Tälläämö Linnanmaan avajaisia vietetään 20.5.

Osuuskauppa Arinan viides Tälläämö parturi-kampaamo avaa ovensa Linnanmaan Prisman yhteyteen torstaina 20.5.2021. Nyt avattava toimipiste täydentää jo toiminnassa olevia Tälläämö parturi-kampaamoja Oulun Limingantullissa, Kempeleen Zeppelinissä, Kemissä Kauppakeskus Coronassa ja Rovaniemen Prismakeskuksessa. Linnanmaan uudessa Tälläämössä laadukkaita ja monipuolisia parturi- ja kampaamopalveluita tarjoaa 15 uutta ja nykyistä arinalaista.

Palvelut saman katon alta

Linnanmaan Tälläämön avaus on toteutettu osana Prisma Linnanmaan uudistusta, jonka tavoitteena on kehittää Linnanmaalle entistä toimivampi ja laajempi palvelukokonaisuus Arinan omistajille. Prisman katon alta löytyy nyt avattavan Tälläämön lisäksi myös muun muassa Arinan Omistajapalvelu ja S-Pankki -palvelupiste, Presso, Pizza & Buffa, Hesburger ja Alko. Lisäksi Prisman kupeessa sijaitsee ABC-automaatti.

– Uudelle parturi-kampaamolle oli selkeä tilaus ja olen innoissani, että pääsemme haastavasta koronavuodesta huolimatta avaamaan uutta Tälläämöä. Ketju on löytänyt 9 olemassaolovuotensa aikana vankan asiakaskunnan omistajistamme ja heidän toiveisiinsa vastaamme tuomalla Tälläämön Linnanmaalle. Saman katon alta löytyvällä laajalla palvelutarjonnalla haluamme tuottaa omistajillemme etuja ja hyötyjä sekä myös näin tehdä Pohjois-Suomesta parempaa paikkaa elää, ryhmäpäällikkö Anu Junnikkala-Alho kertoo.

Kampaamokäynnin helppous, miellyttävä ympäristö ja palvelun laatu

Ammattitaitoisen henkilökunnan lisäksi onnistuneeseen palvelukokemukseen tähdätään avaralla ja rauhallisella kampaamomiljööllä, jolla halutaan tuottaa asiakkaille rentouttavia arjesta irtaantumisen hetkiä.

– Haluamme, että meille Tälläämöön on helppo tulla ja meillä on mukava olla. Palvelemme jokaisen asiakkaan ammattitaidolla aina konsultaatiosta ja erinomaisesta asiakaskokemuksesta seuraavaan varattuun aikaan saakka. Tyytyväinen asiakas on meille sydämen asia, toteaa Tälläämön ketjupäällikkö Annukka Wallius-Heikkinen.

– Olemme saaneet uuteen Tälläämöön upean yhdistelmän pitkänlinjan ammattilaisia ja nuoria osaajia. Tiimillä on loistava yhteishenki ja koko porukka puhaltaa yhteen hiileen. Omaa ammattitaitoa jaetaan työkavereille ja tietenkin asiakkaamme hyväksi. Tarjoamme laajan valikoiman erilaisia parturi- ja kampaamopalveluita ja meille pääsee asioimaan myös nopealla aikataululla, sillä ennalta varattavien aikojen lisäksi meillä on käytössä nonstop-palvelu eli asiakas voi tulla kysymään vapaata aikaa juuri silloin, kun hänelle itselleen sopii, kertoo Linnanmaan Tälläämön päällikkö Hanna Viitaluoma.

– Omistajamme pääsevät myös nauttimaan edullisemmista hinnoista, sillä S-Etukorttia käyttämällä kaikki palvelumme ovat edullisempia ja kerryttävät tietenkin myös Bonusta, Viitaluoma muistuttaa.

Monipuolisen palveluvalikoiman lisäksi Tälläämöön tulee myyntiin laaja valikoima laadukkaita kampaamotuotteita. Suosituimmat kampaamotuotteet löytyvät myös Prisman puolelta Tälläämö-hyllyistä, joista ne on helppo napata mukaan ruokaostoksien lomassa.

– Henkilökuntamme jalkautuu säännöllisesti myös Prisman puolelle auttamaan omistajia heille sopivien tuotteiden löytämisessä. Hiukset pysyvät hyvässä kunnossa pidempään, kun niiden hoitoon on valittu oikeat tuotteet, Viitaluoma vinkkaa.

ryhmäpäällikkö, tavaratalo- ja kauppakeskusjohtaja Anu Junnikkala-Alho, +358 40 709 2960, anu.junnikkala-alho@sok.fi

Tälläämö -ketjupäällikkö Annukka Wallius-Heikkinen, +358 44 788 5895, annukka.wallius-heikkinen@sok.fi

Osuuskauppa Arinan omistavat tasavertaisesti yli 174 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Yli 3000 Arinalaista tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita yli 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Break Sokos Hotel Leville myönnettiin Sustainable Travel Finland -merkki4.6.2021 15:15:27 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arinan Break Sokos Hotel Leville myönnettiin Sustainable Travel Finland -merkki toukokuun lopussa osoituksena kestävän matkailun eteen tehdystä arvokkaasta ja pitkäjänteisestä työstä. Visit Finlandin kehittämä ”Sustainable Travel Finland” -ohjelma auttaa suomalaisia matkailualan yrityksiä omaksumaan kestäviä ja vastuullisia käytäntöjä. STF-ohjelman läpäisseet ja kriteerit täyttäneet yritykset saavat Sustainable Travel Finland -tunnuksen ja heidän toimintaansa seurataan ja tarkastellaan säännöllisesti. STF-merkki auttaa kuluttajia vastuullisten matkailualan yritysten löytämisessä.

Prisma Linnanmaan uudistus loppusuoralla – laajentunut ruokatori avattiin perjantaina 14.5.14.5.2021 10:25:33 EEST | Tiedote

Viime vuoden marraskuussa käynnistyneen myymäläuudistuksen punaisena lankana on ollut rakentaa yhdessä entistä ehompi Prisma yhdessä omistajien kanssa. Omistajilta kerättyjen toiveiden tulokset ovat konkretisoitumassa ja uudistus on viimeistä silausta vaille valmis. Viimeisimpänä tänään perjantaina 14.5. avattu täysin uudistunut ruokatori. Koko uudistuksen valmistumista juhlitaan parin viikon kuluttua.

S-Chef -palkinto arinalaiselle neljättä kertaa peräkkäin – S-ravintolat palkitsi huippuosaajiaan16.4.2021 13:58:55 EEST | Tiedote

Rovaniemeläinen keittiömestari Sini Vähäkari palkittiin S-ryhmän ravintoloiden vuoden S-Chefinä. Lisäksi Amarillo Rovaniemi palkittiin ”Vuoden Amarillona” ja Grill It! Oulu jo kolmannen kerran peräkkäin ”Vuoden Grill It! -ravintolana”. S-ravintolat palkitsi ravintola-alan ammattilaisiaan jokavuotisessa gaalassa, jota juhlittiin tällä kertaa virtuaalisesti. Tänä vuonna palkintokriteereissä näkyi vahvasti tekijöiden saavutukset asiakastyytyväisyyden kasvun osalta. S-ravintoloiden asiakastyytyväisyys onkin kasvanut viimeisen vuoden aikana ennätyslukemiin.