Teemu Levo LV-asennuspäälliköksi Assemblin Oy:n Talotekniikkaurakointiin

LVI-insinööri Teemu Levo on nimitetty Assemblin Oy:n Talotekniikkaurakointiin LV-asennuspäälliköksi 1.3.2021 alkaen.

Älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja toteuttavan Assemblin Oy:n Talotekniikkaurakointi täydentää tiimiään nimittämällä LVI-insinööri Teemu Levon LV-asennuspäälliköksi. Levo on talotekniikka-alan ammattilainen, joka on työskennellyt rakennusalalla melkein 15 vuoden ajan. Assemblinilla Levo vastaa Talotekniikkaurakoinnin LV-asennuspäällikön työtehtävistä, joita ovat muun muassa esihenkilötehtävät, resurssointi, teknisen toteutuksen valvonta sekä hankkeiden aikataulutus ja neuvottelutyöskentely.

Levo työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa ja hän on aloittanut tehtävässään 1.3. Hän on aikaisemmin työskennellyt Aro Systems Oy:ssä LVI-projektipäällikkönä sekä Caverion Suomi Oy:ssä LV-projektipäällikkönä.

Levo on ottanut uudet haasteet vastaan innolla, mutta rennolla otteella. Hän on monipuolisten urakoiden ja hankkeiden asiantuntija, mutta tässä tehtävässä hän pääsee kartuttamaan osaamistaan entistä enemmän henkilöstön parissa.

Liiketoimintajohtaja
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

LV-asennuspäällikkö
Teemu Levo
teemu.levo@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 1 MRD euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Assemblin toteuttaa Finnish Design Shopin Turkuun rakentuvan logistiikkahallin LVI-urakat15.4.2021 07:41:56 EEST | Tiedote

Turun lentokentän läheisyyteen nousee uusi iso logistiikkakeskus pohjoismaista designia myyvän Finnish Design Shopin käyttöön. Reilun 12 000 neliön kokoiseen logistiikkakeskukseen tulee varastojen lisäksi yhtiön toimisto, noutopiste sekä showroom. Rakennuksen rakentamisesta vastaa NREP Logicenters, kohteen päätoteuttajana toimii YIT. Assemblin Oy toteuttaa kohteeseen ilmavaihto- ja putkityöt.