Suvi Tikkanen uutena jäsenenä Keskimaan hallitukseen

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvoston kokouksessa 17.12.2020 valittiin hallitus vuodelle 2021. Uutena hallituksen jäsenenä aloittaa markkinointijohtaja Suvi Tikkanen, Paytrail Oyj. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Sami Kettunen.

Uutena Keskimaan hallituksen jäsenenä aloittaa Suvi Tikkanen.

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan 17.12.2020 hallituksen jäseniksi vuodeksi 2021:

Lamberg Juha-Antti, professori
Tikkanen Suvi, markkinointijohtaja
Uotinen Markku, toimitusjohtaja
Äänismaa Pekka, johtaja

Keskimaan hallituksen puheenjohtajana toimii Osuuskauppa Keskimaan sääntöjen mukaisesti toimitusjohtaja Antti Määttä. Keskimaan hallituksen sihteerinä jatkaa talousjohtaja Niko Toivanen.

Sari Harvia-Jyllinmaan jättäessä paikkansa Keskimaan hallituksessa 16 vuoden jälkeen uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Suvi Tikkanen Jyväskylästä. Tikkanen on Suomen suurimman verkkomaksamiseen erikoistuneen yrityksen Paytrail Oyj:n markkinointijohtaja.

− Suuret kiitokset Sari Harvia-Jyllinmaalle pitkästä ja merkittävästä urasta Keskimaan hallituksessa, Keskimaan hallituksen puheenjohtaja Antti Määttä kiittelee.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana vuonna 2021 jatkaa toimitusjohtaja Sami Kettunen Jyväskylästä ja hallintoneuvoston varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Maria Hanho Keuruulta.

Uutena Keskimaan hallituksen jäsenenä aloittaa Suvi Tikkanen.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 632 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 133 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Saunaravintolan rakentaminen on alkanut Jyväskylän satamassa – nimikilpailu uudelle rakennukselle on käynnissä6.7.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on aloittanut uuden saunaravintolan rakennustyöt Jyväskylän sataman kärjessä. Saunaravintolarakennuksen tiloihin rakennetaan uniikki ravintola, kokous- ja juhlatiloja sekä saunamaailmaa. Rakennustöiden edetessä Keskimaa on käynnistänyt sataman kärkeen rakentuvalle kohteelle nimikilpailun, jossa kerätään nimiehdotuksia uudelle saunaravintolarakennukselle. Saunaravintola avataan yleisölle alkukesällä 2022. Hanke on merkittävä kehitysaskel Jyväskylän ja Keski-Suomen matkailulle.

Keskimaa yhteistyökumppaniksi Uuraisten elinvoimahankkeessa17.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa ja Uuraisten kunta ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Uuraisten elinvoimahankkeesta. Uuraisten kunta on hakenut yhteistyökumppania, jonka kanssa Uuraisten keskustaan käynnistetään kaavoitus uuden liikekiinteistön rakentamiseksi. Keskimaan suunnitelmissa on rakentaa alueelle uusi päivittäistavarakauppa sekä ABC-polttoaineiden kylmäasema. Alustavan suunnitelman mukaisesti kohde valmistuu syksyllä 2023.