Tarunhohtoinen Atlantis-laattamallisto hehkuu aistikkuutta

Tarun mukaan salaperäinen Atlantis oli ennen mereen vajoamistaan paratiisimainen valtakunta, jonka arkkitehtuuriin ja paratiisimaiseen ilmapiiriin meren jumala Poseidonkin oli ihastunut. Atlantis-laattamallisto on kuin inspiraationsa lähde – tyylikäs ja eteerisen kaunis.
Lämpimään beigeen taittava Sand kuultaa meriveden pohjassa hehkuvan hienon hiekan tavoin.

Jokainen Atlantis-laatta on oma, yksilöllinen taideteoksensa. Neutraalit beigen ja hiekan sävyt elävät pinnoilla ja luovat kokonaisuudesta luonnollisen, mutta kuitenkin omaleimaisen.

Atlantis sopii laajan kokovariaationsa puolesta monenlaisiin tiloihin ja eri käyttötarkoituksiin. Näillä eläväpintaisilla laatoilla luot tiloja, joissa on ripaus mystiikkaa.

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä www.varisilma.fi, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Smoke on marmorimaisen harmaa, ilmentäen tuhkamaista, elävän pinnan tyylikkyyttä.

Sand taittaa lämpimään beigeen, kuultavan meriveden pohjassa hehkuvan hienon hiekan tavoin.

Kun rakastat kirkasta, mutta kuitenkin hillittyä pintaa, on vaaleana hohkaava kuu – Moon – sinun valintasi.

Lisää kuvia Värisilmän kuvapankista:
varisilma.emmi.fi

Valikoimapäällikkö Tiina Hakola
Puh. 0505723206
tiina.hakola@varisilma.fi

Kun rakastat kirkasta, mutta kuitenkin hillittyä pintaa, on vaaleana hohkaava kuu – Moon – sinun valintasi.
Tuhkanharmaa Smoke on eläväpintainen, tyylikäs laatta.