Booky.fi Oy

Suvi Laukkanen on nimitetty Booky.fi:n markkinointikoordinaattoriksi

Suvi Laukkanen on nimitetty Booky.fi:n markkinointikoordinaattoriksi. Laukkanen vastaa tehtävässään Booky.fi-verkkokirjakaupan kampanjoista ja niiden toteutuksesta sekä sosiaalisen median sisällöistä. Lisäksi hän osallistuu myös konsernin muun markkinoinnin tehtäviin.
Suvi Laukkanen, kuva: Janne Westerlund, 624.fi

– Olen iloinen päästessäni työskentelemään alati kehittyvän ja kasvavan verkkokirjakaupan parissa. Kirja-ala on mielenkiintoinen työympäristö. Digitalisuuden kasvaessa ja hektisen elämäntahdinkin haastaessa lukuharrastusta on hienoa huomata myös, miten fyysinen kirja on edelleen lähellä monen lukijan sydäntä, kiittää Laukkanen.

Laukkanen on koulutukseltaan mediatekniikan insinööri. Hän on työskennellyt Booky Groupin yhtiöiden palveluksessa vuodesta 2017 alkaen, vastuullaan muun muassa kirjakustantamo Avaimen sosiaalinen media ja sen kampanjat.

Booky.fi Oy on laajan valikoiman verkkokirjakauppa. Yritys tuottaa myös konsernin tukipalvelut. Booky.fi on osa Booky Groupia, johon kuuluvat logistiikan palveluita tuottava Porvoon Kirjakeskus Oy, kirjastomateriaalien ja -palveluiden toimittaja sekä peruskoulujen oppimateriaalien välittäjä Suomen kirjastopalvelu Oy ja nuottikauppa Ostinato Oy.

Lisätiedot

Booky.fi Oy, myyntijohtaja Heini Pennanen, heini.pennanen@booky.fi, puh. 050 354 8280
Booky Group, viestintäjohtaja Vilja Perttola, vilja.perttola@bookygroup.fi, puh. 040 755 3319
www.booky.fi

Suvi Laukkanen, kuva: Janne Westerlund, 624.fi

Booky.fi Oy
Työpajankatu 13 A, 5. krs

0407553319https://www.booky.fi/

Booky.fi Oy on suomalainen perheyritys. Verkkokirjakaupan valikoimaan kuuluvat kaikki kotimaiset ja noin 15 miljoonaa ulkomaista kirjaa, elokuvia, pelejä, musiikkia sekä toimistotarvikkeita. Perinteisten kirjakauppatuotteiden lisäksi Booky tarjoaa myös logistiikan ja verkkokaupan palveluita. Booky.fi on osa Booky Groupia, johon kuuluu myös Suomen kirjastopalvelu Oy ja Porvoon Kirjakeskus Oy.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Booky.fi Oy