Syö hyvää, tee hyvää.

Tänä vuonna Fafa's tukee naisia lahjoittamalla naistenpäivänä 8.3. tehtyjen fafas.fi-verkkokauppaostosten koko tuoton Plan International Suomelle tyttöjen koulutusta ja tasa-arvoa edistävään työhön.

Meille on tärkeää tehdä yrityksenä asioita ja tekoja jotka luovat yhteistä hyvää. Asioita jotka tekevät maailmasta ja yhteiskunnasta hitusen parempia. Se kuuluu Fafa’s:in perusarvoihin. Me luomme hyvää ruokaa, mutta haluamme luoda myös hyvää ympäristöömme, kertoo Fafa's:in toimitusjohtaja Ville Myllyniemi.

Tyttöjen koulutus on yksi parhaimmista keinoista vähentää köyhyyttä. Koulutuksen kautta tytöt oppivat tuntemaan oikeutensa ja myös toimimaan niiden toteuttamiseksi.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:in toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot.

Fafa's on 100% hiilineutraali. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Fafa’s Replugged @Lerin Paja: Kuunnellaan hyvää, tehdään hyvää13.4.2021 15:52:59 EEST | Tiedote

Ihminen tarvitsee sekä ruumiin- että hengenravintoa, varsinkin vaikeampina aikoina. Olemme joutuneet elämään ilman elävää musiikkia ja muuta kulttuuria jo liian pitkään. Mutta tätä tuskaa ei voi verrata esiintyvien taiteilijoiden kärsimykseen. Siksi Fafa’s käynnistää Replugged-digikonsertit yhdessä Lerin pajan kanssa torstaisin kello 19. Kun ns. lähikonsertteja ei voi järjestää, haluamme näyttää mallia, että etäkeikat voivat tarjota hengenravintoa meille kaikille, sekä töitä ja toimeentuloa taiteilijoille. Kulttuurialan työllistämistä 117 000 ihmisestä noin 40 prosenttia on määräaikaisessa suhteessa tai yrittäjiä. Heihin korona on iskenyt koviten. Muusikoiden liitto arvioi, että lähes kaikki muusikot (96 %) ovat menettäneet työtilaisuuksia. Näyttelijäliiton mukaan pelkästään freelance-näyttelijät ovat menettäneet työtuloja jopa 40 miljoonaa euroa. “Me Fafa’silla pohdimme, miten voisimme auttaa kulttuurialaa. Sillä taiteella pitää voida elää. Samaan aikaan Leri Leskinen suunnitteli Leri