Suunnittelija Anya Hindmarch kuvaa Lontoon muotiviikon Nokia 8:lla – tarjoaa fashionistoille mahdollisuuden päästä eturiviin ja kurkistaa kulissien taakse

Anya Hindmarch käyttää Nokia 8:n kaksipuolista kuvausmahdollisuutta ja näyttää bothie-kuvauksella hetket ennen AW17-näytöstään ja sen aikana.

Nokia-puhelinten uusi koti, HMD Global tekee yhteistyötä brittiläisen muotisuunnittelijan Anya Hindmarchin kanssa ja tarjoaa uusimmista trendeistä kiinnostuneille pääsyn Lontoon muotiviikolle niin kulisseihin kuin eturiviin – uudella Nokia 8:lla kuvattuna. Nokia 8:lla kuvaavat sekä Anya itse että osa 17.9. järjestettävän näytöksen yleisöstä.

Nokia 8:n kaksipuoleinen kuvausteknologia mahdollistaa etu- ja takakameran kuvan näyttämisen yhtä aikaa jaetussa näytössä. Nokia 8:ssa on ensimmäisenä maailmassa kaksipuoleinen videokuvaus, jonka voi streamata suoraan kamerasovelluksesta sosiaaliseen median kanaviin, Facebookiin ja YouTubeen. Kuvat ja videot näyttävät nyt tarinan molemmat puolet, ja Anyan näytöksen vieraat voivat bothie-kuvausta käyttäen näyttää reaktionsa hänen uuteen kokoelmaansa.

Sarka Baron, HMD Globalin Länsi-Euroopan markkinointijohtaja, kertoo yhteistyöstä:
”Anya on tunnettu luovuudestaan, ja Nokia 8 sopii loistavasti hänen muotishownsa jännittävien hetkien jakamiseen. Näytöksen yleisö voi näyttää Anyan uskomattoman kokoelman ja reaaliaikaiset reaktionsa kaksipuolista kuvausta hyödyntämällä. Meistä on upeaa, että Anya näyttää ensimmäistä kertaa Nokia 8:lla, kuinka hän valmistautuu näytökseen. Näin fanit kaikkialla maailmassa näkevät suunnittelijan perspektiivistä, mitä Lontoon muotiviikkojen taustalla tapahtuu.”

Anya Hindmarshin toteaa kumppanuudesta: “Bothie on tosi hauska ja luova tapa viestiä. Kuvaan näytöksen valmistelun tilan rakentamisesta aina jännittävään kulissien takaiseen valmistautumiseen. Odotan innolla uuden Nokia 8:n bothie-kuvauksen tarjomia mahdollisuuksia.”

Lisätiedot: HMD Press Office: press@hmdglobal.com

HMD Global on Nokia-puhelinten ja -tablettien uusi koti, jonka pääkonttori on Espoossa. HMD muotoilee ja markkinoi älypuhelin- ja peruspuhelinvalikoimaa, joka on kohdennettu useille eri kuluttajaryhmille ja joka tarjoaa puhelimia useissa eri hintakategorioissa. Innovointiin ja korkeaan laatuun sitoutunut HMD Global Oy on Nokia-puhelinten ja -tablettien lisensoija yksinoikeudella. www.hmdglobal.com