Tampereen Sokos Herkusta nyt Itsudemon suositut sushit ehkäpä keskustan huokeimmalla kilohinnalla

Tästä päivästä alkaen Itsudemon käsityönä valmistettavia susheja saa take awayna Hämeenkadun Sokos Herkusta 19,90 euron kilohintaan. Nigireistä, futomakeista ja muista tutuista suupaloista pääsee nauttimaan jatkossa maanantaista sunnuntaihin aina lounasajasta iltamyöhään.

Kuva: Itsudemo

Vaikka ensimmäinen Itsudemo avattiin Tampereelle 2017, ravintolan tarina sai alkunsa jo kauan ennen sitä. Konseptin perustajat, ystävykset Zepei Rao, Santao Wang ja Hao Fu, turhautuivat käydessään yhdessä sushilla: tilauksen saaminen kesti, ruoka oli kallista eikä tehnyt edes kylläiseksi. Harkinnan jälkeen kolmikko päätti perustaa oman huippuluokan sushibuffet-ravintolan, missä palvelu on ripeää, hintataso suopea ja sushit raaka-aineineen keskiössä. Sokos Herkun uuden take away -pisteen lisäksi Itsudemo-ravintoloita on Pirkanmaalla nykyisin kolme.

- Valitsimme kaikki mieluisan tehtävän: Zepei hallitsi sushien valmistamisen, Santao lämpimät aasialaiset ruoat ja minä markkinoinnin. Meille on tärkeää saada panostaa lähiruokaan ja vastuullisuuteen. Suosimme paikallisia raaka-aineita ja pakkaamme take away -annokset biohajoaviin rasioihin. Ylijäämäruoat toimitamme ResQ-sovelluksen kautta eteenpäin hyötykäyttöön. Sokos keskittyy henkilökohtaiseen palveluun ja luomutuotteisiin, jotka ovat myös meidän arvostamia asioita. Olemme onnellisia saadessamme tuoda sushit tavaratalon ja keskustan kiireisille asiakkaille, markkinointijohtaja Fu iloitsee.

Itsudemon take away -susheja saa Sokos Herkusta viikon jokaisena päivänä 19,90 euron kilohinnalla. Valikoima kattaa noin 14–18 erilaista sushia, jotka valmistetaan käsityönä paikan päällä tuoreeltaan.

- Haluamme olla Suomen herkullisin tavaratalo ja Itsudemo on meille tähän täydellinen kumppani. Sushien suosio on viime vuosina kiihtynyt ja asiakkaamme arvostavat entistä enemmän laadukasta mutta nopeaa ruokaa. Tarjonnassa on huomioitu erilaiset asiakasryhmät, kuten vegaanit, lapsiperheet ja erilaisista allergioista kärsivät, Pirkanmaan Osuuskaupan ryhmäpäällikkö Mikko Korpela kertoo.

Vappu vähän villimmällä menulla?

Sokos Herkun Itsudemo-valikoima on saatavilla tiistaista 30.4. alkaen, joten vappusushit ovat oiva vaihtoehto aurinkoiselle juhlapäivälle. Fu painottaa sushin olevan paitsi äärimmäisen maukas, myös näyttävä ja terveellinen vaihtoehto vappuvieraille tarjottavaksi.

- Keittiömestarimme matkustavat usein Japaniin tutkimaan sushimaailman uusimpia trendejä ja nappaavat sieltä parhaimmat maut mukaansa. Ja ei sovi unohtaa, kuinka terveellisestä herkuttelusta on kyse: lohi on huikea omega-3-pommi eivätkä tuoreet kasvikset tai kuitua ja kalsiumia sisältävä merilevä jää kakkoseksi. Uutuutena käytämme välillä myös antioksidanttirikasta mustaa riisiä. Tervetuloa ostoksille – vaikkapa vappupiknikiä varten, Fu toivottaa.

Pirkanmaan Osuuskaupan ryhmäpäällikkö Mikko Korpela, mikko.korpela@sok.fi, 010 767 2597

Itsudemon perustaja ja markkinointijohtaja Hao Fu, info@itsudemo.fi, 044 362 3925

Kuva: Itsudemo

Juhannusviikolla avattavassa S-market Viialassa asiakasta odottavat pullantuoksu ja 2000 uutta tuotetta10.6.2019 07:06:00 EESTTiedote

Kalusteet kaipaavat jo uudistusta ja tilat ovat käyneet ahtaaksi 2006 avatussa S-market Viialassa, minkä vuoksi valikoimaakaan ei ole enää voitu laajentaa. Tähän on saatu muutos. 18.6. klo 8 avajaisiaan viettävä, uudistunut S-market Viiala on freesi kauppa, jossa asiointi sujuu kuin leikki. Asiakkaat pääsevät herkuttelemaan avajaisissa Kolmeasataa ensimmäistä asiakasta odottaa tuore Niemipellon riisihiivaleipä. Kahvikupposella ja kakulla pääsee herkuttelemaan klo 10–18. Soma-nalle viihdyttää perheen pienimpiä ja jakaa ilmapalloja klo 10–18 tasatunnein. Mikäli S-Etukorttia ei vielä löydy plakkarista, bonusneuvoja auttaa mielellään klo 10–16. Avajaistarjoukset ovat voimassa 18.–19.6. Yli 2000 uutta tuotetta, myös mökkiläiset huomioitu – Tilanpuute on kiusannut asiakkaita ja meitä, koska ei olla voitu laajentaa valikoimaa toivotulla tavalla. Nyt saadaan muutos, marketpäällikkö Jani Svensberg iloitsee. Asiakkaat tulevat kohtaaman herkullisen vastapaistetun pullan tuoksun, joka leijailee uu

”Tämän lähempää leipä ei voi tulla” – Fazer Leipomot Linnainmaan, Kangasalan, Koivistonkylän ja Nokian Prismoihin4.6.2019 08:30:00 EESTTiedote

Kalevan ja Lielahden lisäksi tuore leipä tuoksuu pian useammassa toimipaikassa, kun Pirkanmaan muut neljä Prismaa saavat kesän ja alkusyksyn aikana omat Fazer Myymäläleipomonsa. Vastavalmistetut leivät ja leivonnaiset syntyvät artesaanileipureiden käsityönä alusta loppuun joka päivä. Omalta myllyltä tulevat kotimaiset jauhot, taikinan pitkä patalepo sekä rohkea paisto takaavat rapean kuoren ja suussa sulavan sisustan.

Tampereen vanhin pubi sulkee ovensa kesäkuun lopulla16.5.2019 07:07:00 EESTTiedote

Tampereen vanhin, Pyynikintorin laidalla sijaitseva pubi Tuoppi on ollut samalla paikalla yli 50 vuotta. Viimeiset oluset lasketaan tuoppeihin 25.6.2019. – Tilan vuokrasopimus päättyy. Kiitämme asiakkaitamme hauskoista yhteisistä hetkistä, toimialajohtaja Anna Mari Koutroukides kertoo. Tuopin kuusi työntekijää työllistyvät muualle Pirkanmaan Osuuskauppaan. Valkoisten pöytäliinojen ravintolassa oli yksi paha puute Tuoppi aloitti aikanaan ruokaravintolana valkoisine pöytäliinoineen kaikkineen. Yksi paha puute Tuopissa kuitenkin ensimmäisinä vuosikymmeninä oli. – Rouvat kerran minulle muistelivat, miten olivat nautiskelleet käsilaukuistaan virvokkeita salaa vessassa, kun väkeviä juomia ei vielä myyty, ryhmäpäällikkö Marko Lehtinen nauraa. Väkeviä alkoholijuomia asiakkaat pääsivät tilaamaan vasta 90-luvun alussa. Tuopin äärellä ovat monet asiakkaat parantaneet maailmaa, jakaneet ilot ja surut, viettäneet aikaa yhdessä. – Oli ennen yhdeksää jo pitkä jono, portsari laski sitten vähitellen vä

Nokialaiset saavat kolmannen ABC:n – valtatiellä 12 liikkuvat pääsevät nyt kätevästi tankille2.5.2019 10:54:25 EESTTiedote

Sale Sorvan paikoitusalueelle Nokialle on nyt avattu uusi ABC-korttiautomaattiasema. Kaikki valtatie 12:lla liikkuvat pääsevät matkansa varrelta kätevästi tankille. – Enää sorvalaistenkaan ei tarvitse lähteä kauas tankille kerryttääkseen Bonusta. Samalla kauppareissulla tankataan ihmiset ja auto, myyntipäällikkö Timo Willandt iloitsee. Asemalta löytyy neljää erilaista polttonestettä: 95E10, 98E5, Smart diesel, Eko E85. Pirkanmaan Osuuskaupalla on nyt 11 Eko E85 -asemaa. – Ympäristöasiat huolettavat yhä useampaa asiakastamme. Eko E85 on suurimmaksi osaksi bioetanolia, jonka valmistukseen käytetään meidän kauppojemmekin hävikkileipää. Eko E85 vähentää autoilun fossiilisia hiilidioksidipäästöjä jopa 80 %, joten tankkaamallakin voi vaikuttaa, Willandt vinkkaa. Maailman helpoin tankkaustapa Mobiilitankkaus tekee tankkaamisesta maailman helpointa ja turvallisinta. Lataa ABC-mobiili, lisää S-Etukorttisi tiedot ja pääset tankkaamaan: 1. Aja ABC-asemalle ja avaa puhelimestasi ABC-mobiili. 2. So