Tam-Silk: Paola Suhonen ja Riikka Koskenohi hallitukseen. Juha Haapasaari nousee toimitusjohtajaksi.

Tam-Silkin Oy:n nykyinen toimitusjohtaja Tuomo Saarni jää sivuun yrityksen operatiivisesta toiminnasta. Saarni jatkaa yhtiön hallituksessa ja osakkaana. Tam-Silkin toimitusjohtajaksi nousee tehtaanjohtaja, DI, Juha Haapasaari.

”Olen erittäin innostunut aloittaessani Tam-Silkin toimitusjohtajana. Yritys kasvaa hyvää vauhtia ja osaava henkilökuntamme tekee johtamisesta helppoa ja motivoivaa. Kasvupotentiaali on hyvä niin lyhyellä kuin pitkällä aikavälillä”, sanoo Haapasaari.

Kasvun vuodet

”Tam-Silk on kasvanut vahvasti viimeiset 3 vuotta ja myös vuoden 2021 alku indikoi voimakasta kasvua kuluvalle vuodelle. Kotimaisten vaatteiden kysyntä jatkaa kasvua ja meillä on osaava henkilökunta. Sen vuoksi 3 vuoden intensiivisen työn jälkeen tuntuu sopivalta hetkeltä jäädä pois operatiivisesta toiminnasta”, sanoo Saarni.

Paola Suhonen ja Riikka Koskenohi hallitukseen

Uusina kasvoina Tam-Silkin hallitukseen liittyvät Paola Suhonen ja Riikka Koskenohi. Suhonen tunnetaan erityisesti vaatesuunnittelijana Ivana Helsinki -merkistä, jonka hän perusti siskonsa kanssa vuonna 1998. ”Kotimaisten vaatteiden kysyntä on nouseva trendi ja Tam-Silkin kiehtova historia tarjoaa meille myös hienon ponnahduslaudan tulevaan menestykseen”, iloitsee Suhonen.

Riikka Koskenohi tuo hallitukseen erityisesti talousosaamista. Hän toimii päätyönään joukkorahoitusalusta Invesdorin varatoimitusjohtajana. ”Liityn mielelläni mukaan kotimaisen kasvuyrityksen hallitukseen; meillä on paljon kasvun mahdollisuuksia tulevaisuudessa”, kommentoi Koskenohi.

Juha Haapasaari, toimitusjohtaja
puh. 050-462 0840