Taco Bell jakaa ilmaisia tacoja ja tuo suosikkituotteen Helsingin katukuvaan

Tänään jaettavien ilmaisten tacojen lisäksi Taco Bellin ”I See A Taco”-kampanja konkretisoituu Helsingin Tennispalatsin kaari-ikkunaan toteutuksena, jossa tacoa ei voi olla näkemättä.
Helsingin Tennispalatsin kaari-ikkunassa komeilee yli 30 metriä leveä taco.

Taco Bell aloitti viime viikolla globaalin ”I See A Taco” -kampanjan valjastamalla mediakseen maailman suurimman mainostaulun, kuun. Ihmiset ympäri maailmaa ovatkin heränneet huomaamaan yhtäläisyyden puolikuun ja Taco Bellin suosikkituotteen Crunchy Tacon välillä. Sen kunniaksi Taco Bell jakaa tänään, 4. toukokuuta, ilmaisia tacoja kaikille tacokuun loisteen bonganneille koodisanalla ”tacokuu”. Kun puoliympyrän on kerran huomannut muistuttavan tacon muotoa, on vaikea olla enää näkemättä tacoja joka puolella. Varsinkin Helsingin Tennispalatsin kaari-ikkunan osalta tämä on tehty vaikeaksi, sillä katukuvassa silmään pistää valtava, yli 30 metriä leveä tacon kuva.

”Haluamme levittää tacojen ilosanomaa monin tavoin. Tänään on loistava tilaisuus päästä tacojen makuun lunastamalla ilmaistuote ja koko loppuviikonkin tacoista pääsee nauttimaan kampanjahinnoin. Silmänruokaa tarjoamme näyttävässä muodossa Tennispalatsin ikkunatoteutuksen avulla. Aivan kuun kokoinen pinta tämä ei ole, mutta pysymme edelleen hyvin huomattavassa kokoluokassa”, hymyilee Alina Niemi, Taco Bell Suomen markkinointipäällikkö.

Taco Bell kannustaakin ihmisiä asettamaan kuvitteelliset tacolasit silmilleen ja jakamaan kuvan ympäristössä näkemästään tacomuodosta sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #iseeataco. Mikäli mielikuvitus ei lähde laukkaamaan vielä kaarisiltojen, auringonlaskujen tai omenalohkojenkaan ääressä, voi kilpailuun osallistua myös ottamalla kuvan Tennispalatsin jättitacosta. Kuvan jakaneiden kesken arvotaan tacot koko vuodeksi, joten voittajan ei tarvitse tyytyä pelkkään silmänruokaan. Kilpailu on käynnissä 31.5.2021 asti ja tarkemmat säännöt löytyvät www.tacobell.fi/iseeataco.

Alina Niemi, markkinointipäällikkö Taco Bell Suomi, +358 40 127 8899, alina.niemi@restel.fi

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Taco Bell Suomi, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Helsingin Tennispalatsin kaari-ikkunassa komeilee yli 30 metriä leveä taco.
Taco Bell valjasti mediakseen maailman suurimman mainostaulun, kuun.

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun asiakkaille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on jo lähes 500 ravintolaa miltei 30 maassa.

Restel on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.