Outshine

Tampere-talon julkisivuun Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mainosnäyttö

Tampere-talo Oy ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, jonka myötä Tampere-talon julkisivuun rakentuu uusi 180m2 mainosnäyttö. Outshine vastaa näytön hankinnasta ja sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden näytön mainosmyyntiin. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo tuoreesta sopimuksesta:

”Tampereella on tämän uutuuden myötä kolme Pohjoismaiden suurinta mainosnäyttöä – ja niitä kaikkia myy yksinoikeudella Outshine. Maailmanluokan näyttöjen tulo Suomen markkinaan on hieno asia koko toimialalle ja olen innoissani siitä, että kotimainen Outshine valittiin vastaamaan myös tästä projektista.”

Outshine vastaa myös Tampere-talon pääsisäänkäynnillä sijaitsevan näytön mainosmyynnistä ja nyt yhteistyö syventyy entisestään uuden näytön myötä. Tampere-talon liiketoimintajohtaja Mika Nevalainen iloitsee yhteistyön syventymisestä:

”Suurikokoinen mainosnäyttö sopii Tampere-talolle tapahtumien ja elämysten talona erinomaisesti. Haluamme Pohjoismaiden suurimpiin kuuluvan kongressi- ja konserttitalon olevan myös ulkopinnoiltaan elävä ja monipuolinen”, Nevalainen toteaa.

Mainosnäyttö sijaitsee Tampere-talon julkisivussa ja näkyy vilkkaan Kalevankadun suuntaan. Mainosmyynnin lisäksi näytössä kerrotaan Tampere-talon tulevista tapahtumista.

Sopimus astuu voimaan heti ja näytön arvioitu asennusaikataulu on helmi-maaliskuun 2022 vaihde. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Outshine
Kaivokatu 1

Outshine on suomalainen palveluyhtiö, jonka toiminnan sydän on digitaalinen näyttöteknologia. Meitä inspiroivat nopeat tulokset, joita voimme digitaalisilla näytöillä asiakkaillemme toimittaa. Visiomme on olla maailman innovatiivisin ja asiakaskeskeisin ulkomainostoimija ja isoista digitaalisista mainosnäytöistä koostuva verkostomme tavoittaa valtakunnallisesti ympäri Suomea.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Outshine