Suunnittelija Anya Hindmarch kuvaa Lontoon muotiviikon Nokia 8:lla – tarjoaa fashionistoille mahdollisuuden päästä eturiviin ja kurkistaa kulissien taakse

Anya Hindmarch käyttää Nokia 8:n kaksipuolista kuvausmahdollisuutta ja näyttää bothie-kuvauksella hetket ennen AW17-näytöstään ja sen aikana.

Nokia-puhelinten uusi koti, HMD Global tekee yhteistyötä brittiläisen muotisuunnittelijan Anya Hindmarchin kanssa ja tarjoaa uusimmista trendeistä kiinnostuneille pääsyn Lontoon muotiviikolle niin kulisseihin kuin eturiviin – uudella Nokia 8:lla kuvattuna. Nokia 8:lla kuvaavat sekä Anya itse että osa 17.9. järjestettävän näytöksen yleisöstä.

Nokia 8:n kaksipuoleinen kuvausteknologia mahdollistaa etu- ja takakameran kuvan näyttämisen yhtä aikaa jaetussa näytössä. Nokia 8:ssa on ensimmäisenä maailmassa kaksipuoleinen videokuvaus, jonka voi streamata suoraan kamerasovelluksesta sosiaaliseen median kanaviin, Facebookiin ja YouTubeen. Kuvat ja videot näyttävät nyt tarinan molemmat puolet, ja Anyan näytöksen vieraat voivat bothie-kuvausta käyttäen näyttää reaktionsa hänen uuteen kokoelmaansa.

Sarka Baron, HMD Globalin Länsi-Euroopan markkinointijohtaja, kertoo yhteistyöstä:
”Anya on tunnettu luovuudestaan, ja Nokia 8 sopii loistavasti hänen muotishownsa jännittävien hetkien jakamiseen. Näytöksen yleisö voi näyttää Anyan uskomattoman kokoelman ja reaaliaikaiset reaktionsa kaksipuolista kuvausta hyödyntämällä. Meistä on upeaa, että Anya näyttää ensimmäistä kertaa Nokia 8:lla, kuinka hän valmistautuu näytökseen. Näin fanit kaikkialla maailmassa näkevät suunnittelijan perspektiivistä, mitä Lontoon muotiviikkojen taustalla tapahtuu.”

Anya Hindmarshin toteaa kumppanuudesta: “Bothie on tosi hauska ja luova tapa viestiä. Kuvaan näytöksen valmistelun tilan rakentamisesta aina jännittävään kulissien takaiseen valmistautumiseen. Odotan innolla uuden Nokia 8:n bothie-kuvauksen tarjomia mahdollisuuksia.”

Lisätiedot: HMD Press Office: press@hmdglobal.com

HMD Global on Nokia-puhelinten ja -tablettien uusi koti, jonka pääkonttori on Espoossa. HMD muotoilee ja markkinoi älypuhelin- ja peruspuhelinvalikoimaa, joka on kohdennettu useille eri kuluttajaryhmille ja joka tarjoaa puhelimia useissa eri hintakategorioissa. Innovointiin ja korkeaan laatuun sitoutunut HMD Global Oy on Nokia-puhelinten ja -tablettien lisensoija yksinoikeudella. www.hmdglobal.com

HMD Global keräsi 100 miljoonan dollarin rahoituksen kiihdyttääkseen seuraavaa kasvuvaihettaan21.5.2018 12:10Tiedote

Espoo, 21.5.2018 - Suomalainen startup HMD Global – Nokia-puhelinten uusi koti – on kerännyt eri sijoittajilta 100 miljoonan dollarin lisärahoituksen. Rahoituksella kasvatetaan HMD Globalin liiketoimintaa ja rahoitetaan yrityksen kasvua sen toisena toimintavuonna. Rahoituskierrosta johti Genevessä sijaitseva Ginko Adventures, joka on osa Alpha Ginko Ltd:tä, ja kierrokseen osallistuivat DMJ Asia Investment Opportunity Limited ja FIH Mobile Ltd:n tytäryhtiö Wonderful Stars Pte. Ltd.

Nokia 8 Siroccon ennakkomyynti alkaa tänään klo 12 Elisalla ja DNA:lla. Nokia 8 Sirocco, Nokia 7 plus ja uusi Nokia 6 tulevat myyntiin Suomessa 19.4.26.3.2018 11:45Tiedote

Helmikuun lopussa esitellyt Nokia 8 Sirocco, Nokia 7 Plus sekä uusi Nokia 6 edustavat Nokia-puhelimille tyypillistä viimeisteltyä laatua, kestävyyttä ja luotettavuutta. Ne tulevat myyntiin Suomessa 19.4., ja niiden ennakkomyynti alkaa tänään. Nokia 8 Siroccon suositeltu vähittäismyyntihinta on 749 euroa, Nokia 7 plussan 399 euroa ja Nokia 6:n 299 euroa.