Tahto Group Oy

Tahto Groupin hallituksen puheenjohtajaksi Vainun Mikko Honkanen

Tahto Groupin hallituksen puheenjohtajaksi on valittu kesästä 2021 saakka hallituksen jäsenenä toiminut Mikko Honkanen.

Tahdon tavoitteena on jatkaa vastuullista kasvuaan ja Mikko tulee vahvistamaa yrityksen johtoa tuomalla erinomaisen kokemuksen kasvuyrittäjänä onnistumisesta.

Mikko Honkanen on yksi Vainun perustajista ja hallituksen puheenjohtaja. Vainu on suomalainen ohjelmistoyritys, joka on voittanut lukuisia kasvupalkintoja.

"Ensimmäinen asia, joka Tahdossa kiinnitti huomioni on erittäin korkea asiakaspysyvyys. Tavassa hoitaa asiakkaita on jotain poikkeuksellista. Tahdolla on erittäin hyvä lähtökohta kasvulle, koska käynnissä on maailmanlaajuinen nopea pilvisiirtymä ja se näkyy kysynnässä. Microsoftin teknologiaan pohjautuva palvelutarjoama on fiksusti rakennettu ja uskon, että oma taustani SaaS-liiketoiminnassa auttaa skaalautuvan kasvun pelikirjan viemisessä arkeen" kommentoi Honkanen.

”Mikon nerokkaat kysymykset ja kyky yksinkertaistaa isot tavoitteet konkreettisiksi toimenpiteiksi ovat tukeneet Tahtoa jo yli kahden vuoden ajan kasvun johtamisessa. Pääsemme tekemään tiiviisti töitä Mikon kanssa uuden kolmivuotisen strategiakauden hankkeiden toteuttamisessa. Tulemme jatkamaan palveluidemme kehittämistä asiakas keskiössä ja vahvistamaan edellytyksiä yhdessä onnistumiseen. Ensimmäisenä esimerkkinä tästä lanseerasimme vuodenvaihteessa yhtiömme ensimmäisen SaaS-tuotteen, MyDigiMapin, ja olemme saaneet palvelulle jo yli kymmenen asiakasta” kommentoi Tahto Groupin toimitusjohtaja ja perustaja Lasse Miettinen.

Lisätietoja aiheesta antaa:

Lasse Miettinen
‭+358 40 516 4717‬
lasse.miettinen@tahtogroup.fi

Tahto Group Oy
Rahakamarinportti 3 B

Tahto Group on uudistanut IT-kumppanin roolia PK-yrityksille ja järjestöille jo 10 vuoden ajan. Olemme kasvaneet asiakkaidemme kanssa yli 2,5 miljoonaa vaihtavaksi yritykseksi. Autamme asiakkaitamme hyödyntämään Microsoftin pilviratkaisuja, luomaan erinomaisen työntekijäkokemuksen jatkuvilla IT-palveluilla ja saavuttamaan digitalisaation hyödyt & tavoitteet johtamalla tietohallintoa, tietoturvaa ja hybridityötä. Suomalaiset PK-yritykset ja järjestöt tarvitsevat Tahtoa ja aiomme jatkaa uusiutumista ja kasvua, jotta voimme auttaa yhä useampaa asiakasta.