Taco Bell laajenee kohti pohjoista – uusi ravintola aukeaa Ouluun

Taco Bell -pikaruokaravintolaketju tekee heinäkuussa uuden aluevaltauksen, kun ketju avaa ravintolan uudistettuun kauppakortteli Pekuriin Oulussa. Kyseessä on ketjun yhdestoista ravintola Suomessa ja samalla yksi maailman pohjoisimmista Taco Bell -ravintoloista.

Taco Bell -ravintola aukeaa Ouluun

Taco Bell jatkaa laajentumistaan pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, kun ketju avaa Oulun keskustaan uuden ravintolansa. Ravintolatila sijaitsee Pekurin kauppakorttelissa Kirkkokadun puolella. Uudessa ravintolassa on 71 asiakaspaikkaa ja kesäisin asiakkaiden on mahdollista nauttia annoksiaan myös terassilla. Ravintolakonseptia on päivitetty sisustuksen osalta ja Oulussa otetaan ensimmäisenä käyttöön uusi, raikkaampi sisätilojen ilme, joka korostaa entisestään kalifornialaista tunnelmaa.

”Asiakkaat ovat odottaneet Taco Bell -ravintolaa Ouluun jo pitkään ja nyt voimme iloksemme toiveen toteuttaa. Ja vieläpä loistavalla sijainnilla aivan Oulun paraatipaikalla Rotuaarilla”, iloitsee Taco Bell Suomen ketjujohtaja Sarita Lehtinen.

Suomen ensimmäinen Taco Bell -ravintola avattiin syksyllä 2017 Helsingin keskustaan. Siitä lähtien Taco Bell on valloittanut suomalaisten sydämiä jo 10 ravintolan voimin. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti. Tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet.

Nykyisessä tilanteessa Taco Bell haluaa panostaa etenkin asioimisen sujuvuuteen ja saavutettavuuteen. Tätä on toteutettu mobiilisovelluksen, itsepalvelukassojen ja kotiinkuljetuspalveluiden kautta. Uuteen ravintolaan tulee kolme itsepalvelukassaa ja tilaukset voi tehdä kätevästi myös ennakkoon Restis-sovelluksella. Kotiinkuljetuspalveluista sekä Wolt että Foodora otetaan käyttöön Oulun ravintolassa.

Samaan kortteliin aukeaa kesäkuussa myös Rax Pizzabuffet -ravintola. Rax palaa Oulun keskustaan usean vuoden tauon jälkeen ja palvelee asiakkaita buffetilla sekä Rax KotiBox -noutovalikoimalla. Molempien ravintoloiden rekrytointi käynnistyy pian.

Sarita Lehtinen, ketjujohtaja Taco Bell Suomi, +358 40 527 6899, sarita.lehtinen@restel.fi

Taco Bell -ravintola aukeaa Ouluun

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Rax Pizzabuffet avaa ravintolan kauppakeskus Duossa10.12.2020 09:00:00 EET | Tiedote

Rax Pizzabuffet avataan Tampereen Hervannassa sijaitsevassa kauppakeskus Duossa 11.3.2021. Rax Pizzabuffet sijaitsee kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa ja ravintolassa on 86 asiakaspaikkaa. Ravintolaan voi tulla kauppakeskuksesta tai oman sisäänkäynnin kautta Hervannan valtaväylän puolelta. Rax Pizzabuffet palvelee buffetilla ja Rax KotiBox -menulla. KotiBoxin tuotteet valmistetaan keittiössä tilauksesta ja annoksia kuljettaa kotiinkuljetuksella Wolt ja Foodora.