Tapio Kankaanpää jää eläkkeelle

Toimitusjohtaja Tapio Kankaanpää jää eläkkeelle kevättalvella 2022. Uuden toimitusjohtajan haku on käynnistetty ja valinta tullaan tekemään viimeistään alkuvuodesta 2022.

-          Matka PeeÄssässä alkoi elokuussa 1995, kun tulin toimialajohtajaksi. Siitä lähtien olen ollut johtoryhmän jäsen ja osallistunut hallitustyöskentelyyn. Vuodesta 2005 asti olen toiminut toimitusjohtajana ja mielestäni nyt on korkea aika vaihtaa osuuskaupan luotsia. Edessä on vielä monta työntäyteistä kuukautta, joiden aikana työ jatkuu normaalisti, toteaa toimitusjohtaja Tapio Kankaanpää.

Toimitusjohtajan hakua valmistelee PeeÄssän hallintoneuvoston nimeämisvaliokunta, jota johtaa hallintoneuvoston puheenjohtaja Mervi Vidgrén. Uuden toimitusjohtajan nimityksen tekee PeeÄssän hallintoneuvosto.

-          Uskon, että PeeÄssän toimitusjohtajan paikka kiinnostaa hakijoita. Toimitusjohtaja vastaa PeeÄssän liiketoiminnan kokonaisvaltaisesta johtamisesta. Olemme mielenkiintoinen palveluyritys, joka tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajille. Toimitusjohtajan tehtävä tarjoaa näköalapaikan Pohjois-Savon alueella ja koko S-ryhmässä, kertoo PeeÄssän hallintoneuvoston puheenjohtaja Mervi Vidgrén.

Rimmaamot Kuopion ja Varkauden Prismalle23.9.2021 08:39:11 EEST | Tiedote

Asiakasomistajien palvelutarjontaa laajennetaan lokakuun alussa, kun Osuuskauppa PeeÄssä avaa uudet Rimmaamo -nimiset parturi-kampaamot Kuopion ja Varkauden Prismoihin. - Hiusalan palveluita on asiakasomistajien paljon käyttämä ja meille toivoma palvelualue, johon haluamme tuottaa asiakasomistajille enemmän palvelua. Näillä yksiköillä vastaamme asiakasomistajien kysyntään ja ne täydentävät hyvin Sokoksen Hyvä Olon, Parturi-Kampaamo Rastin ja Varkauden Emotionin palveluita., kertoo toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen. Kampaamot tulevat toimimaan ilman ajanvarausta. Prismojen yhteyteen avattavissa parturi-kampaamoissa on helppo asioida kauppaostosten yhteydessä. - Rimmaamo on parturi-kampaamo, joka toimii ilman ajanvarausta. Kauppareissun yhteydessä voi poiketa vaikkapa leikkauttamaan hiukset, kestovärjäyttämään kulmat tai föönauttamaan sateen kasteleman tukan edustuskuntoon. Rimmaamossa keskitytään 15–45 minuuttia kestäviin palveluihin. Haluamme tarjota asiakkaillemme hetken rentoutusta

Ympäristöystävällinen ABC Carwash Kuopion Prismalle17.9.2021 09:28:42 EEST | Tiedote

Osuuskauppa PeeÄssä avaa lokakuun lopussa uuden ABC Carwashin Kuopion Prisman viereen. ABC Carwash Savilahdessa tulee olemaan kaksi pesukaistainen. Pesut soveltuvat henkilö- ja pakettiautoille, joiden korkeus on max. 2,80 m ja leveys max 2,50 m. ABC Carwash Savilahti tulee olemaan ehdoton oman alansa ympäristövastuullisuuden edelläkävijä. Pesu on ensimmäinen henkilö- ja pakettiautojen pesupiste Suomessa, jossa tämänkaltainen vedenkierrätysjärjestelmä on käytössä. Pesuun tulee Kärcher Oyn toimittamat vedenkierrätyslaitteistot, joiden ansiosta pesujen vedenkulutus voidaan minimoida. Vedenkierrätyslaitteiston ja bioreaktorin tuomia etuja ovat muun muassa 100% jäteveden puhdistus, jopa 98% vedenkierrätysaste,kierrätysveden hajuttomuus, kierrätysveden hyvä laatu,ja todellisen jäteveden laadun paraneminen hiilivetyjen ja raskasmetallien bioreaktorissa tapahtuvan neutraloinnin ansiosta. - Ympäristöystävällisyys on huomioitu myös sähkönkulutuksessa. Uudet pesukoneet saavat sähkönsä auringosta,