Valoo

Täyskuitu avasi valokuituliittymien ennakkomyynnin Meri-Lapissa

Valokuituyhtiö Täyskuitu on avannut valokuituverkon ennakkomyynnin Keminmaan, Tornion, Simon ja Kemin alueilla. Yhtiö jatkaa muualla Suomessa testattua toimintamalliaan ja tarjoaa valokuituliittymän ennakkotilaajille ilmaiseksi. Verkon rakentaminen aloitetaan jo kesällä 2022, jos tilaajia saadaan riittävästi.

Valokuituyhtiö Täyskuitu on avannut valokuituverkon ennakkomyynnin Keminmaan, Tornion, Simon ja Kemin alueilla. Yhtiö jatkaa muualla Suomessa toimivaksi testaamaansa toimintamallia ja tarjoaa valokuituliittymän nopeimmille ennakkotilaajille ilmaiseksi.

Verkko rakennetaan vain alueille, joista tulee riittävästi tilauksia. Mikäli kaikki sujuu suunnitellusti, päästään ensimmäisiä valokuituverkkoja rakentamaan jo kesällä 2022.

Täyskuidun toimitusjohtaja Tommi Linna: "Näemme Meri-Lapissa paljon potentiaalia. Uusi valokuituverkko tekee hyvää Perämeren seudun tietoliikenneinfrastruktuurille. Tavoittelemme pääsevämme rakennustöihin vielä tämän vuoden puolella."

Täyskuitu on kampanjoinut maksuttomilla valokuituliittymillä hiljattain mm. Kouvolassa, Kotkassa ja Lappeenrannassa. Kova kysyntä on vakuuttanut Linnan siitä, että toimintamallilla kannattaa jatkaa: "Päätimme lanseerata Etelä-Suomessa suuren suosion saaneen 0 €:n tarjouskampanjamme myös täällä, jotta saamme alueen mahdollisimman laajasti valokuituverkon piiriin. On edullisempaa sekä meille että asiakkaillemme, että vedämme kerralla kuidun mahdollisimman moneen kotiin."

Kemin kohdalla kyseessä on jo aiemmin aloitetun kampanjan uudelleenlanseeraus. Kaikki jo aikaisemmin liittymänsä tilanneet kemiläiset saavat sen samaan 0 € hintaan kuin uudetkin Täyskuidun asiakkaat.

Tommi Linna muistuttaa, että valokuituverkko rakennetaan vain, jos tilauksia riittää: "Rakennamme verkon vain asiakkaillemme, joten asiaa ei kannata jäädä hautomaan. Tätä edullisempaa valokuituyhteyttä ei koko Suomesta saa, joten nyt jos koskaan kannattaa lähteä koko naapuruston voimin mukaan hankkeeseen", Linna huomauttaa.

Tutustu kampanjaan ja tilaa liittymäsi osoitteesta https://valonnopea.tayskuitu.fi/meri-lappi.

Liittymän hinnoittelu:

0 € (+ liittymän avausmaksu 150 €), jos tilaat ennen 30.4.2022.

2490 € (+ liittymän avausmaksu 150 €), jos tilaat rakentamisen jälkeen*. Normaalihinta astuu voimaan, kun kotikatu on rakennettu.

*Emme takaa saatavuutta rakentamisen jälkeen. Hinnoittelu ja rakentaminen määritellään kampanjan jälkeen tapauskohtaisesti.

Valoo
Erottajankatu 15-17