Suvi Tikkanen uutena jäsenenä Keskimaan hallitukseen

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvoston kokouksessa 17.12.2020 valittiin hallitus vuodelle 2021. Uutena hallituksen jäsenenä aloittaa markkinointijohtaja Suvi Tikkanen, Paytrail Oyj. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Sami Kettunen.

Uutena Keskimaan hallituksen jäsenenä aloittaa Suvi Tikkanen.

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan 17.12.2020 hallituksen jäseniksi vuodeksi 2021:

Lamberg Juha-Antti, professori
Tikkanen Suvi, markkinointijohtaja
Uotinen Markku, toimitusjohtaja
Äänismaa Pekka, johtaja

Keskimaan hallituksen puheenjohtajana toimii Osuuskauppa Keskimaan sääntöjen mukaisesti toimitusjohtaja Antti Määttä. Keskimaan hallituksen sihteerinä jatkaa talousjohtaja Niko Toivanen.

Sari Harvia-Jyllinmaan jättäessä paikkansa Keskimaan hallituksessa 16 vuoden jälkeen uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Suvi Tikkanen Jyväskylästä. Tikkanen on Suomen suurimman verkkomaksamiseen erikoistuneen yrityksen Paytrail Oyj:n markkinointijohtaja.

− Suuret kiitokset Sari Harvia-Jyllinmaalle pitkästä ja merkittävästä urasta Keskimaan hallituksessa, Keskimaan hallituksen puheenjohtaja Antti Määttä kiittelee.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana vuonna 2021 jatkaa toimitusjohtaja Sami Kettunen Jyväskylästä ja hallintoneuvoston varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Maria Hanho Keuruulta.

Uutena Keskimaan hallituksen jäsenenä aloittaa Suvi Tikkanen.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 632 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 133 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan vuoden esihenkilöt palkittiin17.6.2022 09:30:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 esihenkilöt on palkittu. Vuoden 2021 esihenkilöt palkittiin Keskimaan arvojen mukaisesti, palkittavia oli tällä kertaa neljä. Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 palkitut esihenkilöt ovat marketpäällikkö Katja Hyötyläinen S-market Äänekoskelta, hotellipäällikkö Kirsi Tarkkanen Solo Sokos Hotel Paviljongista, marketpäällikkö Minna Varjoranta S-market Keuruulta sekä ravintolapäällikkö Paula Janhonen ravintola VENN ja Green EGG.

Keskimaan Ilo auttaa Keski-Suomea -hyväntekeväisyyslahjoitus toteutetaan viidennen kerran – kohderyhmänä keskisuomalaiset nuoret20.5.2022 09:00:05 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo viidennen kerran Ilo auttaa Keski-Suomea -hyväntekeväisyyslahjoituksen, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Lahjoituksen kokonaissumma vastaa Keskimaan asiakasomistajien määrää, ollen yhteensä 135 899 euroa eli euron jokaista asiakasomistajaa kohden.