Norosen kirjoista ja elokuvista tutun lasten suosikkihahmon ympärille syntyneissä pelastustehtävissä lapset muuttuvat Supermarsuiksi ja taistelevat Itämeren puolesta ilkeää S@as.teen salaliittoa vastaan.

Original Sokos Hotel Triplassa lapsiperheet ratkaisevat arvoitusta Itämeren lämpenemisen estämiseksi. Turun ja Helsingin Superparkeissa pienet supermarsut pelastavat Itämeren öljyonnettomuudelta. Sanomatalon ja Kallion Junk y Vegan -ravintoloissa perheet nauttivat vegaanisten makujen lisäksi seikkailusta, jossa metsästetään Itämeren lohia vainoavia salakalastajia.

Flying Cinemasta Katajanokalta liikkeellä lähtevässä tarinassa lapset jahtaavat Itämeren myrkyttäjää ympäri Helsingin historiallista keskustaa tutustuen samalla kaupungin tärkeimpiin nähtävyyksiin.

Supermarsu-elämyksiä voi ostaa ja muotoilla mieleisekseen osoitteessa www.happymoor.club.

Supermarsu pelastaa Itämeren -seikkailuissa pelastetaan Itämerta myös ihan oikeasti, sillä jokaisen elämyksen hinnasta tehdään lahjoitus Pidä Saaristo Siistinä ry:n Itämeren hyväksi tekemään työhön.

Supermarsuilusta voi nauttia elokuun alkuun asti. Supermarsu pelastaa Itämeren -kokemusformaatti on Happymoor Harbour -yritysverkoston yhteistuotanto.

Happymoor Harbour -alustassa yritykset ja yhteisöt jakavat tekemistä ja resursseja onnellisempien matkojen ja personoidumpien kokemusten tuottamiseksi ihmisille kestävästi yhdessä. Asiakas löytää, muotoilee, ostaa ja ohjaa uudenlaisia kokemuksia omalla matkareitillään yritysverkoston yhteisessä kanavassa happymoor.clubissa.

happymoor.clubMediapankki
Jannika Joutsenniemi
vastaava tuottaja  | Happymoor Harbour
0407003202 |  jannika@happymoor.com

Maarit Karjalainen
ravintolatoimenjohtaja | CMB Ravintolat
0447285106 |  maarit.karjalainen@cmbravintolat.fi

Mikaela Pomrén
hotellinjohtaja | Original Sokos Hotel Tripla
0405470429 | mikaela.pomren@sok.fi

Kirsi Ojakoski
maajohtaja | SuperPark
040 849 1182 | kirsi.ojakoski@superpark.fi

Amir Ashour
toimitusjohtaja | Flying Cinema
0504652273 | amir@flyingcinematour.fi

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Supermarsu pelastaa ItämerenSiirry videokanavalle

Supermarsu pelastaa Itämeren
Supermarsu
Emilia
Simo
Hylje

HAPPYMOOR

Lue lisää julkaisijalta HAPPYMOOR

SuomiAreenassa: Jakamistalous 2.0 luo onnellisempia kaupunkeja, yrityksiä ja ihmisiä16.6.2022 13:46:46 EEST | Tiedote

Jakamistalous 2.0 säästää aikaa, rahaa ja resursseja ja jakaa hyödyt entistä tasaisemmin. Happymoor Harbourin perustaja Jannika Joutsenniemi, SuperParkin maajohtaja Kirsi Ojakoski, Visit Finlandin kehitysjohtaja Kati Paasi ja Etlan tutkimusjohtaja Tero Kuusi keskustelevat SuomiAreenassa maanantaina 11. heinäkuuta, millaisia mahdollisuuksia Jakamistalous 2.0 avaa yrityksille, kaupungeille ja ihmisille.

OnniBus-kisalähdöt kuljettavat yritykset 19 kaupungista ZOOATHLON-tiimikisaan Korkeasaareen22.4.2022 05:00:00 EEST | Tiedote

Suomen johtava kaukobussipalvelu OnniBus on liittynyt Happymoor Harbour -yritysverkostoon yhteistekemään uudenlaisia matkareittejä.Happymoor Harbour yhdistää yritykset ja yhteisöt jakamaan tekemistä ja resursseja uudenlaisten elämysten luomiseksi kestävästi. OnniBusin ja Happymoor Harbourin yhteistyön käynnistää Zooathlon-tiimikisa Korkeasaaressa touko-kesäkuussa.