TACO BELL HAASTAA PERINTEISET KANANUGETIT CHICKEN NACHOILLA

Taco Bell on tunnettu innovaatiotuotteistaan, joita sen fanit rakastavat. Nyt Taco Bell tuo Suomeen täysin uuden kanatuotteen, Chicken Nachon, joka haastaa perinteisen kananugetin.

Chicken Nachos

”Olemme todella innoissamme uudesta tuotteestamme. Chicken Nachot tulevat mullistamaan perinteiset kanatuotteet, kuten kananugetit. Uudenlainen muoto ja rapea juustoinen pinta tekevät Chicken Nachoista pettämättömän tuotteen pieneen nälkään”, kertoo Taco Bell Suomen ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Vaaleasta broilerinlihasta valmistettu Chicken Nacho on kuorrutettu rapealla, juustoisella ja hieman mausteisella pinnalla. Chicken Nachot tarjoillaan lämpimän juustokastikkeen kanssa, joka on epäilemättä täydellinen yhdistelmä.

Chicken Nachot ovat saatavilla 16.4.2018 alkaen Suomen Taco Bell -ravintoloista. Viisi kappaletta Chicken Nachoja ja juustodippi maksavat 2,50 €. Jos pelkät nachot eivät riitä, on saatavilla myös Chicken Nachos Quesadilla, jossa pehmeä tortilla, rapeat Chicken Nachot, kolmen juuston sekoitus ja lempeä jalapeño-kastike luovat maistuvan yhdistelmän. Chicken Nachos Quesadilla maksaa 5,00 € ja ateriana 7,80 €.

Tuotteet saatavilla rajoitetun ajan.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja, Taco Bell Suomi, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Chicken Nachos

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2600 alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari- ja Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtumaravintolat. www.restel.fi

Rax Pizzabuffet avaa ravintolan kauppakeskus Duossa10.12.2020 09:00:00 EETTiedote

Rax Pizzabuffet avataan Tampereen Hervannassa sijaitsevassa kauppakeskus Duossa 11.3.2021. Rax Pizzabuffet sijaitsee kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa ja ravintolassa on 86 asiakaspaikkaa. Ravintolaan voi tulla kauppakeskuksesta tai oman sisäänkäynnin kautta Hervannan valtaväylän puolelta. Rax Pizzabuffet palvelee buffetilla ja Rax KotiBox -menulla. KotiBoxin tuotteet valmistetaan keittiössä tilauksesta ja annoksia kuljettaa kotiinkuljetuksella Wolt ja Foodora.