Tampere-talo palkittiin vuoden konserttisalina

Tampere-talo palkittiin Musiikki & Media -tapahtuman Industry Awards -gaalassa vuoden konserttisalina. Tampere-talossa perjantaina 8.10.2021 järjestetyssä musiikkialan tapahtumassa palkittiin kuluvan vuoden musiikki- ja media-alan menestyneitä tekijöitä.

Kuvassa kaikki vuoden 2021 Industry Awards -voittajat.

Tampere-talo sai vuoden 2021 konserttisalin palkinnon tunnuksena panostuksestaan tapahtumien turvallisuuteen sekä kyvystään kehittää sekä taloudellisesti että henkisesti uusia tapoja tuottaa tapahtumia. Tampere-talon laadukkaaseen toimintatapaan kuuluu olennaisesti myös tinkimätön ympäristövastuutyö. Tampere-talon lisäksi vuoden konserttisali -kategoriassa ehdolla olivat Suomen kansallisooppera ja -baletti, Savoy-teatteri, Helsingin Kulttuuritalo ja Logomo.

– Palkinnon myöntäminen Tampere-talolle on tunnustus koko yrityksellemme ja sen työntekijöille upeasta työstä näinä haastavina aikoina. Henkilökuntamme on venynyt upeasti sen eteen, että olemme onnistuneet luomaan turvallisia tapahtumia, konsertteja ja kohtaamisia tähän poikkeukselliseen aikaan. Yhteistyö kaikkien noin neljänkymmenen konserttisalin sekä musiikki- ja tapahtuma-alan ammattilaisen kanssa tekee työstämme todella palkitsevaa, kiittelee Tampere-talon toimitusjohtaja Paulina Ahokas.

Ehdotuksia musiikki- ja media-alan palkittavista kerättiin kesällä kaikille avoimella kyselyllä, jossa pyydettiin myös perusteluja ehdotuksille. Lopullisen ehdokasasettelun teki ammattilaisraati, ja voittajan äänestivät suomalaiset musiikki-, media- ja tapahtuma-alojen ammattilaiset.

Tampere-talon ohjelmapäällikkö Samppa Rinne oli ehdolla vuoden promoottori tai taiteellinen johtaja -kategoriassa. Tässä kategoriassa ehdolle valitut ovat luoneet monipuolisia ja kiinnostavia ohjelmakokonaisuuksia ja edistäneet omalla työllään turvallisten tapahtumien toteutumisesta.

Industry Awards -gaala on osa vuoden tärkeintä musiikki- ja media-alan Musiikki & Media -tapahtumaa.

Kuvassa kaikki vuoden 2021 Industry Awards -voittajat.

Tampere-talo Oy ja Taitokaari Oy avaavat Hämeenkadulle tarinallisen tapahtumaravintolan – tarjolla stand up -komiikkaa ja estradiviihdettä 1920-luvun hengessä27.10.2021 13:20:15 EEST | Tiedote

Tuulensuun talon klassinen elokuvateatteritila Tampereen Hämeenkadulla saa ensi keväänä uuden elämän Tuulensuun Palatsi -tapahtumaravintolana, jota Tampere-talo Oy alkaa operoida yhdessä tapahtumatoimisto Events Tampereen ja kiinteistösijoitusyhtiö Taitokaari Oy:n kanssa. Tampere-talo ilmoitti suunnitelmista keskiviikkona 27. lokakuuta Tuulensuun Palatsilla järjestetyssä lehdistö- ja kutsuvierastilaisuudessa.

Lumikuningatar: Kansainväliset tähdet Silja Dos Reis ja Felipe Montoya Kertun ja Kain rooleihin22.9.2021 11:00:00 EEST | Tiedote

H.C. Andersenin Lumikuningatar-tarinaan perustuvan jääshow’n rooleihin haki 300 kotimaista ja kansainvälistä esiintyjää. Tästä joukosta Kertun ja Kain rooleihin valittiin Kanadassa asuva suomalaistaustainen Silja Dos Reis sekä espanjalainen Felipe Montoya. Jääshow’n ensi-ilta nähdään tammikuussa UROS LIVE -areenalla Tampereella. Kansainvälinen suurtuotanto on ainutlaatuinen suomalaisen kulttuurin voimannäyte koronapandemiasta toipuvassa maailmassa. Tuotanto tekee hyväntekeväisyysyhteistyötä Icehearts ry:n kanssa ja mahdollistaa lasten vierailuja jääharjoituksiin. Kysynnän vuoksi jääshow’hun tulee myyntiin kaksi lisänäytöstä.