Lihatukku Harri Tamminen Oy

Tänä kesänä grillataan isoja, jenkkityylisiä pihvejä

Laadukkaasta, kotimaisesta lihasta tunnettu Tamminen antaa tänä kesänä grilleille, mitä ne haluavat: Isoa, suomalaista lihaa suuren maailman meiningillä.
Tammisen naudan Ranch Entrecote Steak on täynnä makua. Tästä noin kilon painoisesta uutuudesta riittää useammallekin ruokailijalle.

Tammisen Wanted by Grill -kampanjan tuotteet ovat jenkkityyliin leikattua, suurta naudanlihaa ja erityisesti hampurilaisiin sopivaa pihvijauhelihaa. Viime kesän grillisuosikit naudan Tomahawk-kyljys ja Flank Steak saavat nyt rinnalleen Ranch Entrecote Steakin, Skirt Steakin ja Flat Iron Steakin.
- Pohjois-Amerikasta tutut lihapalat ovat nyt todella suosittuja maailmalla, ja me halusimme tuoda ne myös suomalaisten grilleihin. Näissä lihoissa on kokoa ja makua. Englanninkielisistä nimistään huolimatta Wanted-tuotteet on valmistettu täysin suomalaisesta lihasta, Tammisen myynti- ja markkinointijohtaja Tero Oinonen kertoo.

Kaikki Wanted-pihvilihat on mureutettu ja ne viimeistellään käsityönä Tammisen lihanleikkaamossa.
- Kokeneimmilla lihanleikkaajillamme on vuosikymmenten kokemus. Ammattitaitoisella viimeistelyllä ja lihan mureuttamisella varmistamme, että laadukas raaka-aine on parhaimmillaan juuri valmistushetkellä.

Oinonen uskoo, että grillaajat ottavat uutuudet innolla vastaan. Koska Wanted-tuotteet ovat monille ennestään tuntemattomia lihanpaloja, kaikkien tuotteiden valmistusvinkit ja reseptit on kerätty kampanjasivustolle. Reseptit on laatinut Vanajanlinnan keittiömestari Mika Jokela, joka esiintyy myös valmistusvinkkivideoissa.
- Laadukas naudanliha on resepteissä pääosassa, mutta sen rinnalle on mietitty maistuvat ja mutkattomat lisukkeet. Haluamme inspiroida asiakkaitamme grillien ääreen, ja näillä vinkeillä kuka tahansa onnistuu. Jos minulta kysytään, tästä tulee kaikkien aikojen grillikesä, myynti- ja markkinointijohtaja fiilistelee.

Tamminen ilahduttaa grillaajia tänä kesänä Wanted-tuotteiden lisäksi myös muilla uutuuksilla. Lihaisat porsaan Grilli Ribsit ja mausteiset Chorizo-raakamakkarat täydentävät herkullista valikoimaa.

Wanted by Grill -kampanjatuotteet:

Naudan Skirt Steak
100 % suomalaista naudanlihaa (kupeesta, luuton)
Grilliin tai pannulle. Suositellaan leikattavan vastasyyhyn ohuina viipaleina.
Sopii lämpimiin salaatteihin, alkuruokiin, pääruoaksi ruokaisan lisukkeen kanssa, toasteihin ja wrappeihin.

Naudan Tomahawk Steak
100 % suomalaista naudanlihaa (kyljestä, luullinen ulkofilee)
Grilliin tai pannulle. Suositellaan leikattavan vastasyyhyn ohuehkoina viipaleina.
Sopii pääruoaksi ruokaisan lisukkeen kanssa, esim. uuniperunan maukkaaksi täytteeksi. Myös majoneesipohjainen kastike sopii hyvin Tomahawkin kanssa.

Naudan Ranch Entrecote Steak
100 % suomalaista naudanlihaa (luullinen välikyljys, entrecote)
Sopii pääruoaksi ruokaisan lisukkeen kanssa esim. saksalaiseen perunasalaattiin tai caesarsalaattiin.

Naudan Flank Steak
100 % suomalaista naudanlihaa (kupeesta, luuton)
Grilliin tai pannulle. Suositellaan leikattavan vastasyyhyn ohuina viipaleina.
Sopii lämpimiin salaatteihin, alkuruokiin ja pääruoaksi ruokaisan lisukkeen kanssa. Lisukkeeksi sopii esim. chimuchurri-kastike ja paistetut uudet perunat.

Naudan Flat Iron Steak
100 % suomalaista naudanlihaa (lavasta, luuton)
Grilliin tai pannulle. Suositellaan leikattavan vastasyyhyn ohuina viipaleina.
Sopii lämpimiin salaatteihin, alkuruokiin, pääruoaksi ruokaisan lisukkeen kanssa, ohuina siivuina hampurilaisiin ja tortilloihin.

Naudan Pihvijauheliha
100 % suomalaista naudanlihaa. Uudella pakkausmuodolla parempi säilyvyys, riittoisa perhekoko (900 g).
Pihvinä grilliin tai pannulle. Paistettuna jauheliharuokiin yleisesti.
Sopii jauhelihasta valmistettuihin herkullisiin pihveihin, lihapulliin, murekkeeseen, kastikkeisiin ja keittoihin.

Tamminen
Myynti- ja markkinointijohtaja Tero Oinonen
tero.oinonen@tamminen.fi
www.tamminen.fi

Kuvat

Lataa
Skirt Steak on täydellinen grillattava. Mehevä naudanliha sopii esimerkiksi wrappeihin ja tortilloihin.
Lataa
Flank Steakistä saa ruokaisan aterian tarjoilemalla sen esimerkiksi panzanella-salaatin kanssa.

Lihatukku Harri Tamminen Oy

Lihatukku Harri Tamminen Oy aloitti toimintansa vuonna 1995. Tamminen tunnetaan käsityöhön pohjautuvasta laatulihasta. Valikoimamme on jaettu kolmeen tuoteperheeseen: Rotukarja, Luomu ja Tamminen. Päätoimipaikkamme sijaitsee Vantaalla.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Lihatukku Harri Tamminen Oy