Tampere-talon julkisivuun Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mainosnäyttö

Tampere-talo Oy ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, jonka myötä Tampere-talon julkisivuun rakentuu uusi 180 m2 mainosnäyttö. Outshine vastaa näytön hankinnasta ja sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden näytön mainosmyyntiin.

Tampere-talo / Tampere Hall, kuva: Laura Vanzo

Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo tuoreesta sopimuksesta:

”Tampereella on tämän uutuuden myötä kolme Pohjoismaiden suurinta mainosnäyttöä – ja niitä kaikkia myy yksinoikeudella Outshine. Maailmanluokan näyttöjen tulo Suomen markkinaan on hieno asia koko toimialalle ja olen innoissani siitä, että kotimainen Outshine valittiin vastaamaan myös tästä projektista.”

Outshine vastaa myös Tampere-talon pääsisäänkäynnillä sijaitsevan näytön mainosmyynnistä ja nyt yhteistyö syventyy entisestään uuden näytön myötä. Tampere-talon liiketoimintajohtaja Mika Nevalainen iloitsee yhteistyön syventymisestä.

”Suurikokoinen mainosnäyttö sopii Tampere-talolle tapahtumien ja elämysten talona erinomaisesti. Haluamme Pohjoismaiden suurimpiin kuuluvan kongressi- ja konserttitalon olevan myös ulkopinnoiltaan elävä ja monipuolinen”, Nevalainen toteaa.

Mainosnäyttö sijaitsee Tampere-talon julkisivussa ja näkyy vilkkaan Kalevankadun suuntaan. Mainosmyynnin lisäksi näytössä kerrotaan Tampere-talon tulevista tapahtumista.

Sopimus astuu voimaan heti ja näytön arvioitu asennusaikataulu on helmi-maaliskuun 2022 vaihde. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Tampere-talo / Tampere Hall, kuva: Laura Vanzo

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa. Visiomme on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija ja isoista digitaalisista mainosnäytöistä koostuva verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti ympäri Suomea.

Tampere-talo on ohjelmistoltaan, tapahtumiltaan ja kävijämäärältään Suomen suurin ja monipuolisin kulttuuri- ja kongressikeskus ja tapahtumayhtiö. Toimimme myös promoottorina tuottamalla tapahtumia ja konsertteja talon ulkopuolella, ja Events Tampere. Tampere-talossa toimivat lisäksi täysimittainen sinfoniaorkesteri Tampere Filharmonia, à la carte -ravintola Tuhto ja maailman ainoa Muumimuseo. Talon yhteydessä palvelee Suomen ensimmäinen Courtyard by Marriott -hotelli.

Teatterikesä tuo Tampere-taloon tulevaisuuden ilman tunteita – myös syksyn ohjelmistossa uusia avauksia24.5.2022 11:01:23 EEST | Tiedote

Tampere-talon ja Tampereen Teatterikesän pitkä yhteistyö saa jatkoa, kun elokuussa Tampereelle levittyvä teatterifestivaali tuo Ison salin lavalle espanjalaisen La Veronal -tanssiryhmän visionäärisen dystopiakuvauksen ihmiskunnan tulevaisuudesta ilman tunteita. Heinäkuussa Tampere-talossa on mahdollista matkata kaukaiseen galaksiin Tähtien sota -keräilyesineitä esittelevässä Unofficial Galaxies -näyttelyssä ja 1970-luvun Vietnamista nykypäivän Ukrainaan Rauli Virtasen dokumentaarisessa valokuvanäyttelyssä. Tampere-talo on julkaissut myös lisää syksyn uutuusohjelmistoa, joka sisältää suosikkeja niin klassisen kuin kevyen musiikin sekä show & dinner -teatterin ystäville.

Rakastettu Tove-festivaali saapuu joulukuussa Tampere-taloon20.5.2022 10:00:00 EEST | Tiedote

Aikaisemmin Tukholmassa ja Helsingissä suuren suosion saanut Tove-festivaali saapuu Tampere-taloon ja Muumimuseoon perjantaina 2. joulukuuta 2022. Taiteilija ja kirjailija Tove Janssonia juhlistava tapahtuma kerää yhteen arvostettuja suomalaisia kulttuuri- ja ajankohtaisvaikuttajia, joita kaikkia yhdistää rakkaus Janssonin monipuolista tuotantoa kohtaan. Tapahtuman juontaa näyttelijä Christoffer Strandberg, ja vieraina tavataan muiden muassa pääministeri Sanna Marin, toimittaja Sean Ricks sekä säveltäjä ja muusikko Lauri Porra. Festivaalin liput tulevat myyntiin tiistaina 24. toukokuuta.

Tampere-talon syksyn ohjelmistossa Toto, Radion sinfoniaorkesteri, Sorsaklubin paluu, kauhua Tuulensuun Palatsissa ja paljon muuta6.5.2022 11:32:55 EEST | Tiedote

Tampere-talo on julkaissut yli 30 uutta konserttia ja tapahtumaa tulevalle syksylle. Ohjelmistossa nähdään jälleen monipuolinen kattaus musiikkia ja kulttuuritapahtumia eri genreistä, ja lisää julkaistaan myöhemmin keväällä. Vauhdikkaan syksyn käynnistävät elokuussa Sorsapuistossa esiintyvä amerikkalaisyhtye Toto sekä Radion sinfoniaorkesterin odotettu konserttivierailu.

Tampere Hall’s summer exhibition to showcase costumes, props, and rare toys from the Star Wars fan world4.5.2022 12:45:52 EEST | Tiedote

Tampere Hall’s summer exhibition will showcase Star Wars memorabilia, props, costumes, and rare toys from one of the largest fan collections in the world. First time in Finland, the Unofficial Galaxies private collection is on display at Tampere Hall’s Park Hall from the 1st to the 31st of July in 2022. Ticket sales for the exhibition will begin later in May.

Tampere-talon kesänäyttelyssä Tähtien sota -fanimaailmasta tuttuja pukuja, rekvisiittaa ja harvinaisia lelufiguureja4.5.2022 10:00:14 EEST | Tiedote

Tampere-talon kesänäyttelyssä pääsee tutustumaan Tähtien sota -fanimaailmasta tuttuihin keräilyesineisiin, rekvisiittaan, pukuihin ja harvinaisiin lelufiguureihin. Ensimmäistä kertaa Suomessa nähtävä Unofficial Galaxies on yksi maailman suurimmista yksityisistä Tähtien sota -kokoelmista. Näyttely on esillä Tampere-talon Sorsapuistosalissa 1.–31.7.2022, ja sen lipunmyynti käynnistyy myöhemmin toukokuussa.