Osuuskauppa KeskimaaOsuuskauppa Keskimaa

Tankkaustarinoiden uusi kausi käynnistyy tänään – mukana jälleen myös ABC Vaajakoski

ABC-ketjun henkilökunnan ja asiakkaiden arkeen päästiin tutustumaan pari vuotta sitten Tankkaustarinat-realitysarjan kautta. Yllättävät kohtaamiset ja tilanteet seurasivat toisiaan vilkkaiden liikennemyymälöiden vilskeessä. 14.6. käynnistyy Tankkaustarinoiden toinen tuotantokausi, ja nytkin mukana on jo edelliseltä kaudelta tuttu ABC Vaajakoski.

Vaajakosken ABC:lta ohjelmassa ovat mukana liikennemyymälätyöntekijät Anni, Annu ja Susanna, marketin palveluvastaava Pasi ja liikennemyymälätyöntekijä Erika. Kuva: Nelonen Media

Hyvän suosion saavuttaneiden Tankkaustarinoiden jatkoa oli suunnitteilla jo viime vuonna, mutta korona sotki nämäkin suunnitelmat. Tänä vuonna päästiin kuitenkin kuvaamaan, ja toinen tuotantokausi saatiin purkkiin juuri ennen maaliskuun ravintolarajoituksia. Tällä kertaa mukana on kaksi uutta liikennemyymälää, Lahden ABC Renkomäki ja ABC Varkaus, ja sarjassa jatkavat jo tutut ABC Lohja ja Osuuskauppa Keskimaan ABC Vaajakoski.

Sarja starttaa Nelosella maanantaina 14.6., ja sitä esitetään arki-iltaisin maanantaista torstaihin klo 20.30. Kaikki 20 jaksoa pyörähtävät läpi siis viiden viikon aikana heinäkuun puoliväliin mennessä.

ABC Vaajakoskelta sarjan päätähtinä esiintyvät liikennemyymälätyöntekijät Anni, Annu, Erika ja Susanna sekä marketin palveluvastaava Pasi. Kuvauksen Vaajakosken ABC:lla sujuivat ongelmitta ja positiivisessa hengessä, vaikka koronarajoituksista huolehdittiin samanaikaisesti. Henkilökunnalle kuvaukset olivat odotettu piristys korona-arjen keskellä.

− Henkilökunnalle Tankkaustarinat on ollut mielenkiintoinen kokemus, kun oman työn lomassa on päässyt seuraamaan, miten tällaista tosi-tv ohjelmaa tehdään. Myös asiakkaat ovat olleet kiinnostuneita ja jääneet hetkeksi seuraamaan kuvauksen tapahtumia. Onpahan asiakkaillakin ollut mahdollisuus osallistua kuvauksiin terveisten lähettämisen muodossa, toteaa ABC Vaajakosken liikennemyymäläpäällikkö Risto Hänninen.

Apsilla sarjan alkua odotetaan innolla ja jännityksellä. Etenkin sarjan päätähtinä esiintyneet työntekijät odottavat jo näkevänsä kuvausten lopputuloksen.

− On tosi mielenkiintoista nähdä mitä syntyy, kun kuvataan monta tuntia, joista tuotanto puristaa kohtaukset muutamiin minuutteihin, tiivistää ohjelmassa esiintyvä Pasi Kärkkäinen tunnelmia koko tiimin puolesta.

− Itse lähdin sarjan kuvauksiin mukaan seikkailumielellä, hakemaan uusia mielenkiintoisia kokemuksia. Onpahan tässä saatu muutamia nimikirjoituksiakin jakaa ensimmäisen Tankkaustarinat-kauden jälkeen, Pasi hymähtää.

Vuonna 2019 esitetyllä edellisellä Tankkaustarinat-kaudella oli yhteensä peräti 4,2 miljoonaa katsojaa.

Osuuskauppa Keskimaa, ABC Vaajakoski, Risto Hänninen, liikennemyymäläpäällikkö, 010 767 3065, risto.hanninen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Saunaravintolan rakentaminen on alkanut Jyväskylän satamassa – nimikilpailu uudelle rakennukselle on käynnissä6.7.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on aloittanut uuden saunaravintolan rakennustyöt Jyväskylän sataman kärjessä. Saunaravintolarakennuksen tiloihin rakennetaan uniikki ravintola, kokous- ja juhlatiloja sekä saunamaailmaa. Rakennustöiden edetessä Keskimaa on käynnistänyt sataman kärkeen rakentuvalle kohteelle nimikilpailun, jossa kerätään nimiehdotuksia uudelle saunaravintolarakennukselle. Saunaravintola avataan yleisölle alkukesällä 2022. Hanke on merkittävä kehitysaskel Jyväskylän ja Keski-Suomen matkailulle.

Keskimaa yhteistyökumppaniksi Uuraisten elinvoimahankkeessa17.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa ja Uuraisten kunta ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Uuraisten elinvoimahankkeesta. Uuraisten kunta on hakenut yhteistyökumppania, jonka kanssa Uuraisten keskustaan käynnistetään kaavoitus uuden liikekiinteistön rakentamiseksi. Keskimaan suunnitelmissa on rakentaa alueelle uusi päivittäistavarakauppa sekä ABC-polttoaineiden kylmäasema. Alustavan suunnitelman mukaisesti kohde valmistuu syksyllä 2023.