Tänä jouluna pyöritetään lannetta! Katso hittilahjat lapsille ja aikuisille

Joko arvaat, mikä on tämän joulun suosikkilahja? Vinkki: se painaa 1,2 kilogrammaa.

Vuonna 2019 joulu ei tule ilman hulavannetta. Pyöritystreeni kehittää sekä vatsalihaksia että kehonhallintaa. Uudet hulavanteet eivät ole paketoijan painajaisia, sillä vanne löytyy kaupasta suorakulmion muotoisesta pakkauksesta. Kuntoilukäyttöön räätälöidyt hulavanteet nimittäin koostuvat useasta pienemmästä palasesta, jotka liitetään toisiinsa.

Prisman kodin ja viihteen valikoimajohtajan Ville Vahlan mukaan hulavanne on oiva joulun hittituote.

- Perinteisiin kuuluu syödä reilulla kädellä ja pyhien jälkeen vaa'alle hyppääminen pelottaa. Ruokailujen välissä voi nyt pyörittää vannetta ja kuluttaa heti ylimääräistä energiaa pois, Vahla perustelee.

- Joulun välipäivinä hulavanne tuo treenin lisäksi runsaasti hupia, kun jokainen harjoittaa lajia omalla tyylillään, hän lisää.

Kirjalahjojen kärjessä ovat Ilkka Remeksen Kremlin nyrkki, Tuomas Kyrön Eskorttia etsimässä, Mielensäpahoittaja, Sofi Oksasen Koirapuisto ja Jari Tervon LOIRI.

Reino- ja Aino-tossut tekevät jouluksi paluun kaupan valikoimiin. Finlaysonin omistukseen päätyneet ikoniset tossut ovat olleet suosittuja lahjoja joka joulu.

Tuorein muumimuki on nimeltään Tykkylumi, jonka piirroksessa talviuniltaan herännyt Muumipeikko ihastelee lumikuorman alla olevaa kuusta. Sekä olohuoneeseen että keittiöön sopiva Iittalan Kastehelmi-maljakko on ajattoman tyylikäs valinta.

Keittiötarvikkeista valurautainen blinipannu voi myös nousta joulun hitiksi.

Frozen 2 on lasten lahjatoiveiden kärjessä

Frozen-elokuva ilmestyi vuonna 2013. Prinsessan ja lumiukon seikkailu jäisessä satumaailmassa on sulattanut pikkulasten sydämet ja tuosta lähtien Frozen-lelut ovat olleet toivotuimpia lahjoja pukinkonttiin. Tänä jouluna ensi-iltansa saa elokuvan jatko-osa, joten Frozen 2 -tuotteet menevät kuin kuumille kiville. Etenkin vain Prismoista löytyvä laulava Elsa-nukke on todennäköisesti iso hitti.

Myös pörröiset Scruffaluvs-lelut löytyvät monelta joululahjalistalta.

Valikoimajohtaja Ville Vahla ennustaa, että Prisman Gaming-osastolla tulee niin ikään olemaan vilinää.

- Erilaiset äly- ja urheilukellot tulevat olemaan kysyttyjä tänäkin jouluna. Lisäksi pelaamisen valikoimat uusittiin Prisma Gamingin julkaisun yhteydessä, joten vaativallekin pelaajalle löytyy kattavat valikoimat hiiriä, näppäimistöjä ja muita pelaamisen tarvikkeita, Vahla kertoo.

Varmoja hittejä ovat PS4-pelikonsoli sekä pelit NHL20 ja Call of Duty: Modern Warfare. Samsungin 24-tuumainen Full HD -pelinäyttö löytyy myös monesta paketista.

Jos taas pelaa tietokonepelien sijaan mieluummin lautapelejä, niin kestosuosikkeja ovat klassikot kuten Afrikantähti. Pintansa pitävät myös Stigan jääkiekkopeli sekä Rubikin kuutio.

Prismat palvelevat laajoilla aukioloajoilla tänäkin jouluna ympäri Suomen. Aukioloajat tarkentuvat osuuskauppakohtaisesti lähempänä sesonkia.

Ville Vahla, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa 01 0768 0625, ville.vahla@sok.fi

Pietarin Sokos Hotellit tarjoavat korkeatasoista palvelua vaativalla markkinalla3.12.2019 08:30:00 EETTiedote

Pietarissa toimivat kolme Sokos Hotellia ovat menestyneet viime vuosina erittäin hyvin, vaikka toimintaympäristö on vaativa ja kilpailu kireää. Työntekijöidensä hyvinvointiin ja erinomaiseen asiakaspalveluun satsaavan OOO Sokotelin menestyminen on myös huomattu: viime viikolla paikallinen talouslehti valitsi toimitusjohtaja Petri Schaafin Pietarin sadan parhaan yritysjohtajan joukkoon.