Tälläämö Linnanmaan avajaisia vietetään 20.5.

Osuuskauppa Arinan viides Tälläämö parturi-kampaamo avaa ovensa Linnanmaan Prisman yhteyteen torstaina 20.5.2021. Nyt avattava toimipiste täydentää jo toiminnassa olevia Tälläämö parturi-kampaamoja Oulun Limingantullissa, Kempeleen Zeppelinissä, Kemissä Kauppakeskus Coronassa ja Rovaniemen Prismakeskuksessa. Linnanmaan uudessa Tälläämössä laadukkaita ja monipuolisia parturi- ja kampaamopalveluita tarjoaa 15 uutta ja nykyistä arinalaista.

Palvelut saman katon alta

Linnanmaan Tälläämön avaus on toteutettu osana Prisma Linnanmaan uudistusta, jonka tavoitteena on kehittää Linnanmaalle entistä toimivampi ja laajempi palvelukokonaisuus Arinan omistajille. Prisman katon alta löytyy nyt avattavan Tälläämön lisäksi myös muun muassa Arinan Omistajapalvelu ja S-Pankki -palvelupiste, Presso, Pizza & Buffa, Hesburger ja Alko. Lisäksi Prisman kupeessa sijaitsee ABC-automaatti.

– Uudelle parturi-kampaamolle oli selkeä tilaus ja olen innoissani, että pääsemme haastavasta koronavuodesta huolimatta avaamaan uutta Tälläämöä. Ketju on löytänyt 9 olemassaolovuotensa aikana vankan asiakaskunnan omistajistamme ja heidän toiveisiinsa vastaamme tuomalla Tälläämön Linnanmaalle. Saman katon alta löytyvällä laajalla palvelutarjonnalla haluamme tuottaa omistajillemme etuja ja hyötyjä sekä myös näin tehdä Pohjois-Suomesta parempaa paikkaa elää, ryhmäpäällikkö Anu Junnikkala-Alho kertoo.

Kampaamokäynnin helppous, miellyttävä ympäristö ja palvelun laatu

Ammattitaitoisen henkilökunnan lisäksi onnistuneeseen palvelukokemukseen tähdätään avaralla ja rauhallisella kampaamomiljööllä, jolla halutaan tuottaa asiakkaille rentouttavia arjesta irtaantumisen hetkiä.

– Haluamme, että meille Tälläämöön on helppo tulla ja meillä on mukava olla. Palvelemme jokaisen asiakkaan ammattitaidolla aina konsultaatiosta ja erinomaisesta asiakaskokemuksesta seuraavaan varattuun aikaan saakka. Tyytyväinen asiakas on meille sydämen asia, toteaa Tälläämön ketjupäällikkö Annukka Wallius-Heikkinen.

– Olemme saaneet uuteen Tälläämöön upean yhdistelmän pitkänlinjan ammattilaisia ja nuoria osaajia. Tiimillä on loistava yhteishenki ja koko porukka puhaltaa yhteen hiileen. Omaa ammattitaitoa jaetaan työkavereille ja tietenkin asiakkaamme hyväksi. Tarjoamme laajan valikoiman erilaisia parturi- ja kampaamopalveluita ja meille pääsee asioimaan myös nopealla aikataululla, sillä ennalta varattavien aikojen lisäksi meillä on käytössä nonstop-palvelu eli asiakas voi tulla kysymään vapaata aikaa juuri silloin, kun hänelle itselleen sopii, kertoo Linnanmaan Tälläämön päällikkö Hanna Viitaluoma.

– Omistajamme pääsevät myös nauttimaan edullisemmista hinnoista, sillä S-Etukorttia käyttämällä kaikki palvelumme ovat edullisempia ja kerryttävät tietenkin myös Bonusta, Viitaluoma muistuttaa.

Monipuolisen palveluvalikoiman lisäksi Tälläämöön tulee myyntiin laaja valikoima laadukkaita kampaamotuotteita. Suosituimmat kampaamotuotteet löytyvät myös Prisman puolelta Tälläämö-hyllyistä, joista ne on helppo napata mukaan ruokaostoksien lomassa.

– Henkilökuntamme jalkautuu säännöllisesti myös Prisman puolelle auttamaan omistajia heille sopivien tuotteiden löytämisessä. Hiukset pysyvät hyvässä kunnossa pidempään, kun niiden hoitoon on valittu oikeat tuotteet, Viitaluoma vinkkaa.

ryhmäpäällikkö, tavaratalo- ja kauppakeskusjohtaja Anu Junnikkala-Alho, +358 40 709 2960, anu.junnikkala-alho@sok.fi

Tälläämö -ketjupäällikkö Annukka Wallius-Heikkinen, +358 44 788 5895, annukka.wallius-heikkinen@sok.fi

044 788 5899https://arina.fi

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistavat tasavertaisesti lähes 190 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. 3000 Arinalaista tarjoavat marketkaupan, liikennekaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita noin 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Arinan asiakasomistajat saavat palveluja käyttämällä hyötyjä keskimäärin noin 575 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Arinan vuoden 2023 parhaat työryhmät Iistä, Oulusta, Rovaniemeltä, Vaalasta ja Ylitorniolta - S-market Ylitornion Jani Kokkisesta Vuoden päällikkö17.4.2024 10:58:41 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arinan päälliköt kerääntyivät jälleen Leville valmennuspäiville. Tällä kertaa päällikköpäivillä käytiin läpi toimitusjohtajan katsauksen lisäksi muun muassa turvallisemman tilan periaatteita, tutustuttiin Arinan yrityskulttuuriselvityksen tuloksiin, osallistuttiin workshoppeihin eri teemoista ja käynnistettiin kaikkia päälliköitä koskeva Johtamisen muutosmatka. Tiivis reissu huipentui Arina-gaalaan, jossa palkittiin vuoden 2023 huippuonnistujia.